• Er was een gesloten topic van bijna een jaar geleden, dus waarom geen nieuw topic? Ik heb aan een mod gevraagd of het mocht.


    YouTubers Fantopic •




    Viewers:
    Dylazing • Sylvie • ThatcherJoe, Zoella, Pointlessblog, Marcus Butler, Jim Chapman, Tanya Burr, Tyler Oakley, Joey Graceffa, SprinkleOfGlitter, Caspar Lee, Troye Sivan, Niomi Smart, Ingrid Nilsen, Connor Franta & IISuperwomanII

    Herrera • Gail • Jack & Finn, Zoe, Joey, Alfie, Marcus, Sam
    DAWSONS • Tamara • Nash, Cameron, Brent, Felix, Kelvin en Peter
    Anthroopos • Sven • Troye Sivan, Tyler Oakley, Miranda Sings, Hannah Hart, Zoella, Pointlessblog, Connor Franta, Caspar Lee, Joe Sugg, Jack and Finn Harries, Marcus Butler, Grace Helbig, Niomi Smart, Jim Chapman, Natalie Tran, Lilly Singh en Vlogbrothers
    KLAINEISBACK • Jasmien • Troye Sivan, Tyler Oakley, Pewdiepie, Cutiepie, Paint, Smosh, Pointlessblog, ThatcherJoe, Dylan Haegens, Roi&Alex aka Wassabi productions
    Hyakuya • Samantha • Troye, Alfie, Zoe, Paint, Tyler, Niomi, Marcus, Jeana & Jessie -BFvsGF-, Felix, Marzia, Dan, Phil, Louise, Piant, Lily, Mary, Connor, Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess, Cobermani456, Ken, KPOPP, NicoB, Animenz, Teisher en Good Mythical
    BrokenCircle • Femke • Alfie, Zoe, Joe, Jack & Finn, Jim, Tanya, Tyler, Troye, Marcus
    Doge • Erieka • Sp4zie, Pewdiepie
    Latukka • Gabriëla • Joe Sugg, Caspar Lee, Connor Franta, Troye Sivan, Tyler Ward, Cameron Dallas, Jack&Jack
    Shank • Rani • Caspar Lee, Alfie Deyes/Pointlessblog, Marcus Butler, Jack and Finn Harries, Joe Sugg, Connor Franta
    Shore • Kim • Smosh (Games), Jack Septiceye, ERB, Markiplier, Yamimash, LordMinion777, muyskerm, dlive22891, EntoanThePack, ZeRoyalViking
    Dauth • Mitchell • SeaNanners, CriousGamers, EatMyDiction1, GoldGloveTV, GassyMexican, en nog veel meer
    MadCry • Bell • Joe, Zoe, Marcus, Tyler, Alfie, Caspar, Troye, Jim, Jack & Finn, Dan, Phil, Felix, O2L, Smosh, Cry & Ken, Rhett & Link, Minx, Bunny & Marzia
    Hajime • Romy • JackSepticEye, Markiplier, PewDiePie, CutiePie, TheFineBros, Cryaotic, CinnamonToastKen, danisnotonfire, AmazingPhil, Smosh, Tyler Oakley, PinkStylist, madeyewlook, TheKeyOfAwesome, BartBaker, ERB, IISuperwomanII
    Padeladelalala • Kyle • PewDiePie • CutiePieMarzia • CinnamonToastKen • EnzoKnol • DitIsMilan • DagelijkHaaDee • Cryaotic • Cinemates • DylanHaegens, CaptainSparklez, Furtjuh, PotKast
    FiftyShades • Kim • AlisonLovesJB, Bonnie Corban SFX, alle BuzzFeed kanalen, CapnDesDes, Cooking with Dog, FG3000, Food Wishes, Good Mythical Morning, TinkTank, grav3yardgirl, How To Cook That, Joe Flanders, lacigreen, Madeyewlook, Mental Floss, RayWilliamJohnson, Melonie Mac, Grant Thompson
    JackSkellington • - • PewDiePie, CutiepieMarzia, Danisnotonfire, AmazinPhil, CinnamontoastKen, TylerOakley en BartBaker






    Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:12 ]


    16 - 09 - '17

    Sivan -> Ryouta

    En wat lees ik? Mijn baby was ook al bij Belgie op de tv? Hij was gister ook op tv bij MTV om 11 uur s'ochtends. -ben ziek dus tja-

    I'm.. so... PROUD! Ik krijg tranen in mijn ogen. Hij is zo erg gegroeit in zo een korte tijd. Het lijkt nog gister toen hij er als een sukkeltje bijstond.



