• Rollentopic
    Speeltopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 21:36 ]


    26 - 02 - '16

    Kunnen mensen hun rol alsjeblieft afmaken?


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Zodat ik even een setting in mijn hoofd kan creëren.


    Oh, hmm. Ik heb nog geen idee waar ik mijn personages wil plaatsen. Als ik eerlijk ben, dan snap ik het nut er ook niet echt van...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En ik wil het ook weten zodat iedereen voor zichzelf weet waar ze moeten beginnen en dat ik niet heel veel vragen krijg van mensen van; waar moet ik nu heen enz.

    Ik dacht, dan plaats ik de rpg personages voor jullie op de plek waar jullie het willen en dan is die moeilijkheid weg?


    26 - 02 - '16

    Kan het grootste gedeelte van de personages niet bij elkaar geplaatst worden?

    Ik vind het niet erg om Sem bij Seth te plaatsen –– maar zij kennen elkaar al door en door en het is juist leuker om ook met anderen in contact te komen (:


    Lijkt me wel handig eigenlijk, al snap ik nog niet echt wat je daarmee van plan bent. Maar ik zie wel. ^^


    help

    Diancie schreef:
    En ik wil het ook weten zodat iedereen voor zichzelf weet waar ze moeten beginnen en dat ik niet heel veel vragen krijg van mensen van; waar moet ik nu heen enz.

    Ik dacht, dan plaats ik de rpg personages voor jullie op de plek waar jullie het willen en dan is die moeilijkheid weg?


    Ik vind het juist wel slim. Erieka, wil je (als je een lijstje maakt, als je dat niet doet, hoeft het niet perse hoor) een lijstje ook in de begin post zetten?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 21:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet het niet, al Alice' vrienden zitten op Coates. Heb je misschien een idee voor me, Erieka?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Speeltopic


    26 - 02 - '16

    Denk dat het sowieso handig is om in de begin past van wie wat verwacht word en waar tracht te beginnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chao schreef:
    Ik weet het niet, al Alice' vrienden zitten op Coates. Heb je misschien een idee voor me, Erieka?


    Ehm, een van Alice' vrienden heeft gebeld dat 'ie niet alleen naar de reünie wil en Alice besluit mee te gaan? ;3
    Daarbij spijbelt ze een dagje school.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ehm, een van Alice' vrienden heeft gebeld dat 'ie niet alleen naar de reünie wil en Alice besluit mee te gaan? ;3
    Daarbij spijbelt ze een dagje school.

    Prima idee (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is het niet gemakkelijker om de personen welke eerst op Periode zaten ook een reünie te laten hebben? Dat iedereen gelijk bij elkaar is?
    Anders moet ik Sem vanaf zijn werk helemaal ergens heen laten gaan en dat gaat nogal lang duren voor een blinde X'D.


    Paracosm schreef:
    Is het niet gemakkelijker om de personen welke eerst op Periode zaten ook een reünie te laten hebben? Dat iedereen gelijk bij elkaar is?
    Anders moet ik Sem vanaf zijn werk helemaal ergens heen laten gaan en dat gaat nogal lang duren voor een blinde X'D.


    Het kan ook zijn dat hij tijdelijk in de school is, omdat hij een docent aan het helpen was en die docent was hem vergeten? Ik verzin ook maar iets ;3


    26 - 02 - '16

    Sinds hoelaat is iedereen verdwenen?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Sinds hoelaat is iedereen verdwenen?


    Uur of 4?


    26 - 02 - '16