• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere

    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin

    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Dochter Ares - Kit
    Dochter Hades - Detrahere
    Dochter Aphrodite - MrFLuke



    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    Schat je hebt er een abo op. En ik heb al 2 stukken geactiveerd.
    Laat maar xd.
    Ik had nog gehad geen tijd om verder te gaan met mijn volspam door te spitsen....


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ik had nog gehad geen tijd om verder te gaan met mijn volspam door te spitsen....


    1. Je mocht de mededeling wel zien, alleen heb ik die snel verwijderd zodat ik kon beginnen.
    2. Ik doe dit keer alleen mensen die veel voor mij betekenen. En waar ik goede vrienden mee ben.

    Zo je antwoorden :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 19:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    1. Je mocht de mededeling wel zien, alleen heb ik die snel verwijderd zodat ik kon beginnen.
    2. Ik doe dit keer alleen mensen die echt mega veel voor mij betekenen.

    Zo je antwoorden :Y)
    Okayy (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Enkel spam van mij en Sha daaroo xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Enkel spam van mij en Sha daaroo xd
    I know it!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    En toen was t hier dood --''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    En toen was t hier dood --''
    Ja, ik vooral (ik ga ff je gb nu gebruiken)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Iemand ga typen, ik verveel me en dan kan ik lezen ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Iemand ga typen, ik verveel me en dan kan ik lezen ^^
    Waar typen? Ik ben te lui en te hyper ervoor of je krijgt alleen maar hoofdletters en geen woorden die 100% kloppen of zinnen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Old McDonald has a farm! HI HA HI HA HO!
    Old McDonald has a faarmm... hi ha............hi ha ho


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Old McDonald has a farm! HI HA HI HA HO!
    Old McDonald has a faarmm... hi ha............hi ha ho
    Wauw, ik wist vet gister niet wat nik meost schrijven...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ook niet. Maar je moet jezelf dwingen om te typen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik ook niet. Maar je moet jezelf dwingen om te typen.
    Maar ik weet niets, ben inspiratieloos....


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dus? Je moet nooit wachten om niet te typen. Je gaat zitten en dwing jezelf om te typen. Simpel als wat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Dus? Je moet nooit wachten om niet te typen. Je gaat zitten en dwing jezelf om te typen. Simpel als wat.
    Okayy, eens kijken of het lukt...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.