• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is dit voor een film 0-0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet plassen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Al twee jaar op Quizlet, dat gaat snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Al twee jaar op Quizlet, dat gaat snel.

    Wacht, ben jij Brooke toevallig? Welkom terug en gefeliciteerd. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wacht, ben jij Brooke toevallig? Welkom terug en gefeliciteerd. :3


    Ik ben Brooke ja, haha. En dankjewel!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Damnit iTunes! Ik had bijna een heel album gekocht die ik al heb! Ik wilde alleen het liedje oke!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen vijf uur opstaan... brr..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik baal er echt van dat die stomme app weer eens niet wilde werken. x_x Ik kom er altijd te laat achter.


    Your make-up is terrible

    Ebola of Croatoan? Well, komt dicht bij elkaar en ook dichtbij huis nu.


    Your make-up is terrible

    What the fuck, is er nu een haatgroep over mij of wat. Lekker is dat. Ik heb nu al zo geen zin in volgend schooljaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil weg hier :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Novoselic schreef:
    What the fuck, is er nu een haatgroep over mij of wat. Lekker is dat. Ik heb nu al zo geen zin in volgend schooljaar.


    Naahw, wat stom zeg!!

    Eigenlijk zou je er een topic over moeten aanmaken en dan met de link naar die haatgroep en dat iedereen zich dan aanmeldt bij die haatgroep en vet lieve dingen over je gaan zeggen. Zijn die pesters direct uitgeluld. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Naahw, wat stom zeg!!

    Eigenlijk zou je er een topic over moeten aanmaken en dan met de link naar die haatgroep en dat iedereen zich dan aanmeldt bij die haatgroep en vet lieve dingen over je gaan zeggen. Zijn die pesters direct uitgeluld. (:

    Een haatgroep, like, een groep op Whatsapp (waar ik zelf ironisch genoeg dus ook lid van ben xd ) en die toen ik offline ging nogal, eh tja, veranderde. x'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Naahw, wat stom zeg!!

    Eigenlijk zou je er een topic over moeten aanmaken en dan met de link naar die haatgroep en dat iedereen zich dan aanmeldt bij die haatgroep en vet lieve dingen over je gaan zeggen. Zijn die pesters direct uitgeluld. (:


    Ik mag jouw idee wel xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    @Lotta
    Ooh, ik dacht dat het over een facebookgroep ging. Sorry! Maar het is wel enorm kinderachtig dat ze dit soort dingen doen. :/

    @Nagusamu
    Thaaankjoe! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •