• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Is goed, Snape.’ Hij gunde George nog een kille blik voordat hij weg liep en er een enorme grijns om mijn lippen speelde. ‘Jij kunt goed liegen, dankjewel.’ Zijn handen omsloten die van mij en voor even keek ik ernaar. ‘Maar moeten we nu nou echt naar de ziekenzaal toe? Ik denk niet echt dat Draco ons nog vriendelijk gaat verwelkomen.’ Ik lachte zachtjes. ‘Ik denk eerder dat hij bang is. Maar alles wat hij kreeg heeft hij verdiend. Niemand komt aan jou behalve ik; op wat voor manier.’ Ik trok mijn handen los uit zijn handen en legde ze achter zijn nek terwijl ik in zijn ogen staarde. ‘Ik snap het niet, George.’ Fluisterde ik plotseling hardop. Ik beet op mijn lip en zweeg over het feit dat ik het niet snapte. Ik snapte niet dat een persoon mijn hele leven op zijn kop kon zetten. Een leven die zo georganiseerd was dat een impulsieve actie van een persoon ookal ruim doordacht was. Ik had niet doordacht dat ik weer kippenvel op mijn lichaam zou krijgen van de adem die over mij heen streek. Dat mijn hart sneller ging bonzen door zijn ogen waarbij mijn adem stokte. Dat mijn hand over zijn haren streek zonder het door te hebben of zelfs mijn lippen op de zijne te drukken om hem enkel en alleen dichter bij me te voelen. Ik wist niet dat je zo snel verslaafd aan iets kon worden dat je er zelf van schrikt. Ik trok hem zover het kon tijdens onze kus nog dichterbij en een hand dwaalde naar zijn nek terwijl de andere nog een spelletje speelde door afwisselend zijn haar vast te grijpen en weer los te laten. Ik liet zijn lippen los om weer dezelfde weg te verkennen naar zijn nek waar ik zachtjes zoog terwijl mijn hand die weer onder zijn shirt was gevallen een spel met zijn navel speelde. ‘Weasley; Saunders.’ Hoorde ik plotseling een kille maar verbaasde stem zeggen. Ik kon het niet laten om nog zachtjes nog in George nek te bijten voordat ik verstoord opkeek naar de man die mij en George gestoord had. Zijn mond was een klein beetje opengevallen en ik kon zweren dat hij jaloers was. Die man zag er zo en zo al uit alsof hij jaren niet meer aangeraakt was op welke vorm dan ook. ‘Weasley doe in Merlijnsnaam je gewaad aan. We hoeven niet allemaal je half naakt te zien en Saunders..’ hij zweeg blijkbaar niet goed raad wetend met de situatie wat mij vermaakte. Een grijns speelde rond mijn lippen. ‘Ja, professor Snape?’ verslagen keek hij me aan door mijn vermaakte reactie. Uiteindelijk wist hij zich weer als een bekende vleermuis te gedragen. ‘Het lijkt me beter als jullie naar de ziekenzaal gaan gezien madame Plijster een paar vragen heeft voor beide.’ Hij greep ons vast waardoor we gescheiden werden maar dat deerde me niet. Het was te merken dat hij totaal niet met deze situatie om kon gaan en ik moest de neiging onderdrukken om hem niet uit te dagen. Ik moest onthouden dat ik een sociaal begaafde leerling ben wat ik ook ben. Daar was geen twijfel over mogelijk maar dat kon hij niet weten. Hij was allang dood toen ik geboren werd. Algauw kwam er een grote zaal in zicht die in mijn tijd al een stuk veranderd was. Moderner. ‘Weasley; madame Plijster bezit vast normale kledij voor je en als ik je weer rond zie lopen verwacht ik dat jullie niet zo eh- innig verstrengeld zijn. Ik denk dat het genoodzaakt is om jouw ouders een brief te sturen; Weasley.’ Ik lachte zachtjes. ‘Professor Snape; kunnen we dit niet duiden op een verkeerde moment op de verkeerde tijd?’ zei ik met een pokerface. Hij negeerde mijn opmerking en gooide de deur open. ‘Hier zijn ze Poppy. Als u mij niet kwalijk neemt; professor Perkamentus verwacht mij in de Zaal vanwege het- probleem.’ Met die woorden verdween hij en ging de deur met een klap achter ons dicht.


