• Ik ben aan het zoeken naar iemand of meerdere personen om een One Direction fanfiction mee te schrijven.
    Dit, omdat ik een beetje een writers block heb, en het altijd fijn is als je dan met iemand afwisselt zodat je niet snel vast zit.
    Hiervoor zoek ik dus ook iemand die wel creativiteit en inspiratie heeft.
    Twee mensen met een writers block word geen goed verhaal, dacht ik zo.

    Zouden jullie dit even willen invullen?

    Naam:
    Schrijfvorm:
    Verleden of tegenwoordige tijd:
    Stukje van schrijfstijl:
    Over wie zou je willen schrijven:
    Ideeën:
    Nederlands of Engels (eventueel verschillen tussen geschreven en gesproken):
    Regelmatige postdag of wanneer je zin hebt:


    Alvast heel erg bedankt!
    Ik hoop snel van jullie te horen (:
    Waarschuwing: Ik doe niet aan shortstories!

    Gekozen auteur:

    - Hours

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 14:43 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Phantasma schreef:
    Ga je meerdere verhalen schrijven? ` +

    Ik kan best dat ik nog eens zoiets doe, maar dit topic gaat niet om een verhalenreeks.
    Het kan wel dat ik meerdere (2,3) co-auteurs ga werken.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Oki! :-)


    Supernatural

    Ik zou graag meedoen, maar ik ga helaas op vakantie binnenkort. Ik wil je verhaal niet belemmeren :(
    Hoe dan ook, succes met je verhaal!


    "The difference between genius and stupidity is: Genius has it's limits." - Albert Einstein

    TheNamelessHero schreef:
    Naam: Elle
    Schrijfvorm: 1ste persoon
    Verleden of tegenwoordige tijd: Vind het allebei goed :)
    Stukje van schrijfstijl:
    You can stand there and smile you can sit there and laugh
    but you can't trick me I know it's a mask
    You're trying to lie to me and everyone else
    but why is it that you're lying to yourself?
    You can calmly sit there and try to look cool
    but I know your emotions and I know you're a fool
    I know inside you you're feelings rage
    The suspense builds with the turn of a page
    By day you're one person by night another
    and neither of them have anything to do with each other
    I've watched you sink farther from your heart
    and all of this just tears me apart
    I sit here and cry, for you not for me
    What you've become I wish you could see
    No words could I use to help me explain
    what it does to me to see you in pain
    You're not there anymore my dearest friend
    I hate to say this but this is our end.

    Over wie zou je willen schrijven: Maakt mij niet uit, ik vind alles goed :-)
    Ideeën: -
    Nederlands of Engels (eventueel verschillen tussen geschreven en gesproken): Ik ben beter met Nederlandse verhalen maar Engels is ook goed.
    Regelmatige postdag of wanneer je zin hebt: Ik zou elke dag kunnen schrijven :-)

    x x


    Het feit dat je veel tijd hebt om te schrijven en goed bent in Engels staat me aan..


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Nou, jij zei dat ik het gewoon moest proberen, dus waarom ook niet? (Waarschuwing: ik update mijn eigen verhalen niet erg vaak, omdat... Nou ja, of ik heb het druk, of ik heb geen zin... Even een waarschuwing vooraf ;) )(Want als ik nu al afval, hoef je tenminste niet mijn hele lijstje te lezen)

    Naam: Truefantasy/Milou (echte naam)
    Schrijfvorm: Het liefst de ik-vorm. Ik wissel wel vaak van Point Of View.
    Verleden of tegenwoordige tijd: Maakt me niet zoveel uit :)
    Stukje van schrijfstijl: Bedoel je even een stukje schrijven? Want in dat geval:

