• Er was een gesloten topic van bijna een jaar geleden, dus waarom geen nieuw topic? Ik heb aan een mod gevraagd of het mocht.


    YouTubers Fantopic •




    Viewers:
    Dylazing • Sylvie • ThatcherJoe, Zoella, Pointlessblog, Marcus Butler, Jim Chapman, Tanya Burr, Tyler Oakley, Joey Graceffa, SprinkleOfGlitter, Caspar Lee, Troye Sivan, Niomi Smart, Ingrid Nilsen, Connor Franta & IISuperwomanII

    Herrera • Gail • Jack & Finn, Zoe, Joey, Alfie, Marcus, Sam
    DAWSONS • Tamara • Nash, Cameron, Brent, Felix, Kelvin en Peter
    Anthroopos • Sven • Troye Sivan, Tyler Oakley, Miranda Sings, Hannah Hart, Zoella, Pointlessblog, Connor Franta, Caspar Lee, Joe Sugg, Jack and Finn Harries, Marcus Butler, Grace Helbig, Niomi Smart, Jim Chapman, Natalie Tran, Lilly Singh en Vlogbrothers
    KLAINEISBACK • Jasmien • Troye Sivan, Tyler Oakley, Pewdiepie, Cutiepie, Paint, Smosh, Pointlessblog, ThatcherJoe, Dylan Haegens, Roi&Alex aka Wassabi productions
    Hyakuya • Samantha • Troye, Alfie, Zoe, Paint, Tyler, Niomi, Marcus, Jeana & Jessie -BFvsGF-, Felix, Marzia, Dan, Phil, Louise, Piant, Lily, Mary, Connor, Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess, Cobermani456, Ken, KPOPP, NicoB, Animenz, Teisher en Good Mythical
    BrokenCircle • Femke • Alfie, Zoe, Joe, Jack & Finn, Jim, Tanya, Tyler, Troye, Marcus
    Doge • Erieka • Sp4zie, Pewdiepie
    Latukka • Gabriëla • Joe Sugg, Caspar Lee, Connor Franta, Troye Sivan, Tyler Ward, Cameron Dallas, Jack&Jack
    Shank • Rani • Caspar Lee, Alfie Deyes/Pointlessblog, Marcus Butler, Jack and Finn Harries, Joe Sugg, Connor Franta
    Shore • Kim • Smosh (Games), Jack Septiceye, ERB, Markiplier, Yamimash, LordMinion777, muyskerm, dlive22891, EntoanThePack, ZeRoyalViking
    Dauth • Mitchell • SeaNanners, CriousGamers, EatMyDiction1, GoldGloveTV, GassyMexican, en nog veel meer
    MadCry • Bell • Joe, Zoe, Marcus, Tyler, Alfie, Caspar, Troye, Jim, Jack & Finn, Dan, Phil, Felix, O2L, Smosh, Cry & Ken, Rhett & Link, Minx, Bunny & Marzia
    Hajime • Romy • JackSepticEye, Markiplier, PewDiePie, CutiePie, TheFineBros, Cryaotic, CinnamonToastKen, danisnotonfire, AmazingPhil, Smosh, Tyler Oakley, PinkStylist, madeyewlook, TheKeyOfAwesome, BartBaker, ERB, IISuperwomanII
    Padeladelalala • Kyle • PewDiePie • CutiePieMarzia • CinnamonToastKen • EnzoKnol • DitIsMilan • DagelijkHaaDee • Cryaotic • Cinemates • DylanHaegens, CaptainSparklez, Furtjuh, PotKast
    FiftyShades • Kim • AlisonLovesJB, Bonnie Corban SFX, alle BuzzFeed kanalen, CapnDesDes, Cooking with Dog, FG3000, Food Wishes, Good Mythical Morning, TinkTank, grav3yardgirl, How To Cook That, Joe Flanders, lacigreen, Madeyewlook, Mental Floss, RayWilliamJohnson, Melonie Mac, Grant Thompson
    JackSkellington • - • PewDiePie, CutiepieMarzia, Danisnotonfire, AmazinPhil, CinnamontoastKen, TylerOakley en BartBaker






    Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:12 ]


    16 - 09 - '17

    Caraphernelia > Drown & O2L mag erbij c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik volg inmiddels nog een Youtuber. Hij heet Markiplier. Zou je dat kunnen toevoegen aan mijn lijstje, Sylvie?
    Eigenlijk heb ik alleen een abo op z'n kanaal genomen vanwege z'n Happy Wheels video's, maar om die video's lig ik dan ook vaak in een deuk. Hij heeft in het verleden verschillende video's gedaan met Sean/jacksepticeye, daardoor ben ik bij Mark zijn kanaal gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Natuurlijk, Kim


    16 - 09 - '17


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Haha, omg


    16 - 09 - '17

    Drown > Creepers.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ryouta -> Miyano. En nee mensen het is geen vertaling van Mayonaise (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ryouta -> Miyano. En nee mensen het is geen vertaling van Mayonaise (cat)


    Haha


    16 - 09 - '17

    Heeft iemand Zoe's boek? Of Alfie's boek?


    16 - 09 - '17

    Glader --> Simoni


    '' Type Sangster if you can see this. "

    McGregor >> Kiliel


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aangepast


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Heeft iemand Zoe's boek? Of Alfie's boek?


    Ik ben in trots bezit van beide boeken ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Ik ben in trots bezit van beide boeken ^.^


    Oooh Ö
    En, hoe vind je ze?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:13 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben trots op onze Franta ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "