• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nog nooit zo'n onzinnig verhaal geschreven. Jeetje! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik heb nog nooit zo'n onzinnig verhaal geschreven. Jeetje! :'D

    Ik wil m lezen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus nu ben je boos op mij omdat ik zeg dat ik niks meer voor je ga afzeggen? Ook goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Helianthus schreef:
    (...)
    Ik wil m lezen!


    Het bevat slechts 3 ''hoofdstukjes'', en ik maak er strakjes een topic over aan. HAHAHA! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet wachten tot 21 augustus :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Picture this: Een rat die onder je shirt knock-out op je schouder ligt. Cutest thing ever!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fyyyyyysioooo. Hopelijk breken ze mijn nek niet xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik wil na al die maanden graag weer een keer schrijven maar de medicijnen gunnen mij de focus niet (huil)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik voelde me zo ongemakkelijk in de C&A toen er oudere vrouwen van in de 70 ofzo, het over seks hadden o.o
    De één tegen de ander: Ja mijn man kan er wat van hoor
    De ander: Zozo, toe maar hoor.
    De één tegen de ander: Hij vertelde laatst nog aan de buurjongen dat die last van zijn been had, heb meteen tegen m'n man gezegd dat hij dat niet met anderen moet bespreken.
    LOLOLOLOLOLO


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik voelde me zo ongemakkelijk in de C&A toen er oudere vrouwen van in de 70 ofzo, het over seks hadden o.o
    De één tegen de ander: Ja mijn man kan er wat van hoor
    De ander: Zozo, toe maar hoor.
    De één tegen de ander: Hij vertelde laatst nog aan de buurjongen dat die last van zijn been had, heb meteen tegen m'n man gezegd dat hij dat niet met anderen moet bespreken.
    LOLOLOLOLOLO


    HAHAHAHHA. Omg xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pfff, alles opnieuw installeren is niet leuk. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 17:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk dat je zusje op je verjaardag kookt. Eindresultaat: Oud brood met pindakaas. Leuk, hoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Leuk dat je zusje op je verjaardag kookt. Eindresultaat: Oud brood met pindakaas. Leuk, hoor.


    Vraag of je iets mag bestellen. :Y)
    Happy birthday nogmaals! :3 Wel leuke verjaardag verder, behalve het avondeten? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel fijn dat je van je pa te horen krijg dat je het zelf maar uit moet zoeken :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Vraag of je iets mag bestellen. :Y)
    Happy birthday nogmaals! :3 Wel leuke verjaardag verder, behalve het avondeten? :p


    Ik mag sowieso niets bestellen. :')
    En mijn verjaardag was geweldig. Ik mocht met de hond wandelen en oma kwam langs, jippie. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."