    'Jongens? Waar zijn jullie? Ik heb limonade en koekjes!' Het was een warme dag en de jongens hadden de hele dag in de tuin gespeeld. Nu waren ze alleen nergens te bekennen...
    Ik haal mijn schouders op. 'Goed dan, dan neem ik ze wel weer mee.' Anders wordt de limonade zo warm.
    Ik pak het dienblad op en wil weglopen. Dan klinkt er een stem. 'De koekjes blijven hier.' Ik blijf abrupt staan, en draai me langzaam om. Louis staat voor me met een gigantisch waterpistool. Hij gebaart naar de tafel. 'Zet het dienblad neer en doe je armen omhoog.' Ik doe wat hij zegt, op mijn hoede voor de andere jongens die ongetwijfeld klaar staan om mij nat te spuiten. 'Louis,' zeg ik kalm. 'Dit wil je niet doen.' Ik stond in mijn bikini, maar was de hele dag nog niet nat geworden en dat wilde ik graag zo houden.
    'O ja?' zegt Louis. Ik kijk even opzij naar de deur, die ongeveer 5 meter verderop ligt. 'Probeer maar,' zeg Louis lachend. 'Harry!'
    Harry komt achter het schuurtje naast het huis vandaan, en blokkeert daarmee de weg. Ik kijk rond naar andere uitgangen, maar helaas. Alleen het tuinpad, maar twee seconden later staat Niall daar. Daarna verschijnt Zayn plotseling op het dak, gewapend met waterballonnen. Liam komt naar Louis staan.
    En dan zie ik het. Rechts van me ligt nog een waterpistool op de grond, zo te zien gevuld en wel. Louis ziet me kijken en zijn ogen worden groot.
    Dat is mijn teken om een sprintje te trekken en het voorwerp van de grond te pakken. Vrijwel meteen komt er van alle kanten water op me af. Ik ren meteen door naar de achterkant van de tuin waar ik een goed overzicht heb van de jongens. Zij komen als een stel idioten op me afrennen, water op me af schietend.
    'Ik heb nog geen druppel water gevoeld vandaag, Tomlinson, en dat wil ik liever zo houden!' roep ik, terwijl ik op Niall richt.
    Raak. One down, four to go.
    'Niall!' roept Liam, vlak voor ik hem op zijn borst raak.
    Two.
    Ik glimlach, maar veel tijd om blij te zijn heb ik niet. Louis komt gevaarlijk dichtbij, en het is een wonder dat ik nog niet geraakt ben. Ik zie hem naar Harry knikken.
    Ze willen me vanaf twee kanten raken.
    Ik ren recht tussen de twee door, wat ze lijkt te verassen. Terwijl ik ren moet ik de waterballonnen-bombardering van Zayn zien te doorstaan. Bij het dak aangekomen hoef ik slechts te richten.
    Three.
    Harry is als eerste bij me. Ik verstop me achter de tafel, waardoor hij me net niet raakt. Ik kom even boven de tafel uit, en raak Harry vol op zijn 4e tepel.
    Four.
    Louis knielt dramatisch bij hem neer. 'Harry! Harry, gaat het?'
    'Louis,' kreunt Harry. 'Achter je.' Ik ben inmiddels bezig met mijn pistool weer op te pompen en ga achter Louis staan. Louis kijkt langzaam achterom.
    'Niet slecht. Je hebt vier van mijn mannen uit weten te schakelen. Maar ik ben niet zo simpel.'
    Hij grijpt naar zijn pistool, en schiet.
    Of, nou ja, doet een poging tot.
    Ik grinnik. 'Altijd zorgen dat je pistool is opgepompt.' En dan richt ik recht op zijn borst.
    En dat is vijf.

    Over wie zou je willen schrijven: Ik vind ze allemaal leuk :) Hangt een beetje van het verhaal af.
    Ideeën: Meestal komt er wel iets omhoog borrelen. Eerst maar eens kijken of ik gekozen word ;).
    Nederlands of Engels (eventueel verschillen tussen geschreven en gesproken): Ik kan best wel goed engels, dus dat zou ik best kunnen. Is ook wel leuk :)
    Regelmatige postdag of wanneer je zin hebt: Wanneer ik tijd en zin heb. Dat kan soms even duren (lees waarschuwing aan begin). Maar als ik af en toe even herinnerd word dat ik nog iets moet schrijven, kan ik mezelf er best toe zetten. Dan komt de inspiratie vanzelf wel.

    Groetjes,
    Truefantasy

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 17:54 ]


    "The difference between genius and stupidity is: Genius has it's limits." - Albert Einstein

    Naam : Bo
    Schrijfvorm : Pov.
    Verleden of tegenwoordige tijd : beide.
    Stukje van je schrijf stijl :

    boos kijk ik naar zayn. Natuurlijk weet ik waar je het over hebt zegt hij. Waarom mogen ze het dan niet weten vraag ik. Ze zullen het niet snappen , vaak snap ik het zelf niet eens zegt hij. Wat snap je niet vraag ik. De gevoelens zegt zayn. Die snap ik ook niet maar ze zijn er zeg ik. Dat weet ik en ik vind ze soms ook fijn maar ik snap ze niet zegt zayn. Mogen ze het dan ooit weten? Vraag ik. Ooit zegt zayn. Maar niet nu daar ben ik nog niet klaar voor voegd hij daar aan toe. Oke dan zeg ik en ga met een zucht op mn bed liggen. Mn ogen sluit ik. Ik voel een paar perfecte lippen de mijne raken. Ik open mn ogen en ik zie twee bruine kijkers.

    Over wie zal je willen schrijven : iedereen.
    Ideeen : als ik weet over wie je wilt schrijven heb ik genoeg.
    Nederlands of engels : allebij.
    Regel matige postdag of wanneer je zin hebt : elke dag als ik wifi heb.

    NAAM : True1Der.
    Schrijfvorm :ik en.pov.
    Verledentijd of tegenwoordige tijd: maakt niet uit wat jij het liefst doet.
    Schrijfstijl:waarom moesten ze mij altijd hebben.
    Ik had toch niks verkeerd gedaan.
    Wat had ik hun gedaan dat ze mij zo hate .
    Het enige wat ik ooit heb gedaan is hoi zeggen.
    Alleen hoi.
    Wat was daar nou zo erg aan.
    Had ik dit verdiend moest ik zo eindigen?………*Drama.*

    Over wie wil je schrijven: 1D 5SOS LITLE MIX EIGENLIJK ALLES BEHALVE JB EN MAINSTREET.
    nederlands of engels:mn voorkeur is nl maar eng.is ook goed.
    Regelmatige postdag of wanner je zin hebt:ik kan elke dag wel schrijven behalve als ik geen wifi heb

    Ashtonnater schreef:
    Naam : Bo
    Schrijfvorm : Pov.
    Verleden of tegenwoordige tijd : beide.
    Stukje van je schrijf stijl :
    boos kijk ik naar zayn. Natuurlijk weet ik waar je het over hebt zegt hij. Waarom mogen ze het dan niet weten vraag ik. Ze zullen het niet snappen , vaak snap ik het zelf niet eens zegt hij. Wat snap je niet vraag ik. De gevoelens zegt zayn. Die snap ik ook niet maar ze zijn er zeg ik. Dat weet ik en ik vind ze soms ook fijn maar ik snap ze niet zegt zayn. Mogen ze het dan ooit weten? Vraag ik. Ooit zegt zayn. Maar niet nu daar ben ik nog niet klaar voor voegd hij daar aan toe. Oke dan zeg ik en ga met een zucht op mn bed liggen. Mn ogen sluit ik. Ik voel een paar perfecte lippen de mijne raken. Ik open mn ogen en ik zie twee bruine kijkers.

    Over wie zal je willen schrijven : iedereen.
    Ideeen : als ik weet over wie je wilt schrijven heb ik genoeg.
    Nederlands of engels : allebij.
    Regel matige postdag of wanneer je zin hebt : elke dag als ik wifi heb.


    Je schrijft nog niet echt op hetzelfde niveau als ik.. Hoofdletters, leestekens?
    Sorry..


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Luke5SOS schreef:
    NAAM : True1Der.
    Schrijfvorm :ik en.pov.
    Verledentijd of tegenwoordige tijd: maakt niet uit wat jij het liefst doet.
    Schrijfstijl:waarom moesten ze mij altijd hebben.
    Ik had toch niks verkeerd gedaan.
    Wat had ik hun gedaan dat ze mij zo hate .
    Het enige wat ik ooit heb gedaan is hoi zeggen.
    Alleen hoi.
    Wat was daar nou zo erg aan.
    Had ik dit verdiend moest ik zo eindigen?………*Drama.*

    Over wie wil je schrijven: 1D 5SOS LITLE MIX EIGENLIJK ALLES BEHALVE JB EN MAINSTREET.
    nederlands of engels:mn voorkeur is nl maar eng.is ook goed.
    Regelmatige postdag of wanner je zin hebt:ik kan elke dag wel schrijven behalve als ik geen wifi heb


    Ten eerste is het haten, ten tweede leer hen en hun gebruiken, alsjeblieft..


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Truefantasy schreef:
    Nou, jij zei dat ik het gewoon moest proberen, dus waarom ook niet? (Waarschuwing: ik update mijn eigen verhalen niet erg vaak, omdat... Nou ja, of ik heb het druk, of ik heb geen zin... Even een waarschuwing vooraf ;) )(Want als ik nu al afval, hoef je tenminste niet mijn hele lijstje te lezen)

    Naam: Truefantasy/Milou (echte naam)
    Schrijfvorm: Het liefst de ik-vorm. Ik wissel wel vaak van Point Of View.
    Verleden of tegenwoordige tijd: Maakt me niet zoveel uit :)
    Stukje van schrijfstijl: Bedoel je even een stukje schrijven? Want in dat geval:

    'Jongens? Waar zijn jullie? Ik heb limonade en koekjes!' Het was een warme dag en de jongens hadden de hele dag in de tuin gespeeld. Nu waren ze alleen nergens te bekennen...
    Ik haal mijn schouders op. 'Goed dan, dan neem ik ze wel weer mee.' Anders wordt de limonade zo warm.
    Ik pak het dienblad op en wil weglopen. Dan klinkt er een stem. 'De koekjes blijven hier.' Ik blijf abrupt staan, en draai me langzaam om. Louis staat voor me met een gigantisch waterpistool. Hij gebaart naar de tafel. 'Zet het dienblad neer en doe je armen omhoog.' Ik doe wat hij zegt, op mijn hoede voor de andere jongens die ongetwijfeld klaar staan om mij nat te spuiten. 'Louis,' zeg ik kalm. 'Dit wil je niet doen.' Ik stond in mijn bikini, maar was de hele dag nog niet nat geworden en dat wilde ik graag zo houden.
    'O ja?' zegt Louis. Ik kijk even opzij naar de deur, die ongeveer 5 meter verderop ligt. 'Probeer maar,' zeg Louis lachend. 'Harry!'
    Harry komt achter het schuurtje naast het huis vandaan, en blokkeert daarmee de weg. Ik kijk rond naar andere uitgangen, maar helaas. Alleen het tuinpad, maar twee seconden later staat Niall daar. Daarna verschijnt Zayn plotseling op het dak, gewapend met waterballonnen. Liam komt naar Louis staan.
    En dan zie ik het. Rechts van me ligt nog een waterpistool op de grond, zo te zien gevuld en wel. Louis ziet me kijken en zijn ogen worden groot.
    Dat is mijn teken om een sprintje te trekken en het voorwerp van de grond te pakken. Vrijwel meteen komt er van alle kanten water op me af. Ik ren meteen door naar de achterkant van de tuin waar ik een goed overzicht heb van de jongens. Zij komen als een stel idioten op me afrennen, water op me af schietend.
    'Ik heb nog geen druppel water gevoeld vandaag, Tomlinson, en dat wil ik liever zo houden!' roep ik, terwijl ik op Niall richt.
    Raak. One down, four to go.
    'Niall!' roept Liam, vlak voor ik hem op zijn borst raak.
    Two.
    Ik glimlach, maar veel tijd om blij te zijn heb ik niet. Louis komt gevaarlijk dichtbij, en het is een wonder dat ik nog niet geraakt ben. Ik zie hem naar Harry knikken.
    Ze willen me vanaf twee kanten raken.
    Ik ren recht tussen de twee door, wat ze lijkt te verassen. Terwijl ik ren moet ik de waterballonnen-bombardering van Zayn zien te doorstaan. Bij het dak aangekomen hoef ik slechts te richten.
    Three.
    Harry is als eerste bij me. Ik verstop me achter de tafel, waardoor hij me net niet raakt. Ik kom even boven de tafel uit, en raak Harry vol op zijn 4e tepel.
    Four.
    Louis knielt dramatisch bij hem neer. 'Harry! Harry, gaat het?'
    'Louis,' kreunt Harry. 'Achter je.' Ik ben inmiddels bezig met mijn pistool weer op te pompen en ga achter Louis staan. Louis kijkt langzaam achterom.
    'Niet slecht. Je hebt vier van mijn mannen uit weten te schakelen. Maar ik ben niet zo simpel.'
    Hij grijpt naar zijn pistool, en schiet.
    Of, nou ja, doet een poging tot.
    Ik grinnik. 'Altijd zorgen dat je pistool is opgepompt.' En dan richt ik recht op zijn borst.
    En dat is vijf.

    Over wie zou je willen schrijven: Ik vind ze allemaal leuk :) Hangt een beetje van het verhaal af.
    Ideeën: Meestal komt er wel iets omhoog borrelen. Eerst maar eens kijken of ik gekozen word ;).
    Nederlands of Engels (eventueel verschillen tussen geschreven en gesproken): Ik kan best wel goed engels, dus dat zou ik best kunnen. Is ook wel leuk :)
    Regelmatige postdag of wanneer je zin hebt: Wanneer ik tijd en zin heb. Dat kan soms even duren (lees waarschuwing aan begin). Maar als ik af en toe even herinnerd word dat ik nog iets moet schrijven, kan ik mezelf er best toe zetten. Dan komt de inspiratie vanzelf wel.

    Groetjes,
    Truefantasy


    Ik wilde dus bij je andere verhalen kijken. En toen bleek het dus dat ik een van jou verhalen aan het lezen was ;)
    Je hoort nog van me x


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 21:35 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted