• Hee weet niet of hier al een topic over is dus ga alsjeblieft geen flauwe reacties plaatsen (;

    Ik vroeg me af hoe jullie over paranormale dingen denken, of je het zelf bent, of je zelf iets paranormaals hebt meegemaakt?
    Ben gewoon nieuwsgierig (:
    Geloven jullie ook in de werking van edelstenen of handoplegging en aura's zien?

    Ikzelf vind dit enorm interessant :Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:25 ]

    Ik vind het zelf interessant, vroeger was ik er zo obsessief mee bezig dat ik voor een tijdje auras kon zien als ik me concentreerde, door middel van heel veel oefenen en concentratie :') Maar nu niet meer aangezien ik er niet meer mee bezig ben en het interesseert me niks meer. :'D Verder geloof ik handlezen niet tho, en al dat andere ook niet. Maar aura's, dat is wel interessant.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Ik geloof dat er meer is dan wij, dat er best een paranormaal iets zou zijn, maar ik geloof niet in al die idiote tv shows en mensen die zeggen dat ze het zijn. Tot nu toe heeft niemand me kunnen overtuigen dat ze echt paranormaal begaafd zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zelf een hele theorie uitgedacht over paranormale mensen, ik verklaar mezelf een beetje voor gek :')
    Dus ja, ik geloof in mensen die aura's en geesten kunnen zien en dergelijke. (Maar die tv-shows geloof ik niet, dat is in mijn opzicht gewoon anders.)
    Ik denk dat bepaalde stenen wel kunnen helpen, maar alleen als die persoon er zelf in geloofd. Als een soort principe dat alleen werkt als het tussen de oren zit bij wijze van spreken.
    Anywayz, het is een interessant onderwerp om over na te denken.


    --

    Ik weet niet of ik er in moet geloven, ik vind het wel een heel interessant onderwerp. (:

    Ik vind het allemaal heel interessant, maar ik geloof er niet in.
    Het lijkt me gewoon heel achterhaald om te geloven in geesten enzo.
    Ik geloof ook niet écht in helderzienden, maar ergens ook wel.
    Mijn moeder heeft ooit naar een wildvreemde helderziende geweest, en ze heeft zelf amper iets gezegd tegen die vrouw (want ze had ergens gelezen dat helderzienden gewoon inpikken op wat je zelf zegt enzo)
    Maar die vrouw heeft dus echt wel behoorlijk veel dingen gezegd die achteraf gezien waar bleken te zijn.
    Zo voorspelde ze dat een heel nauw familielid spoedig het leven zou laten, en een maand later stierf mijn bompa.
    Ze vertelde ook uitzichtzelf veel dingen waarvan ze 'wist' dat het mijn moedr dwars zat (en dan spreek ik nietover voor de hand liggende zaken)
    en ook over mij had ze veel te vertellen die achteraf uit gekomen zijn.
    Het was een beetje vreemd en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Er is vast iets wat wij als paranormaal omschrijven.
    Op zich geloof ik er wel in, maar als iemand dan aankomt met dingen als 'Ik heb met mijn overleden opa gesproken' en dat soort dingen, wijt ik dat gewoon aan een rijke fantasie of die persoon overdrijft gewoon. Terwijl ik ook niet per se alles wil ontkennen, want ik verwacht wel dat er 'meer' is en dat er mensen zijn die daar 'gevoeliger' voor zijn. Maar iets als Derek Ogilvie hoef je mij niet aan te smeren.
    Ik kan me wel voorstellen dat een edelsteen een 'kracht' heeft, maar dat is dan meer door de stoffen die erin zitten - of zo. Daar heb ik verder echt geen verstand van, maar ze kunnen je ook jonger maken met goud dus waarom niet n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan door mijn overgevoeligheid aura's voelen en lezen, mensen lezen en vaak ook dingen uit het verleden of de toekomst voelen. Het is niet allemaal erg letterlijk, hoor, het zijn meer vage gevoelens, alleen kloppen ze wel altijd. Ik voel ook andere energieën. Of dit paranormaal te noemen valt weet ik niet, hoor. Ik heb HSD, waardoor ik overgevoelig ben voor werkelijk alles, deze dingen horen er gewoon bij. Ik kan zo het weer op korte termijn "voorspellen", weten wanneer mensen liegen, wanneer er iets niet klopt, wanneer mensen zich anders voordoen, etc. etc. Niet echt zwart wit ofzo, het is meer een vermoeden wat ik soms heb.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik heb wel wat dingen meegemaakt. Ik had een lamp op mijn kamer die aanging als je 'm met je vinger aanraakte. Mijn oma was overleden, en ik had diezelfde avond heel sterk het gevoel dat ze in mijn kamer was. Ik was niet bang, maar het voelde heel vreemd. Ik stuurde meteen een bericht naar mijn beste vriendin met wat er gebeurde, en toen ik het smsje had verzonden ging die lamp aan. Ik verschoot me echt kapot, en toen werd ik wel bang; waarom weet ik niet. Had de stekker eruit getrokken en de lamp van mijn kamer gehaald; heb niet meer geslapen.
    Ik was er echt kapot van toen ze was overleden, maar elke nacht, een week lang verscheen ze in mijn dromen en lachte ze naar me. Alsof ze wou zeggen; het gaat goed met me. En dat heeft me ook heel erg geholpen met het verwerken. Ik geloof er wel in, maar ik stel mezelf niet open voor het paranormale.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:33 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind het vooral heel erg creepy.

    Ik geloof niet in de mensen op tv (sorry hoor, maar als je echt zo iets hebt ga je dat niet aan de wereld verkopen, dat is gewoon onrespectvol). Ik geloof wel dat het kán.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    IlanaDewi schreef:
    Ik geloof niet in de mensen op tv (sorry hoor, maar als je echt zo iets hebt ga je dat niet aan de wereld verkopen, dat is gewoon onrespectvol). Ik geloof wel dat het kán.


    Waarom zou dat onrespectvol zijn? Ik vind het juist mooi dat ze laten zien hoe mensen geholpen worden met hun verdriet door middel van een lezing. Maar dat is mijn mening c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik kan niet echt zeggen wat ik precies geloof, maar ik geloof wel dat er iets is.