• In vijf jaar kan veel veranderen, heel veel. Iets wat de jongens van One Direction maar al te goed weten waardoor het cijfer hun voor het leven heeft getekend, een cijfer wat zij nooit zullen vergeten. De jongens rezen in vijf jaar van een simpele nobody naar de top van de wereld, wat vijf jaar heeft geduurd. Ook hun break duurde precies vijf jaar.
    Nou ja, break?
    De hele wereld heeft een beeld over het uiteen gaan van de jongen. Ruzie, een en al ruzie. Iets wat simpel gezegd alleen maar opgezet spel was, zodat de jongens onder het contract uit konden komen. Er waren misschien wel ruzies, maar dat is menselijk. Iedereen kon gewoon nog met elkaar door een deur en ergens hing zelfs misschien nog wel wat liefde. Niet dat dit bekend was, want daar stak het management wel een stokje voor.
    De vijf jaar van de break heeft de jongens nooit veranderd, maar de wereld van hun wel. De vijf hebben onderling altijd contact gehouden en hebben de vrijheid terug gekregen. De fake-vriendinnen, al die zooi, zijn nog altijd in het spel, maar niet meer op de manier zoals het was. Alles is naar hoe het hoort te zijn. Maar wat als de jongens nog voor een keer teruggeroepen zullen worden voor een laatste meeting? Word dan weer alles schijn of komen de waarheden boven tafel?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • MrFluke
    • Harry Edward Styles • NinjaTurtle
    • Louis William Malik -Tomlinson • MichaelClifford
    • Zayn Javadd Tomlinson -Malik • NinjaTurtle
    • Liam James Payne • Ashey



    Overige rollen:
    Denk hierbij aan familie, vrienden, iemand uit hun verleden

    • Michael Clifford • Shinohara
    • Marcel Styles • MichaelClifford
    [R]• Cole Matthew Payne • aestivate
    • Nimra Inaya Malik • DanielInTheDen
    • Emely Jordan-Smorth • ArianatorXx
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door NinjaTurtle en MichaelClifford

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Nog van een bepaalde jongen?


    Nope, niet echt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Nope, niet echt.


    Laat me eens verder denken :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ArianatorXx schreef:
    (...)
    Ik ga ook een personnage maken ;) maar weet nog niet echt welke rol? Misschien kan mijn personnage familie of vrienden zijn van Niall ofzo? Is dat goed ?


    Is goed, wat jij het beste vindt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    (...)

    Is goed, wat jij het beste vindt.


    Beste vrienden ? Het maakt me ook niet uit :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik zit in de trein naar Amsterdam, maar vergeet niet dat sommige rollen vandaag vervallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Veel plezier

    Is Nimra zo goed voor iedereen?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 9:28 ]


    Bowties were never Cooler

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Beste vrienden ? Het maakt me ook niet uit :)


    Beste vrienden is goed (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke went LoveHemmings.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    (...)

    Beste vrienden is goed (:


    Oké ! :P


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Rol: Beste vriendin van Niall



    Naam: Emely Jordan-Smorth

    Leeftijd: Net 19 jaar geworden op 31 juli

    Nationaliteit: Engels

    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk: Emely heeft een mooi uiterlijk. Ze heeft lange lichtblonde haren die vaak in een hoge staart zitten. Dat vindt ze het mooist lichaam. Ze heeft een mager lichaam omdat ze vroeger wat problemen had met anorexia. Ze at te weinig omdat ze steeds wou afvallen. Dat leidde tot anorexia. Maar die tijd probeert ze te vergeten. Emely heeft lichtblauwe ogen die omringd zijn door lange, volle wimpers. Emely doet altijd een laagje make-up aan. Daarom zijn haar volle lippen altijd lichtroos. Boven haar oog zit meestal een lijtntje eyeliner. Ze heeft een schattig wipneusje. Emely draagt graag kleren die trendy en in de mode zijn. Ze draagt ook niet erg opvallende kleren.
    Extra: Ze is de beste vriendin van Niall

    De rest komt :)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 10:48 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik hoop dat ik vanavond ergens mijn rollen verder kan invullen. Maar ik heb daarnet 3 uur geslapen en heb vanavond weer een feestje, dus ik weet niet of ik vandaag ubberhaupt nog thuis kom. Dus is het goed als ik het anders morgen invul? (A)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [KodaIine -> DanielInTheDen]


    Bowties were never Cooler

    NinjaTurtle schreef:
    Ik hoop dat ik vanavond ergens mijn rollen verder kan invullen. Maar ik heb daarnet 3 uur geslapen en heb vanavond weer een feestje, dus ik weet niet of ik vandaag ubberhaupt nog thuis kom. Dus is het goed als ik het anders morgen invul? (A)


    Als ik jou uitstel zou geven, moet ik dat bij iedereen doen. Maar aangezien deze RPG ook van jou is, ben jij de enige.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Rol: Leeyum.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Twintig. [29 Augustus.]
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Innerlijk: Bij Liam is het simpel: "What you see, is what you get" hij zou nooit voor iemand anders veranderen. Ook staat Liam over het algemeen bekend over zijn eeuwige goedheid, en dat hij eigenlijk gewoon over zich heen laat lopen. Hij durft mensen er niet op te wijzen dat bepaalde woorden hem pijn doen, of dat hij het niet leuk vind. Hij is veels te bang om mensen te kwetsen. Toch zegt hij wel waar het op staat als hij het ergens niet mee eens is, en als iemand anders in een hoek gedreven word. Anderen verdedigd hij wel, alleen zich zelf niet, en dat is nou juist een van zijn grootste problemen, en toch kan hij een aardig potje knokken, en als je hem tot het uiterste gedreven hebt moet je echt voor je leven rennen. Toch, ook al zou je het niet zeggen, heeft hij nul komma nul zelfvertrouwen. Hij wil altijd iedereen helpen waar hij kan, en zou nooit iemand laten stikken, hoe erg hij diegene ook niet mag. Hij is vrij naïef, en vertrouwd mensen te snel, wat hem al vaker in de problemen heeft gebracht. Ook word hij vaak als "te serieus" en "rustig" beschouwd, terwijl hij zichzelf niet zo ziet. Hij vind dat hij gewoon goed dingen overweegt voordat ze fout kunnen gaan, hij heeft bovendien ook zeker een gekke, en onvoorzichtige kant, en hij is gewoon verstandig, en wil overal ook een plan B voor hebben, stel dat het mis gaat, en wil liever ongelukken ook voorkomen. Toch kan hij erg lang boos blijven, en kan hij ook wel eens scherp uit de hoek komen, ook al meent hij het nooit, nou ja, vrijwel nooit. Hij heeft gewoon liever geen ruzie, en zou het liefste zien dat iedereen er zo over denkt. Liam ziet altijd het goede en positieven in mensen, en zal ook nooit voor oordelen. Hij heeft er een hekel aan als mensen ruzie hebben, en doet er dan ook alles aan om ze uit elkaar te krijgen. Liam is ook zeker iemand die je blindelings kunt vertrouwen, en op wie je kunt bouwen, hij zal er altijd voor je zijn, en zal je dan ook nooit verraden. Meestal is hij eerlijk, maar denk er om, hij kan ook glashard liegen. Hij veranderd ook vaak van mening, en emotie. De ene dag wil hij niets liever als dat iedereen vrede met elkaar heeft, en de andere dag heeft hij aan alles haat, en is hij stik chagrijnig, en kan je maar beter uit kijken voor dat je iets tegen hem zegt, of je krijgt iets naar je hoofd gesmeten. Nee, als hij echt boos of chagrijnig is kan je hem maar beter met rust laten voor je eigen veiligheid. Als hij boos of verdrietig is, is hij ook liever alleen. Hij wil niemand anders lastig vallen met zijn verdriet of kwaadheid, maar ook al denk je van niet, hij is over het algemeen gewoon liever alleen, dan kan hij nadenken. Ondanks zijn serieuze kanten kan je ook ontzettend met hem lachen, en heeft hij humor, en laat hij zijn vreemde kant zien. Ook is hij erg zorgzaam en bezorgd over degene van wie hij houd, en gaat voor hun door het vuur. Al met al is hij gewoon een jongen met een hart van goud, die zo af en toe een paar scherpe randjes heeft.
    Uiterlijk: Liam heeft een vrij normale lengte voor zijn leeftijd met zijn 1,78. Zijn lichaam is aardig getraind, wat mede door zijn vele sporten komt. Hij heeft helder bruine ogen, die je als hij je smekend aankijkt je zo alles kunnen laten doen, wat zo af en toe in zijn voordeel is. Ook kan je in zijn ogen precies zien hoe hij zich voelt. Als hij blij is heeft hij een vrolijke twinkeling in zijn ogen. Die zelfde twinkeling is te bekennen als hij iets van plan is. Maar als hij boos is, is die vrolijke twinkeling als sneeuw voor de zon verdwenen, en lijken zijn ogen wel zwart, en duister. Hij heeft bruin haar, wat meestal in een kuif omhoog zit. Of als hij geen gel en een kam in de buurt heeft zet hij erg gewoon een beanie of een snapback over, en is het probleem opgelost. Ook heeft hij een paar tattoos, waar hij ook goed over na gedacht heeft, maar het zijn ook zeker niet zijn laatste. Liam heeft een simpele look, meestal draagt hij gewoon een Adidas sweater, of een simpel shirt, met skinny jeans er onder, en om het af te maken sneakers.
    Extra: Liam is biseksueel, wat inmiddels wel bekend is.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 17:16 ]


    How far is far

    Naomss, ik heb echt nog steeds geen idee D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.