• In vijf jaar kan veel veranderen, heel veel. Iets wat de jongens van One Direction maar al te goed weten waardoor het cijfer hun voor het leven heeft getekend, een cijfer wat zij nooit zullen vergeten. De jongens rezen in vijf jaar van een simpele nobody naar de top van de wereld, wat vijf jaar heeft geduurd. Ook hun break duurde precies vijf jaar.
    Nou ja, break?
    De hele wereld heeft een beeld over het uiteen gaan van de jongen. Ruzie, een en al ruzie. Iets wat simpel gezegd alleen maar opgezet spel was, zodat de jongens onder het contract uit konden komen. Er waren misschien wel ruzies, maar dat is menselijk. Iedereen kon gewoon nog met elkaar door een deur en ergens hing zelfs misschien nog wel wat liefde. Niet dat dit bekend was, want daar stak het management wel een stokje voor.
    De vijf jaar van de break heeft de jongens nooit veranderd, maar de wereld van hun wel. De vijf hebben onderling altijd contact gehouden en hebben de vrijheid terug gekregen. De fake-vriendinnen, al die zooi, zijn nog altijd in het spel, maar niet meer op de manier zoals het was. Alles is naar hoe het hoort te zijn. Maar wat als de jongens nog voor een keer teruggeroepen zullen worden voor een laatste meeting? Word dan weer alles schijn of komen de waarheden boven tafel?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • MrFluke
    • Harry Edward Styles • NinjaTurtle
    • Louis William Malik -Tomlinson • MichaelClifford
    • Zayn Javadd Tomlinson -Malik • NinjaTurtle
    • Liam James Payne • Ashey



    Overige rollen:
    Denk hierbij aan familie, vrienden, iemand uit hun verleden

    • Michael Clifford • Shinohara
    • Marcel Styles • MichaelClifford
    [R]• Cole Matthew Payne • aestivate
    • Nimra Inaya Malik • DanielInTheDen
    • Emely Jordan-Smorth • ArianatorXx
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door NinjaTurtle en MichaelClifford


    Het begin:
    Het is een winterse, zaterdagochtend in Londen. De hele week is al uitgekeken naar het weekend, wat nu eindelijk is aangebroken en zeker door iedereen anders is, of word, ingedeeld. Mensen zullen bij elkaar op bezoek gaan terwijl andere besluiten om de dag maar eens rustig door te brengen.
    Toch is de spanning wel lichtelijk merkbaar bij sommige mensen, want wat is de brief die op de deur mat lag? Wat moet er zo nodig besproken worden begin volgende week?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Michael Clifford
    Een zachte giechel rolde over mijn lippen bij het zien van de staat waarin ik hem nadat ik hem een verzekerend kusje had gegeven, het zag er echt heel schattig uit. De reactie die ik van hem kreeg toen ik verontwaardigd reageerde op het schoonmaakster onderwerp vond ik ook heel vermakelijk, en dan vooral om zijn opmerking die volgde, die ik maar opvatte als compliment. Het klonk in ieder geval goed dat hij me op deze manier leek te claimen, waar ik absoluut geen problemen mee had. Het gaf me alleen maar goede moed wat dat betrof, over meerdere dingen, net zoals dat hij mijn kusjes zo makkelijk leek te accepteren. "Beloofd, maar dan moet jij het gaan kopen," zei ik, om ietwat pruilend te kijken bij de tik op mijn neus, dat was ook niet erg aardig. De kou van de morgen begon steeds iets steviger op te zetten, dus langzamerhand kwam de haast om richting de warmte van de winkelstraat en een kop koffie te gaan ook steeds sterker werd. Eerst moest de vermiste hond gevonden worden, die er gelukkig niet al te lang over deed om te reageren en deze kant op te komen. "Weet