• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Volgens mij komt er echt nooit een eind aan die One Direction hype op Quizlet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Volgens mij komt er echt nooit een eind aan die One Direction hype op Quizlet.


    Helaas.. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Jij blijft mijn eerste echte celebrity crush.(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De boekenboxen Divergent, Hungergames én Game of Thrones voor m'n verjaardag –– zo'n zin in!


    Alsjeblieft, ik ben uitgeput. Je hebt er geen idee van hoe slecht slapeloosheid, stress en kutmensen voor je kunnen zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blijkbaar kan er alleen maar gezeik zijn in huis.
    Ik wil echt weg hier, alleen.
    Geen familie om me heen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Blijkbaar kan er alleen maar gezeik zijn in huis.
    Ik wil echt weg hier, alleen.
    Geen familie om me heen.


    I know the feeling.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ndfklankla, zo schattig! Bij Tros muziek verscheen er ineens zo'n lief stelletje die danste en toen gaf de jongen het meisje een kus op de wang AWWWWH!


    26 - 02 - '16

    This is fun! ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me zo verdomd alleen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ben ik de enige die altijd moet lachen als iemand bij een talentshow hard op zijn bek gaat?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Ben ik de enige die altijd moet lachen als iemand bij een talentshow hard op zijn bek gaat?


    Nope
    x)


    wat was dit ookalweer

    Caraphernelia schreef:
    Ben ik de enige die altijd moet lachen als iemand bij een talentshow hard op zijn bek gaat?


    Kijk jij ook dat programma op RTL 4 ofzo? xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Caraphernelia schreef:
    Ben ik de enige die altijd moet lachen als iemand bij een talentshow hard op zijn bek gaat?

    Rlt4, de rolschaatsers? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caraphernelia schreef:
    Ben ik de enige die altijd moet lachen als iemand bij een talentshow hard op zijn bek gaat?


    Heb je het over die vrouw die door die man tijdens het rolschaatsen met dr kop op de grond werd geknald? c: ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •