• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Ik ben zo duizelig..


    26 - 02 - '16

    Godverdomme, vuile tering OV. Wat heb je aan online opladen als ik het dan alsnog via een fucking oplaadpunt op mijn kaart moet zetten? IK WILDE ER ONLINE GELD OPZETTEN, OMDAT DIE KUT DINGEN NIET IN DE BUURT STAAN! Nu kan ik dus niet met de bus naar de stad en mag ik 30 minuten gaan lopen sjouwen met een tering zware weekendtas. Great! Dankjewel Nederland!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 11:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stelletje muggenzifters. Doe het lekker zelf als je het toch beter weet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Satana schreef:
    Oh, mijn rug doet echt de hele tijd pijn. Fucking hell D:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yayy, 3 jaar op quizlet en mijn broertje is jarig. Al vind ik dat eerste een stuk leuker. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Deadly dilemmas is best geniaal.


    26 - 02 - '16

    Kan je alsjeblieft ophouden over je lover?
    Je praat nu al 3 dagen met mij, en het gaat alleen maar over je lover.
    Just shut the fuck up -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik wil kunnen toveren. Dan zwaaide ik met mijn toverstafje en POEF! Was mijn kamer opgeruimd. Zoveel zooi dat de container in moet. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    O, dat is wel heel erg rot. Wat doen je ouders dat ze geen enkele vorm muziek willen horen?
    Misschien helpt het als je kleine stukjes schrijft die pas verder in het verhaal gebeuren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    O, dat is wel heel erg rot. Wat doen je ouders dat ze geen enkele vorm muziek willen horen?
    Misschien helpt het als je kleine stukjes schrijft die pas verder in het verhaal gebeuren?


    Ze waren aan het praten. En daarvoor was me ma een uur lang aan de telefoon met haar beste vriendin. Plus onze muzieksmaken verschillen nogal en popliedjes van de radio vinden ze ook niet geweldig. x)
    Maar ik ga nu maar bezig met mijn kamer opruimen. Anders komt er nooit een nieuwe kledingkast (die ik nu heb is zo gammel dat ie zowat uit elkaar valt), lol. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, pap, je moet geen hamster kopen voor Dorus. Ten eerste is mama als de dood voor muizen of ratten en dan is je reden; 'Ze wilde ook geen kat en die hebben we nu wel' geen goede reden. Ten tweede wordt dat beest twee dagen verzorgd door Dorus en dan focust hij zich alweer compleet op zn beeldscherm, ga joij hem dan verzorgen terwijl je altijd bezig bent met je werk? Mam gaat het echt niet doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nog maar 600 woorden Tamara, je kan het. :')


    wat was dit ookalweer

    Leuk.. Dus omdat ik dit weekend niet wil blijven kan ik mijn sleutel geven van mijn eigen kamer? Is goed joh..
    Mja, wat verwacht je ook anders. Je wil niet eens naar het ziekenhuis, het kan je niet meer schelen. Maar als het goed gaat in de 'liefde' wil je wel? Zo veel geef je dus om je kinderen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe mensen altijd alleen maar pijn. People don't deserve this longer.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 13:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, we hebben nu dus zo'n kut beest. Als je maar weet dat ik hem niet ga verzorgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'