• Omdat under the dome straks weer begint wil ik gewoon een RPG maken

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    HOUD MANNEN EN VROUWEN GELIJK. LEEFTIJDEN VERSCHILLEND
    Praattopic
    Speeltopic

    Binnen de koepel;

    Mannen;
    - Brody Easton | 17 | Café | Aia
    - "Hunter" Cameron Hunter McCarter | 25 | Aia
    - "Vladimir" Dimitry Mikhail Stanislav | 25 | | Tankstation | Diancie
    - Owen Carter | 7 | Auryon
    - Wyatt Morello | 28 | Klusjesman | Handles
    - John Morgers | 41 | Politie | Nuevo
    Please_Charon
    - Ian Lucas Gray | 22 | Daggers
    - Raven Dakotah Valentine | 24 | Docent | Paracosm

    Vrouwen;
    Elizabeth Quinn Hillsborough | 24 | Ziekenhuis | Kit
    - Lucy Vanessa Gray | 20 | Café | Daggers
    - Kaelena Blackburn | 22 | Bakker | Nuevo
    - Beth Harper | 21 | Ziekenhuis | Auryon
    - Abbigail Morgers | 18 | Winkel | Please_Charon
    - Nathalie Easton | 29 | Politie | Handles
    Ourania

    Buiten de koepel;
    Mannen;


    Vrouwen;


    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Werk;
    Extra;


    Eventuele werkplaatsen;
    - In het café van Lucy Gray's vader
    - Het tankstation
    - Het ziekenhuis (arts, verpleging oid)
    - In de winkel
    - Stadhuis (burgemeester oid)
    - Bakker
    - Slager
    - Garage
    - Politiebureau
    - Klusjesman/vrouw

    Weet je zelf nog iets? Zet het erbij in je rol!

    Buursteden;
    Aan het Westen van Westerfield ligt Old Mill, een klein stadje gebouwd om een molen. Deze ie heilig voor het stadje
    Aan het Oosten ligt Griffinlake. Dit stadje ligt aan een groot meer. Dit stadje is opgericht door Johan Griffin
    Aan het Noorden ligt Norfield. Omringd door grote stukken weiland en is bekend door de vele boerderijen.

    Regels;
    Minimaal 200 woorden, dit is heel makkelijk
    Geen perfecte personages
    Neem zoveel als je wilt, als je maar niemand verwaarloosd
    Alleen je eigen personage besturen
    Lol hebben. Ik heb niet veel regels omdat ik eens makkelijk wilde zijn, maar houd je alsjeblieft aan de regels oké

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het goed als mijn mannelijk innerlijk zich in de rpg ontwikkeld?

    Ik ben slecht in innerlijken schrijven, en die andere was gewoon een oude rol. Maar ik heb geen mannen zowat gehad xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Auryon schreef:
    (...)
    Tegen de topicstarter haha, jou dus. (: Ik bedoel het niet negatief hoor haha.


    Is het heel vreemd dat ik niet weet wat je bedoeld?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noa, ik wil graag wel iets hebben zodat mensen daarop kunnen bouwen. Want de meeste kennen elkaar weet je, en dan is het handig het innerlijk te weten ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag een man, maar ik had gelezen dat er een stop op de mannen stond. Is dat nog steeds zo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aia schreef:
    (...)

    Is het heel vreemd dat ik niet weet wat je bedoeld?


    In haar rol staat bij haar werk dat haar personage een ouderenverzorgster is. In de beginpost staat haar personage wel al vermeld maar niet haar baan :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Aia schreef:
    Noa, ik wil graag wel iets hebben zodat mensen daarop kunnen bouwen. Want de meeste kennen elkaar weet je, en dan is het handig het innerlijk te weten ^^


    Oh gosh, mag ik dat morgen invullen? Dan heb ik eventjes iets om na te denken xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Oh gosh, mag ik dat morgen invullen? Dan heb ik eventjes iets om na te denken xd.


    Is goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Is het heel vreemd dat ik niet weet wat je bedoeld?


    Nee. :') Ik denk dat ik onduidelijk was.

    Alle personages hebben nu achter hun naam staan welk beroep ze uitvoeren, behalve Beth (Owen ook niet, maar die zit nog op school). Ik vroeg me dus af, of je daar bewust voor hebt gekozen omdat het beroep van Beth niet tussen het rijtje van 'eventuele werkplaatsen' staat. Begrijp je me?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:25 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Auryon schreef:
    Nee. :') Ik denk dat ik onduidelijk was.

