• Hallo daar,

    Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar leuke ideetjes om te doen op een youtubekanaal.
    Mijn ouders vertrekken aanstaande woensdag of donderdag voor een hele maand op reis naar het zuiden van Frankrijk en ik heb dus het huis voor mezelf.
    Nu was ik van plan om filmpjes te maken op mijn youtubekanaal om de tijd wat te verdrijven.
    Ik had gedacht aan leuke uitdagingen en TAG's, maar weet niet goed welke ik juist moet nemen.
    De cinnamon challenge heb ik al eens gedaan en dat was uiterst dom van me, het was zo verschrikkelijk dat ik het gewoon niet meer wil proberen.
    Zelfs niet ondanks het me toch gelukt is. (cat)
    Daarom dat ik de users van Quizlet graag wil laten bepalen wat voor uitdagingen ik zéker eens gedaan moet hebben.
    Ik wil het liefst van al wel dingen die zo min mogelijk schadelijk zijn.
    Ik zal ook een lijstje bijhouden met ideetjes, zodat er niet al te veel hetzelfde wordt gezegd.
    Alvast bedankt voor het brainstormen. :'D

    Mijn youtubekanaal

    De Do's
    Not my arms challenge
    This or that TAG
    €20 Makeup Challenge
    Truth or Dare
    The 7 seconds challenge
    TMI TAG
    Yoga challenge
    The backwards challenge
    Fuck - marry - kill
    Most likely to - TAG
    What's in my mouth - TAG
    What's in my bag
    50 facts about me - TAG



    De Dont's
    • Salt & Ice
    • Cinnamon challenge [Heb ik al eens gedaan.]
    • Chubby bunny [Heb ik al eens gedaan.]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 17:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit is mijn account.
    Maar voor de één of andere domme reden, wilt mijn profielfoto niet uploaden. (cat)
    Ik ga in ieder geval de lijst nog eens updaten.
    Alvast bedankt voor de leuke ideeën. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien kan je op mijn account kijken voor ideeën, wij hebben dingen gedaan zoals de Cotton Ball Challenge en de Backwards Words challenge! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lagertha schreef:
    Dit is mijn account.
    Maar voor de één of andere domme reden, wilt mijn profielfoto niet uploaden. (cat)
    Ik ga in ieder geval de lijst nog eens updaten.
    Alvast bedankt voor de leuke ideeën. ^^


    Bij deze ben ik geabonneerd, omdat ik wel nieuwsgierig ben. :3


    wat was dit ookalweer

    Ik wil graag nog dingen die ik alleen kan doen aangezien ik niet zeker ben of ik ook effectief mensen kan strikken om mee te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien de babyfoodchallenge.
    Je hebt ook de harry potter tag wat misschien ook leuk is om een swap te doen.


    I believe in a *Magical World*

    GeorgeWx schreef:
    Misschien de babyfoodchallenge.
    Je hebt ook de harry potter tag wat misschien ook leuk is om een swap te doen.

    Hmm ja, dat kan ik inderdaad ook eens proberen ja.
    Ik ga vanaf vrijdag of zaterdag beginnen met filmen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Smoothiechallenge


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Smoothiechallenge

    We hebben hier geen blender en onze mixer is stuk gegaan dus ik vrees dat dit geen optie is. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet eerlijkgezegd niet wat je zou kunnen doen wat op het lijstje staat, maar gekke dingen vind ik het leukst om naar te kijken! (:
    Ik bedenk me net wat, je zou ook fuck, marry kill kunnen doen?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Recurrence schreef:
    Ik weet eerlijkgezegd niet wat je zou kunnen doen wat op het lijstje staat, maar gekke dingen vind ik het leukst om naar te kijken! (:
    Ik bedenk me net wat, je zou ook fuck, marry kill kunnen doen?

    Hmm, dat kan inderdaad ook wel. ^^
    Ik zet het er bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Most likely to..-tag is ook leuk, met vriend/vriendin.
    Of de backward-word challenge (ook met vriend of vriendin)
    20 minutes nugget challenge (50 nuggets van de Mac in 20 minuten eten, ook met iemand anders..)
    What's in my mouth -tag / what is it?! Tag
    Fuck.marry.kill
    what's in my bag
    My daily make up routine
    En ik denk dat dat zo'n beetje de dingen waren die ik weet en graag kijk (:

    Succes met je channel, ik zou graag weten hoe je heet en je video's kijken. Ik ben zelf ook aan het denken om een kanaal aan te maken, omdat et me echt vet lijkt om dat te doen, maar een naam bedenken en tijd maken is echt lastig, haha.
    Xx Dana


    Everything is OK in the end. If it's not OK, then it's not the end.

    50 facts about me - TAG :)


    "I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once."

    Op je hoofd staan en een liter water drinken. ^.^


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    MexDaantje schreef:
    Most likely to..-tag is ook leuk, met vriend/vriendin.
    Of de backward-word challenge (ook met vriend of vriendin)
    20 minutes nugget challenge (50 nuggets van de Mac in 20 minuten eten, ook met iemand anders..)
    What's in my mouth -tag / what is it?! Tag
    Fuck.marry.kill
    what's in my bag
    My daily make up routine
    En ik denk dat dat zo'n beetje de dingen waren die ik weet en graag kijk (:

    Succes met je channel, ik zou graag weten hoe je heet en je video's kijken. Ik ben zelf ook aan het denken om een kanaal aan te maken, omdat et me echt vet lijkt om dat te doen, maar een naam bedenken en tijd maken is echt lastig, haha.
    Xx Dana

    Ik heb het al eens in dit topic gepost, maar ik zal het ook in de beginpost zetten. ^^
    Mijn youtubekanaal
    En het filmen zal nu al wat vertraging hebben aangezien mijn ouders wegens omstandigheden hebben besloten om morgen pas te vertrekken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bedenk zelf wat wat met Q te maken heeft.
    Iets van Writers TAG en dat je een verhaal gaat voorlezen van jezelf.
    Of doe in een filmpje een paar quizen. Ideeën?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)