• Ik ga binnenkort naar ROC en dus ga ik studeren (: Ik heb een laptop nodig voor dus online lesmateriaal, maar ik heb ook gewoon boeken. Ik moet mijn laptop dus mee naar school meenemen, samen met mijn boeken. Wat doen jullie? Een aparte laptoptas met een tas voor je boeken of nemen jullie het gewoon mee in 1 groot tas?

    Een vriendin van mij had een tas die gewoon huge was, het was een tas met ongeveer drie risten en lagen zegmaar. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven.

    Ik loop altijd rond met een normale tas en een laptoptas. Superzwaar en ik lijk soms echt een pinguïn. :W


    Pretty is just a pretty word.

    MrsSheen schreef:
    Een vriendin van mij had een tas die gewoon huge was, het was een tas met ongeveer drie risten en lagen zegmaar. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven.
    Ik heb ook een tas besteld maar die heeft gewoon 1 inhoud dus maar 1 rits. Mijn laptop past er wel in, met misschien een paar schriften en etui, maar niet mijn boeken denk ik. Ik weet ook niet hoeveel boeken ik krijg en of ze op de laptop zijn of niet.. xd

    Shirtsleeves schreef:
    Ik loop altijd rond met een normale tas en een laptoptas. Superzwaar en ik lijk soms echt een pinguïn. :W
    Pinguïns zijn altijd cool, don't be sad :D

    YasminU schreef:
    (...) Ik heb ook een tas besteld maar die heeft gewoon 1 inhoud dus maar 1 rits. Mijn laptop past er wel in, met misschien een paar schriften en etui, maar niet mijn boeken denk ik. Ik weet ook niet hoeveel boeken ik krijg en of ze op de laptop zijn of niet.. xd
    Die vriendin had ook niet zoveel boeken maar die had wel gewoon alles mee voor de zekerheid. Maar haar tas had dus 3 inhouden en daar deed ze haar laptop dus in. En ik begrijp je kwa spullen. Ik had geen laptop nodig alleen was het af en toe wel handiger voor mij geweest. Alleen hebben ze heel veel losse handjes bij mij op school.

    MrsSheen schreef:
    (...) Die vriendin had ook niet zoveel boeken maar die had wel gewoon alles mee voor de zekerheid. Maar haar tas had dus 3 inhouden en daar deed ze haar laptop dus in. En ik begrijp je kwa spullen. Ik had geen laptop nodig alleen was het af en toe wel handiger voor mij geweest. Alleen hebben ze heel veel losse handjes bij mij op school.
    Aii.. Dus jij denkt dat als je een laptop nodig hebt voor de lessen dat het vooral online lesmateriaal is en niet zoveel boeken?

    Het is denk ik ook een kwestie van persoonlijke smaak en de gemakkelijkheid. Ikzelf heb een hele tijd rondgelopen met twee tassen, een normale en een laptoptas, wat ik dit jaar denk ik ook ga doen, ook al weet ik niet zeker of ik een laptop nodig heb. Maar dat komt ook deels doordat ik heel goed ben ik tassen, of beter gezegd ritsen, slopen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    YasminU schreef:
    (...) Aii.. Dus jij denkt dat als je een laptop nodig hebt voor de lessen dat het vooral online lesmateriaal is en niet zoveel boeken?
    Ik denk het wel mijn vriendin volgt ook les op een hele goeie ROC, en die heeft wel haar laptop nodig voor pedagogisch medewerker. Welke opleiding doe jij eigenlijk?

    MrsSheen schreef:
    (...) Ik denk het wel mijn vriendin volgt ook les op een hele goeie ROC, en die heeft wel haar laptop nodig voor pedagogisch medewerker. Welke opleiding doe jij eigenlijk?
    Maatschappelijk zorg :D

    Ik ga ook een laptop aanschaffen voor komend schooljaar. Ik wil een kleine, die ik makkelijk mee kan nemen in mijn tas. Ik heb een redelijk grote, stevige cowboysbag, dus bij mij is er genoeg ruimte voor een laptop en een map of een boek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik doe grafisch vormgeving dus heb eigenlijk m'n standaard boeken (Nederlands, Engels, Rekenen en Ondernemingsvaardigheden) in mijn kluisje en heb in m'n Cowboysbag m'n Macbook.
    Oh en m'n speciale stiften en andere dingen heb ik ook in m'n tas (als ik die nodig heb die dag) en in een soort plastic koffertje vervoer ik m'n markerblok. e

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 18:09 ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb alleen maar een laptop die ik in mijn rugzak stopte, hehe. Maar als ik boeken mee moest nemen, duwde die ik gewoon erbij.
    Al zou ik dan wel een laptophoes kopen. c:


    wat was dit ookalweer

    Je hebt ook rugzakken waar je een laptopvak in hebt zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe game art en moet dus mijn laptop en boeken voor standaard lessen en soms een dik boek met leeg papier meenemen. Ik dump alles gewoon in mijn kluis :') Done.

    En anders, gewoon zo'n laptop rugzak kopen als je maar 2 boeken ofzo mee moet nemen. Anders apart, I guess.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 18:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.