• Rollentopic
    Speeltopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 21:36 ]


    26 - 02 - '16

    Jeej :3
    Kon die onderste gif trouwens niet laten, vond em zo cute :3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Paracosm > Vandinha.


    ^ Aangepast ;3


    26 - 02 - '16

    Zijn er ook mutanten, trouwens?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vraagjes;
    1. Weten ze al van hun gave af?
    2. Heeft iedereen op Coates gelijk dezelfde les?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Aia Coates is een kostschool, dus ze slapen daar ook en dergelijke.

    En geen idee. Het lijkt me sterk dat iedereen scheikunde heeft, gezien de leeftijden nogal verschillen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zucht --' Nou fijn dit - is het mogelijk dat Michael wel naar huis gaat? Want anders moet ik alles aanpassen en ik wist al niets.

    EDIT; Er staat nergens dat Coates een kostschool is

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 14:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Zucht --' Nou fijn dit - is het mogelijk dat Michael wel naar huis gaat? Want anders moet ik alles aanpassen en ik wist al niets.

    EDIT; Er staat nergens dat Coates een kostschool is


    In de boeken is het een kostschool.


    Vandinha schreef:
    (...)

    In de boeken is het een kostschool.


    Ja, nou weet ik dus niet wat ik moet doen eh ;|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Coates Academy (most commonly referred to as "Coates" ) is a private, elite boarding school, situated close to Perdido Beach. It is where troubled or "difficult" children are sent by their mostly-rich parents. This implies that all students at Coates are relatively intelligent."

    :Y)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 14:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aia schreef:
    (...)

    Ja, nou weet ik dus niet wat ik moet doen eh ;|


    Anders gewoon zo laten – er zijn altijd redenen wanneer je voor een keer naar huis moet.


    Ja hier, Michael is niet een troubled or difficult. Laat hem maar op die andere school zitten anders ;|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Ja hier, Michael is niet een troubled or difficult. Laat hem maar op die andere school zitten anders ;|


    Het kan ook voor een verjaardag zijn – of wat anders hè? Je hoeft niet meteen problemen te hebben om naar huis te gaan (:


    Vandinha schreef:
    (...)

    Het kan ook voor een verjaardag zijn – of wat anders hè? Je hoeft niet meteen problemen te hebben om naar huis te gaan (:


    Hm... ik wil hem toch op die andere school. Maar ja, dan zou ik hem ook aan moeten passen aangezien ze daar lang zitten. Zucht x)

    EDIT;
    ik weet het goed gemaakt. Michael gaat naar huis omdat hij er vlakbij woont en snel heimwee heeft als hij ergens anders lang moet blijven en zo. Hopelijk is dit mogelijk anders weet ik me geen raad.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 14:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.