ik toch," zei ik bij zijn compliment, om een ontzettend arrogante houding aan te nemen, die ik toch weer snel liet verdwijnen toen ik de kans had mijn arm door de zijne te haken en hem weer tegen me aan kon trekken. Het duurde even voor ik zijn vage verhaal kon ontcijferen, maar het lukte me wel, dus ik was nog niet helemaal hopeloos in dat opzicht. Zodra hij mijn hand vastpakte glimlachte ik licht en verstrengelde onze vingers. Toch kon ik het niet laten om een opmerking te maken waarvan de kans groot was dat hij het verkeerd ging opvatten, om er snel iets achteraan te gooien zodat het weer goed was. Ik knikte instemmend bij zijn woorden. "Als dat niet zo was en ik dacht dat ik geen enkele kans zou hebben, was ik nu nog thuis geweest," mompelde ik, beseffend hoeveel ik dan misgelopen zou zijn, wat echt te veel was. Als ik dat had geweten had ik het mezelf nooit vergeven. Een zachte 'tss' rolde over mijn lippen bij de woorden die volgden, al wist ik dat het niet zo bedoeld was. Ik vond het gewoon leuk om dingen verkeerd op te vatten, dat wist Marcel ook maar al te goed. Na even van lopen trok ik hem de Starbucks in, waar ik even rilde van de plotselinge warmte, veel beter. "Als jij mij nou even verteld wat je wil en een plekje gaat zoeken kom ik er zo aan," zei ik zacht, om hem wat afwachtend aan te kijken en hem eigenlijk een kusje willen geven, maar ik wilde niet te afhankelijk worden, niet nu het nog zo kort was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Ik wist gewoon bijna zeker dat Michael mij op dit moment schattig vond, dat bleek aan alles, maar voor mij zou het omgekeerd blijven en zeker met zijn gegiechel. Ergens was het in mijn ogen gewoon een jongen die je dag en nacht bij je wilde hebben als knuffelbeertje. Zelfs als hij het echt nog eens in zijn hoofd haalde om in een jurk rond te gaan lopen. ´Wilt meneer er ook nog een paar bijpassende hakken bij? vroeg ik, wetende dat het heel raar klonk, maar sowieso hoorde dat ook wel een klein beetje bij ons, om mijn armen te verplaatsten naar rond zijn nek. Stiekem claimde ik hem al, maar er rolde over mijn lippen dat het met een jurk helemaal zo zijn zijn. Daarna trok ik hem naar me toe, om een zacht kusje op zijn pruillip te drukken, gevolgd door op zijn neus , omdat hij daar een tik op had gekregen. 'Daarbij ben jij eigenlijk wel een mooie, een beetje een hebben over een jurk en dan mag ik het gaan kopen.' Niet dat ik erg vond, want dan kon ik tenminste iets leuks uitzoeken en stonden we weer een beetje quitte met de Starbucks, wat voor nu in de planning stond. Zeker toen Mikey veilig in mijn armen hing, zodat ik weer tegen Michael aan kon leunen. 'Een arrogante zak met een hart van goud, die eigenlijk een softie is,' zei ik door de houding die hij aannam, want toen was het eigenlijk het enige moment dat het klopte. De jongen was alles behalve arrogant, ook al zou je op het eerste gezicht snel iets anders zeggen. Net als bij zijn volgende woorden; je zou zeggen dat het weer eens lekker aardig was bedoeld, niet dus, tot de toevoegingen kwamen. Al kreeg hij eerste een brede glimlach door zijn actie voor hij antwoord kreeg. 'Weet je Mikey, als je dat serieus had gedacht, ken je me niet zo goed. Niet zozeer, omdat ik het jou zou vergeven, dat alles gelijk goed zou gaan, maar omdat je moeite doet en iedereen altijd een tweede kans zou moeten verdienen, zeker als ik, in dit geval, ook fout zat.' Ik legde mijn hoofd tegen de zijkant van zijn schouder terwijl ik nadacht. 'Daarbij moeten we volgens mij blij zijn dat je hier staat, ik ben dat in ieder geval, want het gaat niet slecht.' Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar het gezicht van de jongen, mede door zijn 'tss,' waarvan het pas later doordrong dat het weer zo'n actie van hem was. 'Jij verwarmt niet,' of je moet beter je best doen, mompelde ik, wetende dat het ergens gelogen was, want hij zorgde er sowieso voor dat ik het bij enkel een blik al warm kreeg. 'Dat, hier, daar in tegen wel,' kon ik met zekerheid zeggen toen we de Starbucks binnenstapte. 'Maar verras me maar, Clifford,' verliet mijn mond voor ik me omdraaide en rond keek naar een plekje. Eenmaal een leeg tafeltje in mijn gezichtsveld liet ik er langzaam heen, mijn beanie alweer van mijn hoofd aftrekkende en mijn jas los doende, zodat ik deze twee uiteindelijk in het hoekje van de bank kon gooien voor ikzelf ging zitten. Rustig tot me doorlaten dringende wat er zojuist allemaal is gebeurd, om net zo langzaam een brede grijns terug te krijgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Vrolijk klapte ik in mijn handen toen Louis een beker warme chocolademelk voor mijn neus zetten. Destiny deed vrolijk met me mee en lachend zetten ik het meisje recht tegen mijn borst aan. Het was goed om te zien dat haar humeur weer een beetje bij leek te trekken. Misschien kwam het ook wel omdat ik zelf een stuk vrolijker was. Ze leek namelijk vaak af te stemmen op mijn eigen humeur en hoe ik me voelde. Ik piepten wat toen Louis zich tussen mij en Zayn inwurmde en schoof iets opzei zodat hij wat meer ruimte had. Nee, nog altijd erg charmant was hij duidelijk niet. Gelukkig was de bank groot en kon zelf Nimra er nog bij. Wel eens waar ging die helemaal in de hoek zitten en wilde ze duidelijk geen deel uitmaken van deze knuse bijeenkomst. Ik wilde haar vragen hoe het ging, maar aangezien ze ook niet gereageerd had op mijn begroeting liet ik het maar en richten ik me op Louis, die zoals gewoonlijk alles wilde weten. 'Ja, het was super. Je weet hoeveel ik ervan hou en het blijft elke keer weer waanzinnig. Al mis ik jullie echt enorm als ik op tour ben. Het is en blijft heel anders in mijn eentje en met Destiny mee, word het ook steeds zwaarder.' Ik was echt blij dat ze bij me was tijdens het touren en ze sleepte me er echt doorheen, maar ik merkte ook dat ze me enorm uitputten door haar slapeloze nachten. Want een goede slaapster was ze niet. 'En is er hier nog wat gebeurd terwijl ik weg was?' Vroeg ik. Al had ik denk ik alles al gehoord van Louis via de telefoon, maar zo wist hij eigenlijk ook al alles over wat ik had meegemaakt. Ik pakte de mok van tafel en probeerde rustig te drinken, terwijl ik de grijpgrage handjes ban Destiny moest ontwijken. 'Zayn, wil je haar bijtring uit de wagen pakken?' Zayn deed wat ik hem vroeg en overhandigde me de bijtring die ik aan Destiny gaf. Die moest ook echt altijd wat in handen hebben en zo voorkwam ik ook nog eens dat ze straks haar doorkomende tandjes in mijn vel
    Zetten, want daar had ze ook nog wel eens een handje van.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga morgenochtend vroeg op vakantie naar Frankrijk. Als het goed is heb ik op de camping gewoon wifi, maar ik weet niet hoe goed het daar is. Als het goed is ben ik 2 en een halve week weg en anders laat ik het Naomi wel even weten. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Veel plezier! ^-^ En ik zie wel wat verschijnen mocht het nodig zijn.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heel veel plezier!]


    Bowties were never Cooler

    Louis Malik -Tomlinson
    Een zachte grinnik rolde over mijn lippen door Harry zijn reactie op de warme beker chocolademelk. Volgens mij kon je de krullenbol hier 's nachts nog altijd voor wakker maakte, maar ging het ook nooit vervelen om reacties als deze mee te krijgen. Net als dat het altijd voor een glimlach op iemand, of in ieder geval, mijn gezicht kon toveren. Al verdween deze een klein beetje toen mijn plek ingepikt was, om me er gewoon weer tussen te wurmen, dezelfde grijns weer terug verschijnende. 'Sorry Hazza,' mompelde ik zachtjes toen ik gepiep van zijn kant hoorde komen. 'Ik vind je een schat, maar je moet toch echt niet mijn plekje inpikken, het beste plekje in het huis,' vervolgde ik toen schouderophalend waarna ik hem toch weer wat dichter naar me toetrok toen hij besloot om wat op te schuiven. Dat was heel lief bedoeld, maar net niet de bedoeling. In tegenstelling tot Nimra die zich wel gezellig bij ons volgde. Ik kon het ergens dat ook niet laten om mijn telefoon erbij te pakken en met heel veel moeite ons allemaal in beeld te krijgen, om het perfecte plaatje eens vast te leggen. Deze belandde daarna gewoon weer waar hij eerder lag, om me op de krullenbol te richten en te luisteren naar zijn woorden. 'Het is ook iedere keer van je gezicht af te lezen dat je geniet en dat is niet omdat ik het weet. Je zorgt er voor dat ik het bijna weer ga missen, stiekem in je koffer wil klimmen. Je hoeft een, of twee, van ons dan niet te meer te missen, al denk ik dat je weet dat we sowieso altijd voor je klaar staan hier.' Ergens zat er dan ook een kern van waarheid in, al zou ik nooit meer echt terug willen.Mijn leven was nu dit en ik genoot hier net zo erg van, leefde nog altijd in dezelfde droom. Ik schudde langzaam mijn hoofd bij de rest van zijn woorden, om de andere jongen naast me even aan te kijken. 'Nee, eigenlijk niet, maar we hebben ook niet veel te klagen. Behalve dat Zayn het nog altijd leuk vind om me te pesten, wat ik niet altijd even leuk vind,' zei ik met grote onschuldige ogen, wetende dat ik eigenlijk net zo erg was. 'Maar dat had je al begrepen denk ik, net als het hoognodige. Op een klein dingetje na natuurlijk, maar dat hoor je nog.' Ik hoopte dat de jongen wist waar ik op doelde, want ik kon echt niet alles alleen voor elkaar krijgen voor het gene wat over een aantal weken plaats zou vinden. Ik kon veel alleen, maar lang niet alles en een beetje hulp van degene met wie ik net zo goed vier handen op een buik kon zijn, kon geen kwaad. Ik was er op Skype al over begonnen, maar het was zo lastig als Zayn negen van de tien keer in de buurt was. Ik gaf de krullenbol dan ook een veelbetekende blik toen Zayn deed wat hem gevraagd was voor het geval hij het nog niet snapte. Ik hoopte gewoon dat het goed ging komen, al twijfelde ik daar bijna niet aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Tomlinson -Malik
    Ondanks dat Louis' aandacht opeens verdeeld moest worden, -en de jongen daar meestal niet zo goed in was, en ik hem weer moest delen met de krullenbol, was ik blij dat hij er was. Gewoon omdat ik aan Louis kon zien hoe gelukkig hem dit maakten. En als echtgenoot wilde je de liefde van je leven natuurlijk gelukkig zien. Ik sloeg mijn arm achter Louis' rug toen hij zich tussen mij en Harry inwurmde en streelde zachtjes zijn flank, om hem niet te doen stuiteren. Ik knipoogde aanmoedigend naar Nimra die uiteindelijk toch op de bank kwam zitten. Iets wat voor haar al heel wat was. Diana die van het foto moment gebruik nam en haar modellenpose aannam en daardoor bijna met haar handje in mijn gezicht sloeg, maakte duidelijk dat het me toch iets te druk werd. Ik vond het heel gezellig zo met zijn alle, maar ik kon er gewoon niet zo goed tegen. Ik tilde Diana op, zodat ik op kon staan en zetten haar daarna weer op de bank neer, zodat ze wat met de andere twee kleintjes kon spelen. Ik had echt bewondering voor Harry hoe hij het volhield. Destiny zat ondertussen denk ik wel in de periode, waarbij ze steeds meer op een echt mensje begon te lijken en niet enkele meet huilde, at, sliep en poepte. Ik wist hoe zwaar het was geweest met Diana en Floyd en ik had Louis nog gehad. Maar Harry was alleen en had ook nog eens zijn carrière.
    Langzaam begon ik een beetje op te ruimen, toen ik Floyd in de hondenmand, naast Muffin zag liggen. De kleine vent viel wel vaker in slaap bij Muffin en het zou vast ook niet de laatste keer zijn. Ik tilde hem eruit en bracht hem naar boven om in bed te stoppen. Omdat het nog ochtend was, verwachten ik hem over 10 minuten weer vol verbazing beneden, omdat hij er niets van snapten, want dat was ook wel vaker het geval. 'Je kan op me rekenen, we bedenken wel wat leuks.' Hoorde ik Harry nog net zeggen toen ik weer beneden kwam. Ik vroeg er verder maar niet naar, want die twee hadden wel vaker geheimen voor me. Veel mensen vonden het raar, dat ik er zo goed tegen kon. Tegen de band die Louis en Harry hadden. Maar ik dacht altijd, als Louis wat met Harry had gewild, had hij allang wat met hem gehad.

    [internet op de camping is echt heel slecht, maar ik doe mijn best ;'( ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nimra Inaya Malik
    Ik zat net op de bank toen Louis besloot een foto te maken. Ik glimlachte iets toen Zayn me een bemoedigende knipoog gaf, maar voelde me alsnog vrij ongemakkelijk. Ik deed Jake's haar nog een beetje goed voor de foto. Ik glimlachte voor de foto, maar erna kroop ik toch nog iets meer in het hoekje weg. Jake wilde weer gaan spelen en dat snapte ik ook wel, maar hij moest minder onstuimig doen. Ik zei hem ofwel met Ash op de gang moest spelen of hier mocht blijven spelen met Diana en Muffin. Ik haalde een hand door mijn haar en drukte een kusje op Jake's kruintje. Hij besloot met Ash te spelen en rende vrolijk naar de gang, waar al snel gelach vandaan kwam. Mafketels, maar wel mijn mafketels. Daarna bleef ik heef ongemakkelijk zitten. Niet veel later was Zayn ook verdwenen, waardoor ik me nog ongemakkelijker voelde. Ik zuchtte en stond op om naar de keuken te lopen en via het keukenraam gewoon naar buiten te kijken. De sneeuwvlokken bleven hevig vallen. Ik zuchtte en rekte me even uit. Ik vond het fijn om bij Zayn te zijn en met hem te praten, hij leek me te snappen, ondanks dat we bij lange na niet altijd op een lijn zaten. Ik pakte een papiertje van Zayn's zoveelste noteblock wat hier lag en het potlood wat erbij lag. Ik tekende er een vlug portret van Muffin en schreef erbij dat als hij het echt meende en me echt graag wilde hebben, ik graag de baan aan zou nemen. Ook schreef ik dat het me speet van mijn koppige gedrag en hem heel dankbaar was. Het papiertje legde ik onder het potlood en liep terug naar de woonkamer, waar ik Zayn net weer binnen zag komen. Ik vond het nu eenmaal lastig om mijn gevoelens te verwoorden en eens toe te geven dat anderen gelijk hadden. Op papier ging het iets beter. "Zazu? Ik ga zo denk ik met Ash een rondje lopen. Zal ik Muffin ook meenemen?" vroeg ik aan mijn broer. Ik had het niet zo op drukte, net als hij, maar als het alleen mannen waren, maakte dat het nog iets erger. Ik wilde gewoon even rust. Daarna zou het wel weer prima gaan. Gewoon even wat ruimte en stilte. "Is het goed als Jake hier wel even blijft? Als hij te druk is, zet je hem maar op de gang." Ik was echt even moe, op en wilde even weg van alles, wat anders nooit lukte. Ik vond het wel verschrikkelijk om Jakey achter te laten, maar ik werd soms compleet gek van hem. Daarbij vond het mannetje het geweldig om met zijn neef en nicht te spelen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 20:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was weer zoals vertrouwd. Gezellig met mijn geliefde vrienden op de bank en