• Hallo daar,

    Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar leuke ideetjes om te doen op een youtubekanaal.
    Mijn ouders vertrekken aanstaande woensdag of donderdag voor een hele maand op reis naar het zuiden van Frankrijk en ik heb dus het huis voor mezelf.
    Nu was ik van plan om filmpjes te maken op mijn youtubekanaal om de tijd wat te verdrijven.
    Ik had gedacht aan leuke uitdagingen en TAG's, maar weet niet goed welke ik juist moet nemen.
    De cinnamon challenge heb ik al eens gedaan en dat was uiterst dom van me, het was zo verschrikkelijk dat ik het gewoon niet meer wil proberen.
    Zelfs niet ondanks het me toch gelukt is. (cat)
    Daarom dat ik de users van Quizlet graag wil laten bepalen wat voor uitdagingen ik zéker eens gedaan moet hebben.
    Ik wil het liefst van al wel dingen die zo min mogelijk schadelijk zijn.
    Ik zal ook een lijstje bijhouden met ideetjes, zodat er niet al te veel hetzelfde wordt gezegd.
    Alvast bedankt voor het brainstormen. :'D

    Mijn youtubekanaal

    De Do's
    Not my arms challenge
    This or that TAG
    €20 Makeup Challenge
    Truth or Dare
    The 7 seconds challenge
    TMI TAG
    Yoga challenge
    The backwards challenge
    Fuck - marry - kill
    Most likely to - TAG
    What's in my mouth - TAG
    What's in my bag
    50 facts about me - TAG



    De Dont's
    • Salt & Ice
    • Cinnamon challenge [Heb ik al eens gedaan.]
    • Chubby bunny [Heb ik al eens gedaan.]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 17:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cola en mentos in je mond x), nee sorry, ik denk dat dat pijn doet. Uhm... Chubby bunny challenge?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Cola en mentos in je mond x), nee sorry, ik denk dat dat pijn doet. Uhm... Chubby bunny challenge?

    Die eerste wil ik wel doen, maar die laatste heb ik ook al gedaan. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Not my arms challenge?
    My boyfriend does my make-up?
    Thrift shop challenge?

    Geen idee eigenlijk :')


    wat was dit ookalweer

    Wat leuk! Misschien this or that tag? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DAWSONS schreef:
    Not my arms challenge?
    My boyfriend does my make-up?
    Thrift shop challenge?

    Geen idee eigenlijk :')

    Haha, die eerste moet ik echt eens proberen met mijn beste vriendin!
    En de tweede gaat niet aangezien ik single ben maar die derde lijkt me ook nog wel wat.
    Yup, ik zet ze er bij.
    Dankje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ahh de milkchallenge met vrienden, geniaal! Ik heb het zelf ook gedaan (en heb gewonnen)


    "Thoughts aren't reality, honey"

    Doe een vlog of haal een prank uit bij vreemde mensen ofzo. Je kan ook met een vriendin Truth or Dare spelen, of neem je computerscherm op en speel een stresserend spelletje zoals The Impossible Quiz. Je kan ook een cover doen, als je kan zingen tenminste. Doe een poging om youtubers/bekende mensen na te doen of maak een "25 dingen die je niet over me wist"-video. Ik vind het altijd leuk als mensen dit soort dingen filmen op youtube, dus hopelijk heb je er wat aan :)


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain.

    7 seconds challenge heb ik met vriendinnen gedaan voor YouTube, die is echt geweldig haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Euhm, draw my life? Wat is je kanaal? Dan ga ik abonneren :P


    look at the stars, look how they shine for you;

    Annataart schreef:
    Euhm, draw my life? Wat is je kanaal? Dan ga ik abonneren :P

    Voor alle uitdagingen, ga ik een nieuw kanaal openen.
    Moet alleen nog een geschikte naam vinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet niet of je een make- up mensje bent.. maar make up opdoen in 2 minuten? ik heb het ooit ergens gezien.
    Of blind, dus zonder spiegel of wat dan ook :D

    ik vond ze toen echt geweldig!
    oeh oeh oeh! (haha ik heb duizend ideetjes) of een vieze sausjes challenge met vrienden?

    TMI Tag!

    Umm... misschien Draw my life of Photobooth challenge? (met een vriend/vriendin :3 )
    Laat je weten hoe je kanaal gaat heten? ^^


    [ "Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" ]

    Milking! Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik raad de Yoga Challenge aan, super grappig!
    Hier is een filmpje van 2 jongens die dat doen, gewoon met je beste vriend/vriendin doen! https://www.youtube.com/watch?v=j9ptaJtBQyU

    Óf als het je niet uitmaakt om een beetje vies te worden, is deze leuk: Messy sauce showers. Dan moet je alleen waarschijnlijk andere vragen bedenken, maar dat kan vragen over je eigen leven zijn, samen met een goede vriend/vriendin van je?
    Hier is een filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=xMlm7hkh3Os

    Het zijn maar ideeën, waarschijnlijk is de Messy Sauce Shower wel een rare, extreme opdracht maar kijk maar! (:


    — Inner peace, it's hard to find. —