    Alle personages hebben nu achter hun naam staan welk beroep ze uitvoeren, behalve Beth (Owen ook niet, maar die zit nog op school). Ik vroeg me dus af, of je daar bewust voor hebt gekozen omdat het beroep van Beth niet tussen het rijtje van 'eventuele werkplaatsen' staat. Begrijp je me?


    Nou snap ik je. Well, ik kan haar bij het ziekenhuis zetten of ik maak zorginstelling als werkplaats erbij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Nou snap ik je. Well, ik kan haar bij het ziekenhuis zetten of ik maak zorginstelling als werkplaats erbij (:


    Ziekenhuis is ook goed, uiteindelijk is een bejaardentehuis (laten we het eventjes zo noemen) ook een soort van ziekenhuis geloof ik.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Auryon schreef:
    (...)

    Ziekenhuis is ook goed, uiteindelijk is een bejaardentehuis (laten we het eventjes zo noemen) ook een soort van ziekenhuis geloof ik.


    Oké, zal het neerzetten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Oké, zal het neerzetten


    Thanks. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wyatt is af. ;3


    Your make-up is terrible

    Damn Nikki :9~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    John Morgers
    Leeftijd;
    41 jaar
    Uiterlijk met foto;


    John heeft donkerbruin haar wat in de loop van de jaren steeds zwarter is geworden. Dat vond John zelf geen probleem. Wat hij wel een probleem vindt is dat zijn haren, zodra er nog meer jaren verstreken, niet meer zwarter, maar grijzer werden. Je ziet er nog niet zoveel van, maar het idee aan ouder worden zit John dwars. Hij heeft zijn haar altijd een beetje achterover gekamd. Meer uit traditie dan dat hij het leuk vindt staan. Hij heeft zijn haar altijd zo gedragen en hij ziet geen reden om daar verandering in te brengen. John heeft bruine ogen die soms twinkelen en ook iets kleiner zijn dan de ogen van de gemiddelde mens. Hij heeft een smalle en vooral dunne neus met daar onder een paar volle lippen, vooral voor een man. John laat zijn baard al een hele tijd een beetje staan. Dat vindt hij wel passen bij een man van zijn leeftijd. In zijn voorhoofd zitten al een paar beginende rimpels, waar hij zelfs een vage creme voor heeft gekregen van zijn vrouw. John is een beetje aan de stevige kant. Dat komt deels door het vele eten, maar ook omdat hij wel aardig wat spieren heeft. Zijn kledingstijl is wel een tikkeltje ouderwets, maar het staat hem toch wel leuk. John geeft sowieso niet veel om het uiterlijk.
    Innerlijk;
    John is best een rustige man. Dat komt vooral omdat hij erg serieus in het leven staat en meestal alleen dingen zegt als de woorden nut hebben en belangrijk zijn. Uiteraard houdt hij op zijn tijd wel van een grapje, net zoals ieder ander mens, maar dan ook niet met vreemden. Lol maken doet hij alleen met zijn vrienden en vooral met zijn familie. Alchohol staat hij helemaal tegen. Zijn broer is daardoor ooit in het ziekenhuis beland en sindsdien kan hij de drank niet luchten of zien. Het veranderd een mens in iets heel anders dan hij of zij werkelijk is, vindt hij. Elke keer dat iemand erover begint ziet hij zijn broer weer liggen in het ziekenhuisbed. Hij is soms wel iets te streng als het gaat over het volgen van de regels, maar hij is dan ook wel politieagent. Verder is hij een normale nuchtere man. Hij is erg gesteld op zijn familie en zal er alles aan doen om zijn vrouw en dochter net zoveel aandacht te geven als hij vroeger van zijn ouders kreeg. Hij komt zelf uit een standaard gezin met twee liefhebbende ouders en een twee jaar jongere broer waar hij veel lol mee kon beleven. John moest vooral veel om hem lachen, want zijn broer was altijd net iets losser dat John en had vaak grappige plannen. Zijn broer was ook degene die als eerst een vriendinnetje had en degene die vaker in de spotlight stond. Gek genoeg heeft John zich daar nooit iets van aangetrokken. Hij wist al op jonge leeftijd dat hij bij de politie wilde. Hij is altijd al geobsedeerd door regels geweest. Zolang je jezelf daaraan houdt zal hij een aardige, soms onhandige en leuke man zijn om mee om te gaan, maar zodra je dat niet doet kan hij best wel boos worden. Hij heeft best veel geduld en dat wacht hij ook, maar als zijn geduld opraakt, raakt het ook echt op en is hij boos.
    Werk;
    Hij is politieagent
    Extra;
    Hij is de vader van Abbigail Morgers.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 13:15 ]