• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    RAB schreef:
    (...)

    Haha ja dan kan ik een stuk of drie afleveringen achter elkaar kijken.


    Is ook lekker. Ik kan op een dag gewoon hele seizoenen kijken zonder dat ik mij verveel.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Is ook lekker. Ik kan op een dag gewoon hele seizoenen kijken zonder dat ik mij verveel.


    Ja ik ook maar ik heb een zusje en een broer die dan ook achterste computer willen en mijn zusje wil wel meekijken maar dat mag ze niet van mijn moeder:'D
    Maar ik begon met Teen Wolf kijken toen seizoen 3 bezig was dus ik kon lekker snel en was het wachten niet gewend. Maar ik vind het wachten ook wel leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ja ik ook maar ik heb een zusje en een broer die dan ook achterste computer willen en mijn zusje wil wel meekijken maar dat mag ze niet van mijn moeder:'D
    Maar ik begon met Teen Wolf kijken toen seizoen 3 bezig was dus ik kon lekker snel en was het wachten niet gewend. Maar ik vind het wachten ook wel leuk.


    Ik begon ook pas kijken toen seizoen 3b afgelopen was maar had binnen 3 dagen alles al gekeken.
    Maar het wachten is geen probleem als je naar school gaat of op vakantie bent, dan kan je gewoon nog andere dingen doen. Hier bij mij is er niks te doen en duurt het wachten dus nog lekker lang.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Even geen grapjes. Derek mag niet dood gaan hoor?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Heeft iemand trouwens de link naar die Midseasonfinal trailer?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vervain schreef:
    Heeft iemand trouwens de link naar die Midseasonfinal trailer?


    http://www.mtv.com/shows/teen_wolf/ < Hebben ze hem ook op gezet. c:


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    SterekHalinski schreef:
    (...)
    Ik zit met een idee om een Isaac Lahey story te maken, (met Isaac centraal dus), maar ik twijfel wat voor soort ship ik wil gebruiken, want ik wil eigenlijk wel iets doen met dat Derek er erg voor hem is, maar ik zie ze niet echt samen als een ship to be honest. Ik wil wel een leuke love interest voor Isaac, maar ik weet niet wie. Dus ik vroeg of iemand misschien suggesties had met wie ik Isaac zou laten samen zijn in die nieuwe story (:

    Op het eerste gezicht deed de uitleg van je story me een beetje denken aan het verhaal dat je eens voor mij geschreven hebt (still love that one btw!)
    The ghost of jealousy.
    Nobody should be alone during the Christmas holidays or at least that is what Vanessa Winter thinks. She can clearly see that Stiles and Derek like each other in the way of love, but don't dare to admit it. So what else can you do than try to help them? So that's what she does. In her own way.

    ^^

    Ik weet natuurlijk wel dat deze helemaal anders zal zijn, maar daar deed hij me aan denken. Ik ben benieuwd hoe ze in je nieuwe story gaan samen komen ^^ Maar wordt deze langer dan? (ik zal vanavond eens kijken, want ik moet straks weer weg).

    Dit verhaal wordt inderdaad wat langer ^^
    Oeh, iemand met Isaac *stemt nog steeds op Danny* en andersssss, hmm... In ieder geval niet Braeden. Misschien Cora? Cora/Isaac wordt wel vaker gedaan hun shipnaam is echt hideous. Isaacora, blegh
    En er komt nog een vervolg bij dat verhaal trouwens, die van de serie Winter is coming. Ik heb tenslotte nog wat uitleg te doen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Danmarks Dynamite.

    [Bohen ---> Parrish :3]


    El Diablo.

    I KNEW I KNEW. :c
    I KNEW YOU WOULD TAKE IT. :c


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHA
    Natuurlijk, want Parrish is gewoon geweldig ^^ Ik heb echt mijn naam niet gelijk veranderd toen de klok 0:43 sloeg, noooo xd


    El Diablo.

    Ik wou hem ook. :/


    Danmarks Dynamite.

    Naww, sorry :c


    El Diablo.

    Het is oké, ik ging er al zo'n 99% vanuit dat jij hem ging nemen toen je die foto postte van je achtergrond. Maargoed, nu ga ik verder brainstormen..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 1:09 ]


    Danmarks Dynamite.

    ^PARRISHHHH ik heb daarstraks wat leuks gedaan met mijn 'tekenkunsten' (wat inhoud lettertypes verzinnen lawl) en Teen Wolf achternamen ^^ Al weet ik nog steeds niet die van de twins en ook was ik niet zeker of Jackson al niet zijn achternaam is (Wauw nu voel ik mij dom :') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque