• In vijf jaar kan veel veranderen, heel veel. Iets wat de jongens van One Direction maar al te goed weten waardoor het cijfer hun voor het leven heeft getekend, een cijfer wat zij nooit zullen vergeten. De jongens rezen in vijf jaar van een simpele nobody naar de top van de wereld, wat vijf jaar heeft geduurd. Ook hun break duurde precies vijf jaar.
    Nou ja, break?
    De hele wereld heeft een beeld over het uiteen gaan van de jongen. Ruzie, een en al ruzie. Iets wat simpel gezegd alleen maar opgezet spel was, zodat de jongens onder het contract uit konden komen. Er waren misschien wel ruzies, maar dat is menselijk. Iedereen kon gewoon nog met elkaar door een deur en ergens hing zelfs misschien nog wel wat liefde. Niet dat dit bekend was, want daar stak het management wel een stokje voor.
    De vijf jaar van de break heeft de jongens nooit veranderd, maar de wereld van hun wel. De vijf hebben onderling altijd contact gehouden en hebben de vrijheid terug gekregen. De fake-vriendinnen, al die zooi, zijn nog altijd in het spel, maar niet meer op de manier zoals het was. Alles is naar hoe het hoort te zijn. Maar wat als de jongens nog voor een keer teruggeroepen zullen worden voor een laatste meeting? Word dan weer alles schijn of komen de waarheden boven tafel?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • MrFluke
    • Harry Edward Styles • NinjaTurtle
    • Louis William Malik -Tomlinson • MichaelClifford
    • Zayn Javadd Tomlinson -Malik • NinjaTurtle
    • Liam James Payne • Ashey



    Overige rollen:
    Denk hierbij aan familie, vrienden, iemand uit hun verleden

    • Michael Clifford • Shinohara
    • Marcel Styles • MichaelClifford
    [R]• Cole Matthew Payne • aestivate
    • Nimra Inaya Malik • DanielInTheDen
    • Emely Jordan-Smorth • ArianatorXx
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door NinjaTurtle en MichaelClifford

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mikaelsons schreef:
    Naomss, ik heb echt nog steeds geen idee D:


    Uhhhh


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hazza en Zayn zijn toch ingevuld :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Hazza en Zayn zijn toch ingevuld :3


    Je bent geweldig ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is het goed dat ik morgen mijn rol invul?
    Want ik heb vandaag geen tijd meer :'(


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    Is het goed dat ik morgen mijn rol invul?
    Want ik heb vandaag geen tijd meer :'(


    Niet erg, maar ik open wel alvast het topic aangezien ik morgen tot laat moet werken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    Rol: The brother of Liam James Payne.
    Naam: Cole Matthew Payne.
    Leeftijd: 17 years old, on the 25th of July.
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Innerlijk: Bij Cole is het net zoals bij Liam, what you see is what you get. Dit is zowat zijn levensmotto en dat zal hij gegarandeerd niet vlug veranderen. Dit specifieke zinnetje heeft ook een speciale waarde voor hem. Vele mensen hebben hem vroeger belogen en bedrogen, ze waren vriendelijk tegenover Cole wanneer hij er zelf bij was, maar eens hij was verdwenen roddelden ze de ganse tijd over hem. Voor Cole was dat een erg moeilijke periode, ook omdat hij een zeer gevoelige jongen was en nog altijd is. Daarom zal hij nooit achterbaks doen, in de plaats daarvan zegt Cole altijd wat hij denkt zonder er doekjes om te winden. Maar soms heeft dit natuurlijk ook wel eens zijn nadelen, terwijl Cole het meestal niet kwaadaardig bedoelt. Hij is een spontane, sociale en behulpzame jongen die ervan houdt om in de spotlights te staan, maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk als de broer van de zo bekende Liam James Payne. Maar juist daarom is hij ook ietwat onzeker, omdat hij natuurlijk geen blunders wil begaan, laat staan afgaan op de televisie. En dit verbergt hij door stoer en zelfverzekerd voor te komen, maar zijn broer Liam weet dat dit allemaal gespeeld is. Liam weet hoe onzeker Cole uit de hoek kan komen, hoe emotioneel Cole wel niet kan zijn, hoe diep in de put Cole heeft gezeten toen hij ontdekte dat hij net zoals zijn broer bisexueel was. Dit alles houdt hij geheim voor de buitenwereld en dat wilt Cole het liefst zo houden. Ook is hij erg beschermend tegenover zijn geliefden, als ook maar iemand hun iets zou kwaad doen dan zou Cole zonder twijfel het leven van die gene proberen zuur te maken. Maar deze kant komt niet vaak naar boven, want eigenlijk is Cole een vredelievende jongen, die er niet van houdt om ruzie te maken. Maar ook dat houdt hij liever geheim, hij wil het imago van een stoere jongen hebben. Het is een soort masker dat hij opzet naar de buitenwereld toe, maar eens je hem beter leert kennen zet hij stukje bij beetje zijn masker af. Dit doet hij echt op zijn eigen tempo, want Cole is erg bang om gekwetst te worden, om zijn 'stoere' imago kwijt te spelen. Zoals je al weet is Cole een sociaal type en daarom heeft hij ook enorm veel vrienden. Vele zijn gewoon vrienden met hem omdat hij de broer van is, maar daar trekt hij zich niets van aan. Want Cole weet goed wie zijn echte vrienden zijn en wie niet en die vrienden koestert hij dan ook. Samen met die vrienden zet Cole ook graag de bloemetjes buiten, hij houdt ervan om te fuiven, zich helemaal te laten gaan. Cole is een echt feestbeest. Kort samengevat is Cole Matthew Payne een lieve, bezorgde jongen die zijn ware-ik verbergt achter een stoere jongen.
    Uiterlijk: Cole is met zijn 1 meter 85 cm niet een van de kleinste voor zijn leeftijd. Dat werkt voor hem enorm in zijn voordeel, want het past natuurlijk bij zijn imago als stoere jongen. Hij heeft bruin middellang haar dat meestal perfect in een kuif rechtop staat. En als Cole eens een bad hairday heeft dan aarzelt hij geen seconde om een van zijn vele beanies aan te trekken. Zijn heldere blauwe ogen komen dan ook goed tot zijn recht bij zijn bruin haar. Hij is ook een echte modefreak, Cole volgt alle nieuwe mode tips & tricks om er toch nog beter uit te zien. Daardoor heeft hij natuurlijk een talrijke collectie aan kleren, schoenen en accessoires. Je zal hem dan ook nooit twee keer de zelfde outfit zien dragen, of toch zeker niet in dezelfde week, laat staan maand. Cole is erg gespierd en dat laat hij ook graag zien, hij is er ook trots op, want Cole traint er ook echt hard voor. Ook heeft hij een tattoo op zijn pols, deze tattoo staat voor dat hoe moeilijk het ook wordt, je moet blijven volhouden. Je hebt je eigen leven in handen, je eigen vrijheid in handen. Jouw leven is gelijk aan jouw eigen keuzes. Deze tattoo koestert hij, want jammer genoeg heeft Cole al veel moeilijke periodes in zijn leven gekend.
    Extra: Net zoals zijn broer is Cole ook bisexueel, althans wilt hij het niet toegeven. Zijn broer Liam heeft wel al iets in de gaten, maar weet het nog niet zeker en dat wil Cole zo houden. Nochtans zijn de twee broers erg close en delen ze bijna alles met elkaar. Voor vele mensen is het wat eigenaardig dat de twee jongens nog altijd onder eenzelfde dak wonen, maar daar trekken ze hun niets van aan.
    Faceclaim: Dylan Sprayberry.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 13:07 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Niet erg, maar ik open wel alvast het topic aangezien ik morgen tot laat moet werken.

    Ik heb het meeste toch al kunnen invullen ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Btw mijn personage zoekt nog een vriendje ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Ik heb het meeste toch al kunnen invullen ^^


    Prima c;

    Het eerste topic.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HAHA, nog steeds inspiratierollloos.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    HAHA, nog steeds inspiratierollloos.


    Misschien iets met Lou of Marcel?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    aestivate schreef:
    Btw mijn personage zoekt nog een vriendje ^^

    Niemand interesse? ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Zou ik een extra rol mogen? ^^


    How far is far

    Ashey schreef:
    Zou ik een extra rol mogen? ^^


    Wat had je in gedachten?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Wat had je in gedachten?

    Het vriendje van Cole? Ik heb het al besproken met aestivate hij vond het goed.


    How far is far