• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SterekHalinski schreef:
    (...)
    Hij ziet er niet verkeerd uit hoor, met een gun wbw En heey huntergirl is back! :3 -vergeet d'r naam steeds :w- Bready? of wat was het?

    Wil je iets laten weten als je story online komt? :3


    Breaden, haha. En je bedoelt mijn story right? Ja, ik zal hem hier dumpen. c:


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel opzich een idee.
    Want Liam is duidelijk een streber :3 hij wil alles wat binnen zijn bereik ligt kunnen en dat zie je ook aan hem in de reeks, zeker op de Lacrosse momenten in zijn eerste episode ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja weetje wat het is. Mijn verhaallijn is nogal depressief en als ik hem dan in de hoofdrol neem, kan ik zulke dingen opzich er wel in doen, maar niet geheel op de manier als in de serie en wss ook niet de disorder..


    Danmarks Dynamite.

    Als ik meer wist kon ik zeggen hoe of wat en tips geven, but yeaaah...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zal morgen de 'proloog' zeg maar naar je pb'en. Want daardoor heb ik het verhaal uitgewerkt. Maar dan snap je misschien meer, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Yo, is goed c: Ik ga nu een SA schrijven vanuit zijn POV, eens zien wat ik daarmee kan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:54 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Latukka schreef:
    (...)

    Breaden, haha. En je bedoelt mijn story right? Ja, ik zal hem hier dumpen. c:

    Ik blijf het een rare naam vinden, sorry.

    Yeah die bedoel ik ^^

    Algemene reactie:
    Ik wil eigenlijk een personage uit Teen Wolf zelf. Dat vind ik zelf handiger. -Ja ik weet het, ik heb al eerder zelf verzonnen personages gebruikt in mijn Sterek's, maar dat kwam me toen beter uit -. Erica kan sowieso al niet, want ik koppel haar aan Boyd. :3 (yeah ik ga niet de originele storyline van Teen Wolf volgen, surprise) Maar wie zou er dan bij hem passen? D: Misschien één van de nieuwe personages? Of zal ik oude personages terug brengen (Jackson of iemand anders) of misschien Allison of zo? Ik weet het eigenlijk nog helemaal niet wat ik wil.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor Isaac? (Ik lees nu dat stukje pas.)
    Als jongen vind ik Stiles bij hem passen.
    Als meisje zou ik voor uhm, maybe oh gosh hoe heet ze nou. Het zusje van Derek. Tenminste volgensmij zusje. Die heet in het echt Adelaine.


    Danmarks Dynamite.

    CORA. :')


    Danmarks Dynamite.

    DANNY *heeft geen idee waar iedereen het over heeft :'D*
    Ik ga gewoon nog een keer een link naar mijn verhaal posten aangezien de vorige keer dat ik dat deed, het 1 uur 's nachts was :'D
    Unspoken Longing

    Hannah Delgado is de grote stad zat en besluit haar tante en neef op te zoeken in het iets kleinere plaatsje Beacon Hills. Hannah had nooit verwacht dat ze ooit nog mensen zou proberen te koppelen, maar het is duidelijk dat dit tweetal voor elkaar is gemaakt. Isaac en Stiles zullen het zelf alleen niet snel toegeven.
          Hannah is vastbesloten om het tweetal te laten realiseren wat ze voor elkaar voelen en merkt zelf niet op voor wie ze valt, en hard. Zal Hannah Isaac en Stiles kunnen kopelen? Zal ze haar droom kunnen waarmaken?

    OC als hoofdpersoon, paring tussen Stiles en Isaac is het belangrijkst.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    DANNY *heeft geen idee waar iedereen het over heeft :'D*
    Ik ga gewoon nog een keer een link naar mijn verhaal posten aangezien de vorige keer dat ik dat deed, het 1 uur 's nachts was :'D
    Unspoken Longing
    Hannah Delgado is de grote stad zat en besluit haar tante en neef op te zoeken in het iets kleinere plaatsje Beacon Hills. Hannah had nooit verwacht dat ze ooit nog mensen zou proberen te koppelen, maar het is duidelijk dat dit tweetal voor elkaar is gemaakt. Isaac en Stiles zullen het zelf alleen niet snel toegeven.
          Hannah is vastbesloten om het tweetal te laten realiseren wat ze voor elkaar voelen en merkt zelf niet op voor wie ze valt, en hard. Zal Hannah Isaac en Stiles kunnen kopelen? Zal ze haar droom kunnen waarmaken?

    OC als hoofdpersoon, paring tussen Stiles en Isaac is het belangrijkst.


    Ik zit met een idee om een Isaac Lahey story te maken, (met Isaac centraal dus), maar ik twijfel wat voor soort ship ik wil gebruiken, want ik wil eigenlijk wel iets doen met dat Derek er erg voor hem is, maar ik zie ze niet echt samen als een ship to be honest. Ik wil wel een leuke love interest voor Isaac, maar ik weet niet wie. Dus ik vroeg of iemand misschien suggesties had met wie ik Isaac zou laten samen zijn in die nieuwe story (:

    Op het eerste gezicht deed de uitleg van je story me een beetje denken aan het verhaal dat je eens voor mij geschreven hebt (still love that one btw!)
    The ghost of jealousy.
    Nobody should be alone during the Christmas holidays or at least that is what Vanessa Winter thinks. She can clearly see that Stiles and Derek like each other in the way of love, but don't dare to admit it. So what else can you do than try to help them? So that's what she does. In her own way.
    ^^

    Ik weet natuurlijk wel dat deze helemaal anders zal zijn, maar daar deed hij me aan denken. Ik ben benieuwd hoe ze in je nieuwe story gaan samen komen ^^ Maar wordt deze langer dan? (ik zal vanavond eens kijken, want ik moet straks weer weg).


    Latukka schreef:
    Voor Isaac? (Ik lees nu dat stukje pas.)
    Als jongen vind ik Stiles bij hem passen.
    Als meisje zou ik voor uhm, maybe oh gosh hoe heet ze nou. Het zusje van Derek. Tenminste volgensmij zusje. Die heet in het echt Adelaine.

    Als Sterek shipper, vind ik dat persoonlijk niet zo leuk om te schrijven, want mij kennende (ook al wil ik het dan proberen om er iets anders van te maken, dan komt er uiteindelijk toch wel Sterek van...) haha. Misschien kan ik wel iets doen met dat Stiles en Derek nog niet zo heel lang samen zijn en dat Isaac wel een crush op Stiles heeft, maar dat hij weet als hij iets doet met die gevoelens, dat Derek hem levend vilt ofzo :"D
    Oe ja Cora is ook wel een leuke optie ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:28 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dunbar schreef:
    (...)Sprayberry is mine :Y) hij verjaart net als mij op 7 juli ^^ I knew that


    Owh, kunnen we hem niet delen? D=


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Ik zag net de midseason trailer (die zal hier vast wel al gepost zijn, ik ben te lui om alles terug te lezen/ te zoeken of dat waar is), en een artikel er om heen (klik). Maar wtf. Als ze Derek killen dit seizoen, weet ik niet zeker of ik seizoen 5 wel wíl volgen. Het zou gewoon weg niet het zelfde zijn zonder Derek en Derek is mijn baby oké. (oké misschien zal ik dan af en toe nog wel eens kijken voor Stiles en Lydia, en misschien ook wel wat voor de rest, maar ik kan me Teen wolf gewoon weg niet voorstellen zonder Derek). D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat Derek het echt wel overleeft.
    Ik blijf sowieso kijken ook al gaat Derek echt dood.
    Maar Derek heeft ook een fanbase eh.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale