• De stelling van deze week luidt:
    Discriminatie is geen cliché, het komt nog steeds voor.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk niet dat dit echt een stelling is... Dat laatste is gewoon een feit, daar kun je moeilijk een mening over hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Please_Charon schreef:
    In mijn hoofd klopt het woord cliché echt helemaal niet in de zin.

    Maar even serieus, dit is een stelling waar je de meningen allang van weet zonder te kijken. Waar zijn die leuke discussie stellingen gebleven?


    chaos makes the muse

    Eens, dat is wel duidelijk.
    Al is het wel minder als de vorige jaren en zie je soms ook wel hoe mensen voor elkaar opkomen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:53 ]


    If you don't have a prince, it doesn't mean you're not a princess — Zayn Malik.

    Novoselic schreef:
    Dat is toch wel overduidelijk eens denk ik.


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Eens!

    Absoluut eens.


    It's for those who dare to fucking dream

    Eens

    Waar. Sommige vormen van discriminatie beginnen langzaam af te nemen (neem nu het idee dat vrouwen minderwaardig zijn), maar discriminatie komt nog steeds veel te vaak voor. x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Het komt nog steeds te vaak voor. Sommige vormen worden inderdaad minder, zoals minderwaardige vrouwen, terwijl andere vormen juist heftiger worden zoals homohaat en haat tegen buitenlanders


    E.Goldwing