• Omdat under the dome straks weer begint wil ik gewoon een RPG maken

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    HOUD MANNEN EN VROUWEN GELIJK. LEEFTIJDEN VERSCHILLEND
    Praattopic
    Speeltopic

    Binnen de koepel;

    Mannen;
    - Brody Easton | 17 | Café | Aia
    - "Hunter" Cameron Hunter McCarter | 25 | Aia
    - "Vladimir" Dimitry Mikhail Stanislav | 25 | | Tankstation | Diancie
    - Owen Carter | 7 | Auryon
    - Wyatt Morello | 28 | Klusjesman | Handles
    - John Morgers | 41 | Politie | Nuevo
    Please_Charon
    - Ian Lucas Gray | 22 | Daggers
    - Raven Dakotah Valentine | 24 | Docent | Paracosm

    Vrouwen;
    Elizabeth Quinn Hillsborough | 24 | Ziekenhuis | Kit
    - Lucy Vanessa Gray | 20 | Café | Daggers
    - Kaelena Blackburn | 22 | Bakker | Nuevo
    - Beth Harper | 21 | Ziekenhuis | Auryon
    - Abbigail Morgers | 18 | Winkel | Please_Charon
    - Nathalie Easton | 29 | Politie | Handles
    Ourania

    Buiten de koepel;
    Mannen;


    Vrouwen;


    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Werk;
    Extra;


    Eventuele werkplaatsen;
    - In het café van Lucy Gray's vader
    - Het tankstation
    - Het ziekenhuis (arts, verpleging oid)
    - In de winkel
    - Stadhuis (burgemeester oid)
    - Bakker
    - Slager
    - Garage
    - Politiebureau
    - Klusjesman/vrouw

    Weet je zelf nog iets? Zet het erbij in je rol!

    Buursteden;
    Aan het Westen van Westerfield ligt Old Mill, een klein stadje gebouwd om een molen. Deze ie heilig voor het stadje
    Aan het Oosten ligt Griffinlake. Dit stadje ligt aan een groot meer. Dit stadje is opgericht door Johan Griffin
    Aan het Noorden ligt Norfield. Omringd door grote stukken weiland en is bekend door de vele boerderijen.

    Regels;
    Minimaal 200 woorden, dit is heel makkelijk
    Geen perfecte personages
    Neem zoveel als je wilt, als je maar niemand verwaarloosd
    Alleen je eigen personage besturen
    Lol hebben. Ik heb niet veel regels omdat ik eens makkelijk wilde zijn, maar houd je alsjeblieft aan de regels oké

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)
    Je mag hem er altijd nog in zetten als je wilt


    Dan is er niemand buiten xd. Das ook zo raar. Hahah.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Top. (:
    Zou ik ook een (kleine) jongen binnen de koepel kunnen reserveren?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Dan is er niemand buiten xd. Das ook zo raar. Hahah.


    Hahah dat maakt niet uit, want ik kan het ook weghalen als er echt niemand anders bij komt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Auryon schreef:
    Top. (:
    Zou ik ook een (kleine) jongen binnen de koepel kunnen reserveren?


    Dat kan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Hahah dat maakt niet uit, want ik kan het ook weghalen als er echt niemand anders bij komt ^^


    Hmm..ik wacht eerst wel, en ik kan het altijd veranderen voordat de rpg begint, of niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brody is af

    Naam;
    Brody Easton
    Leeftijd;
    17
    Geboren op 23 Oktober
    Uiterlijk met foto;



    Brody is 1.72 lang en slank gebouwd. Hij heeft in verhouding met zijn bovenlichaam wat langere benen. Hij heeft altijd wel ruim zittende kleren aan. Het is een beetje een skaterlook. Hij heeft een donkerbruine haarkleur en groenbruine ogen, waar hij erg trots op is. Ook heeft hij een getint huidje omdat hij nogal snel kleurt in de zon.
    Innerlijk;
    Brody is een zelfverzekerde jongeman die voor een beetje spanning niet aan de kant gaat. Hij vind het heerlijk als mensen iets goeds over hem zeggen. Hij stapt snel op andere af en heeft altijd wel zijn praatjes klaar. Hij houd van sociaal zijn en wil graag altijd mensen om zich heen hebben. Brody heeft een goed hart en is vrijwel vriendelijk tegen iedereen. Hij houd mensen graag te vriend en doet graag dingen voor mensen om ze vrolijk te houden. Als dit hem niet lukt dan is hij best teleurgesteld in zichzelf. Hij is behulpzaam en zal andere niet aan hun lot overlaten. Hij zal ieder mens in nood helpen en zal mensen die zijn hulp nodig hebben niet aan de kant laten staan.
    Brody is erg enthousiast om vele dingen. Hij kan, als hij iets heel leuk vind, helemaal gek worden en alleen nog maar over dat ding praten. Wanneer mensen een plan voorstellen die hij goed vind praat hij erover mee en probeert het plan te verbeteren, al is dit vaak het tegenovergestelde. Brody is niet zo goed in het bedenken van plannen omdat hij alles wel leuk vind. Hij is ook wel snel afgeleid waardoor hij zijn aandacht maar moeilijk op één ding gelijk kan houden. Het is heel wat dat hij zijn werk afmaakt, hij is al een bijna ontslagen omdat hij de broodjes in de oven liet aanbranden. Gelukkig heeft Lucy's vader hem vergeven en mocht hij blijven, mits hij beloofde om uit te kijken.
    Brody houd ervan om grapjes te maken. De ene keer wat leuker dan de andere. De ene persoon waardeert het meer dan een ander persoon. Brody's grappen verschillen heel erg. Hij zal op dat gebied niet snel opgroeien, hij vind het geweldig.
    Werk;
    Brody werkt in het café van Lucy's vader. Hij maakt alle broodjes, thee en koffie klaar voor tussen de middag. Hij werkt van zes tot twaalf 's middags
    Extra;
    Brody is biseksueel en is hier open over.
    Brody is het jongere broertje van Nathalie. Hij is het nakomertje van de familie.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 12:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Hmm..ik wacht eerst wel, en ik kan het altijd veranderen voordat de rpg begint, of niet?

    Dat kan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I like Brody ;3


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    I like Brody ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Diancie schreef:
    I like Brody ;3


    Aw thanks you both!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hunter is af

    Naam;
    Cameron Hunter McCarter. Hij stelt zichzelf echter voor als Hunter.
    Leeftijd;
    25
    Geboren op 1 Mei
    Uiterlijk met foto;


    Hunter heeft donkere haren die classy op zijn hoofd liggen. Hij heeft donkerbruine ogen en een lichte huidskleur. Hij is 1.93 lang en gespierd. Hij heeft een sixpack en stevige armen. Hij hoeft zijn spieren niet aan te spannen om ze zichtbaar te maken. Hunter draagt graag wat strakkere bovenkleding zodat hij zijn spieren laat zien. Hij komt wat intimiderend over als hij breed gaat staan. Op zijn gezicht staat altijd dezelfde arrogante glimlach. Mensen kunnen hierdoor maar moeilijk aflezen hoe hij zich op het moment voelt. Hij laat dit ook niet graag zien aan andere.
    Innerlijk;
    Hunter is een man die graag de leider wil zijn. Hij kan er niet tegen wanneer mensen hem bevelen opleggen. Hij zou het niet erg vinden die persoon dan ook even te laten zien wie de baas is. Hij is niet vies van bloed en zal klappen uitdelen wanneer nodig, of juist niet. Hunter is erg eigenwijs. Wanneer hij iets in zijn hoofd heeft en andere zeggen dat dit niet gaat werken houd hij vast aan hetgeen in zijn hoofd. Lukken zal het Hunter altijd wel, al moet hij er een hele omweg voor nemen. Luisteren naar andere zit gewoon niet in het bloed van de McCarters. Hunter heeft het karakter van zijn vader geërfd.
    Hunter heeft een redelijk arrogante houding naar andere toe. Hij vind deze mensen vaak minder dan dat hij is en maakt hier ook gebruik van. Wanneer iemand bang voor hem is gaat hij die persoon gebruiken voor zijn klusjes. Hij kan mensen manipuleren door lang op ze in te praten, maar dit kost hem teveel moeite dus doet hij dit ook niet vaak. Alleen als hij het het waard vind.
    Hunter is een harde werker. Vaak gaat hij door tot hij niet meer kan, of tot de klus geklaard is. Hierdoor is hij vaak oververmoeid en kan hij soms dagen op bed liggen omdat hij gewoon niet op kan staan. Toch probeert hij altijd door te gaan. Hij heeft in het leger gezeten en heeft zijn doorzettingsvermogen hieraan te danken.
    Ondanks al deze eigenschappen heeft Hunter toch één angst; Verlaten worden door dierbare. Hunter geeft om zijn dierbare, al zal je dit niet snel zeggen. Hij probeert ze te beschermen en doet alles voor ze.
    Werk;
    Omdat Hunter niet uit Westerfield komt is hij nu dus werkeloos. Hij werkte in Griffinlake, waar hij ook woonde, aan het water. Hij zorgde ervoor dat de 'lake' schoon bleef.
    Extra;
    Hunter was op weg naar zijn neef die in Old mill woont toen hij werd gevangen door de koepel in Westerfield. Hij vind dit 'zwaar klote', zoals hij het zelf noemt, en doet er alles aan om weg te komen uit 'dit rot stadje'.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo, beiden rollen af ^^

    Erieka, vijanden zullen ze zeker zijn x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, nu ik dat zo lees, ja, inderdaad XD


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Haha, nu ik dat zo lees, ja, inderdaad XD

    Wordt wat :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het goed als ik een verpleegster maak?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "