• Rollentopic
    Speeltopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 21:36 ]


    26 - 02 - '16

    Maar, dan heeft iedereen toch al wel doorgehad dat 21+ mensen verdwenen zijn?
    I mean, die mensen op Coates bijvoorbeeld, die krijgen wel les van een leraar lijkt me en als die ineens verdwijnt, gaan ze niet rustig door met een practicum en in een nablijflokaal zal ook wel een leraar zitten...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Maar, dan heeft iedereen toch al wel doorgehad dat 21+ mensen verdwenen zijn?
    I mean, die mensen op Coates bijvoorbeeld, die krijgen wel les van een leraar lijkt me en als die ineens verdwijnt, gaan ze niet rustig door met een practicum en in een nablijflokaal zal ook wel een leraar zitten...


    Dat is waar ja, dan zullen de mensen op Coates dat even moeten beschrijven, sorry dat ik zo onduidelijk ben. Ik vind dit best wel moeilijk ;c


    26 - 02 - '16

    Als ze nu even naar buiten gaan om naar de wc te gaan? (:


    help

    Kan het dan niet nog gewoon 4 uur zijn? Mij lijkt 't namelijk wel leuk als je het moment van die verdwijning zelf ook kunt beschrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Kan het dan niet nog gewoon 4 uur zijn? Mij lijkt 't namelijk wel leuk als je het moment van die verdwijning zelf ook kunt beschrijven.


    Of we laten de verdwijning iets later plaats vinden. Om zes uur of zo?


    26 - 02 - '16

    Vind ik ook, to be honest. En dan kunnen mensen beginnen rond zoeken en kunnen ze op Coates beginnen 'verzamelen' of whatever.

    Edit: Kan het niet gewoon beginnen vlak voordat ze verdwijnen?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 21:58 ]


    help

    Kan de RPG niet gewoon beginnen op het moment dat die mensen verdwijnen? Daar begint het in het boek ook ongeveer mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Kan de RPG niet gewoon beginnen op het moment dat die mensen verdwijnen? Daar begint het in het boek ook ongeveer mee.


    Oke, dan is het nu 3 minuten voor zes en om zes uur is de verdwijning. Is iedereen het daar mee eens?


    26 - 02 - '16

    Goed voor mij. ^^


    help

    Okido


    26 - 02 - '16

    School's over at six o'clock though.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    School's over at six o'clock though.

    Op deze school niet, anders moet ik nu m'n hele post aan gaan passen :\


    26 - 02 - '16

    Oh maakt het wat uit? Lol. :'D Het is RPG, het hoeft niet realistisch te zijn.


    help

    ik vind me post leuk :'D best raar eigenlijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind 'm ook leuk ;3


    26 - 02 - '16