verder even helemaal niks. Ik was er echt enorm aantoe geweest. Gewoon even rust. Al was Louis nu niet echt rustig te noemen, maar voor mij was zo bij mijn vrienden zijn, wel als rust. Al was het dat Louis die niet stil kon zitten, om aandacht gilde en door het huis stuiterde. Zielig begon te doen omdat ik op zijn plaats zat en nog harder begon te piepen omdat ik te er opschoof. Het was en bleef gewoon een groter kleuter. Maar het maakte toch wel, dat ik daarom zo aanhankelijk van hem was. Ik was te laat voor de foto omdat ik mijn aandacht even op Destiney moest vestigen, die mijn vingers in haar mond probeerde te stoppen.een reden om Zayn om haar bijtring te vragen. Hij gaf hem me aan en meeteen had Destiny hem te pakken. Rustig aaide ik door haar, haar terwijl ze het ding in haar mond stopten. Louis keek me hoopvol aan en ik knikte glimlachend. Ik wist best waar hij op doelde. Ik moest het al een maand lang aanhoren. Zayn vertrok naar boven met een slapende Floyd en ik trok Louis wat beter tegen me aan. 'Het komt helemaal goed. Je kan op me rekenen. We bedenken wel wat leuks.' Verzekerde ik hem. Ook Nimra stond op en ik zetten Destiny naast me op de bank bij Diana, zodat ze wat ruimte hadden. Zayn kwam beneden en Nimra wilde een rondje gaan lopen met de honden. 'Zal ik anders met je meegaan?' Stelde Zayn voor. Als dat het geval was, konden Louis en ik mooi even brainstormen over een verrassing, want echt tijd hadden we er nog niet echt voor gehad. Wat niet zo gek was, want die twee waren altijd bij elkaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nimra Inaya Malik
    Toen ik mijn broer vroeg of ik Muffin mee moest nemen als ik met Abrash uitging, bleek hij een ander idee te hebben. Heel erg vond ik het niet. Hij was ook rustig en zou niet maar doorkletsen omdat hij geen stilte wilde laten vallen tussen ons. Jammer genoeg zou hij dan niet mijn brief vinden, maar dat was misschien maar beter ook. Nu ik zo dacht was het sneu om je eigen broer een brief te moeten schrijven, maar het uitspreken vond ik nog lastiger. Ik haalde mijn schouders op als antwoord. "Prima." zei ik. Dan werd het niet hardlopen om warm te worden, maar goed. Misschien een extra rondje park. Ik liep naar de gang om Ash zijn riem te pakken en mijn dikke winterjas over Zayn's dikke trui en mijn dikke thermolegging aan te trekken. Anders vroor ik straks echt dood. Ik hield van warmte en mager zijn maakte dat niet makkelijker. Toch vond ik mijn figuur prima, zeker na mijn zwangerschap, waarna ik nog magerder was geworden. Ik lijnde Ash aan en keek naar Jake. "Jakey, jij blijft hier bij ome Lou spelen. Ik ga met ome Zayn een ommetje maken." Hij knikte en rende de kamer in om op de bank te springen. Ik zuchtte en liep naar de gangdeur. "En gedraag je, Jake." zei ik voor ik bij de deur op mijn broer wachtte. Mijn hond stond als de tank die hij was al licht trekkend te wachten tot hij mocht gaan. Hij was meestal niet zo'n trekker, maar altijd wel een beetje. Ik was er inmiddels aan gewent. Zelf wilde ik ook wel graag gaan. Even rust en stilte, ookal waren mijn broer en zijn hond erbij. Nog even ging ik met een hand door mijn haren. "Zazu, ik moet nog wel brood en melk hebben." zei ik terwijl ik ook wat geld in mijn zak stopte om brood en melk te halen. Tijdens de wandeling zouden we zoizo wel langs een supermarkt komen, dus dat was makkelijk. Anders zou ik het op de terugweg naar huis halen.


    Bowties were never Cooler

    [DanielInTheDen --> RocketRaccoon]


    Bowties were never Cooler