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    Sivan -> Ryouta

    En wat lees ik? Mijn baby was ook al bij Belgie op de tv? Hij was gister ook op tv bij MTV om 11 uur s'ochtends. -ben ziek dus tja-

    I'm.. so... PROUD! Ik krijg tranen in mijn ogen. Hij is zo erg gegroeit in zo een korte tijd. Het lijkt nog gister toen hij er als een sukkeltje bijstond.




    Troye is altijd al een schatje geweest hé X
    Haha. Met die Lieve Blozewangetjes van hem.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Troye is altijd al een schatje geweest hé X
    Haha. Met die Lieve Blozewangetjes van hem.


    Sst dat weet ik, en herinner me niet, ik ben al een emotioneel wrak momenteel, eerst kom ik er achter dat mijn favoriete manga is omgezet in een anime, dan wordt het gezicht van mijn anime crush op Lala van de teletubbies neergezet, en dan lees ik ook nog dat Troye op de tv was gezet in Belgie D: En dan ga jij me ook nog eens wijzen op het feit dat ik niet doorheb blijkbaar dat hij een schatje is. En ik weet dat, hij is gewoon zo schattig. Dat lachje van hem dan. God als ik er alleen aan denk. Zijn wangetjs zijn zo schattig, daar heb je punt. Alles aan hem is perfect! I'm so fucking done. Dit is teveel voor me.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    (...)

    Sst dat weet ik, en herinner me niet, ik ben al een emotioneel wrak momenteel, eerst kom ik er achter dat mijn favoriete manga is omgezet in een anime, dan wordt het gezicht van mijn anime crush op Lala van de teletubbies neergezet, en dan lees ik ook nog dat Troye op de tv was gezet in Belgie D: En dan ga jij me ook nog eens wijzen op het feit dat ik niet doorheb blijkbaar dat hij een schatje is. En ik weet dat, hij is gewoon zo schattig. Dat lachje van hem dan. God als ik er alleen aan denk. Zijn wangetjs zijn zo schattig, daar heb je punt. Alles aan hem is perfect! I'm so fucking done. Dit is teveel voor me.



    Uhm...
    I just wanted to fangirl with you Xd
    Didnt mean to kill you :P


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Uhm...
    I just wanted to fangirl with you Xd
    Didnt mean to kill you :P


    Ik wil best fangirlen zolang je niet zijn wangetjes of zijn gezicht opbrengt dan is het goed. Deze dame is namelijk snel dood als het over Troye gaat :'] Zijn nieuwste video dan :'D Die was zo leuk!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    (...)

    Ik wil best fangirlen zolang je niet zijn wangetjes of zijn gezicht opbrengt dan is het goed. Deze dame is namelijk snel dood als het over Troye gaat :'] Zijn nieuwste video dan :'D Die was zo leuk!


    Haha oke
    En vanwege school nog geen tijd gehad die te kijken


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeej, Sam das is een tijdje geleden (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sugglet > Cenation


    16 - 09 - '17

    Jeeeeeeeeeeeeeeeej, Zalfie woont eindelijk samen!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej, Zalfie woont eindelijk samen!

    Omg!!!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)
    Omg!!!


    Haha, net zo enthousiast als ik dus xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, net zo enthousiast als ik dus xp


    Ik ship hen dusja


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Ik ship hen dusja


    Same, hihi


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Same, hihi


    Mijn leven bestaat uit het shippen van personen, oh my (':


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Mijn leven bestaat uit het shippen van personen, oh my (':


    Haha


    16 - 09 - '17