    Campbell is echt badass ('x haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow, die kaaste (haat aan deze toetsenbord) laatste zin van Snape; Wat voor probleem :o

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:44 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wow, die kaaste (haat aan deze toetsenbord) laatste zin van Snape; Wat voor probleem :o


    Dat er allerlei leerlingen van verschillende tijden er zijn. Natuurlijk is dat opgemerkt want Snape ziet zichzelf als leerling maar ook James, Sirius enzovoort. Dus het is nogal moeilijk om het niet op te merken als bijv. Snape zijnde. Vooral ook voor Perkamentus gezien die ook die generatie kent want toen was hij ook al schoolhoofd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik denk eerder dat hij bang is. Maar alles wat hij kreeg heeft hij verdiend. Niemand komt aan jou behalve ik; op wat voor manier.’ zei hij lachend en trok zijn hond los uit toe van mij en zette het achter mijn nek waarna ik ook mijn armen automatisch om hem heen gooide.
    ‘Ik snap het niet, George.’ Fluisterde hij. Ik zuchtte even en schudde ook mijn hoofd. Ik eerlijk gezegd ook niet, hoe snel dit is gegaan. Hoe vreemd dit alles lijkt, bijna lijkt het gewoon onmogelijk, dit alles. Hij streek met zijn hand door mijn haren en ik keek even neer. Bij niemand heb ik dit gevoeld, bij personen die ik al bijna heel mijn leven ken, en dan komt Campbell Saunders en meteen krijg ik vreemde gevoelens bij hem. Hoezo hem? Heeft hij iets speciaals wat de anderen niet hebben? Is hij anders, beter? Ik weet niet waarom ik deze gevoelens heb maar ik heb het gewoon en ik hou van Campbell Saunders. De gestoorde jongen die erg leuk en grappig kan zijn. Hij drukte zijn lippen weer op die van mij die ik al gauw beantwoord werd. Ritmisch trok hij aan mijn haren wat me een hele ontspannende gevoel gaf en ik glimlachte tussen de kus door tot hij de kus verbrak en in mijn nek zoog
    ‘Weasley; Saunders.’ Hoorde ik plotseling de kille stem van Snape zeggen. Ik had niet in de gaten dat Campbell zijn jand weer onder mijn shirt was gegleden en ik snel een halve stap naar achteren deed nadat Campbell nog in mijn nek beet en ik voor een seconden de neiging kreeg om hem te bespringen.
    ‘Weasley doe in Merlijnsnaam je gewaad aan. We hoeven niet allemaal je half naakt te zien en Saunders..’
    Ik keek even naar mijn dreuzel kleren en trok gauw mijn shirt weer recht en keek snape met een neppe grijns aan.
    ‘Ja, professor Snape?’
    ‘Het lijkt me beter als jullie naar de ziekenzaal gaan gezien madame Plijster een paar vragen heeft voor beide.’
    Hij trok ons richting de ziekenzaal toe en moeizaam probeerde ik uit zijn greep te komen wat mislukte aangezien ik alleen mezelf er mee pijn deed. Ik keek even naar Campbell op wiens gezicht een grijns speelde waardoor ik ook even glinlachte.
    ‘Weasley; madame Plijster bezit vast normale kledij voor je en als ik je weer rond zie lopen verwacht ik dat jullie niet zo eh- innig verstrengeld zijn. Ik denk dat het genoodzaakt is om jouw ouders een brief te sturen; Weasley.’
    'Wacht, wat?' Ik keek verbaasd op en dit was de punt waar ik echt bang werd. Oh god als mam te horen krijgt over dit..
    ‘Professor Snape; kunnen we dit niet duiden op een verkeerde moment op de verkeerde tijd?’ zei Campbell maar Snape leek hem te negeren terwijl hij de deur van de ziekenzaal opengooide.
    ‘Hier zijn ze Poppy. Als u mij niet kwalijk neemt; professor Perkamentus verwacht mij in de Zaal vanwege het- probleem.’ Met die woorden verdween hij en ging de deur met een klap achter ons dicht. ik keek Madama Plijster even aan en terug naar Campbell tot ik Draco zag liggen in een van de bedden waar Madama Plijster dus stond. Ik liep naar ze toe en keek Draco met een poker face aan.
    'Wat heeft hij veel wonden.' Hoorde ik Madama Plijster zeggen.
    'Volgens wat Snape me vertelde over hoe Malfoy gewond raakte lijken deze wonden niet afkomstig te zijn door een mislukte spreuk. Deze zijn sneeën.' Ze keek mij en Campbell even aan en drukte een soort natte, gekleurde vloeistof tegen de wonden aan.
    'Kunnen jullie me vertellen wat er echt is gebeurd? Jullie zitten niet in de problemen, hoor.' Hoorde ik haar zeggen en wierp Campbell even een blik toe. Ik heb zo een gevoel dat als Campbell te waarheid verteld dat Madama Plijster ons hier gaat opsluiten en richting Perkamentus gaat rennen.
    'Eerlijk gezegd weet ik het ook niet zo goed,' loog ik murmelend.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik bekeek de zaal nauwkeurig voordat ik naar Draco toeliep. Ikzelf heb nooit in de ziekenzaal moeten liggen. Wel slachtoffers van mij die me niet gehoorzaamt hadden. Zoals nu; Draco. Nooit vertelde een leerling de waarheid wat er werkelijk gebeurt was met ze. Ik betwijfelde ook of ze het zelf nog wel wisten. Iets wat mijn specialiteit was. Ze dachten toch niet werkelijk dat ik ze open en bloot pijn zou doen. Nee; ik ging mijzelf en mijn reputatie niet in de kreukels werken. ‘Wat heeft hij veel wonden. Volgens wat Snape me vertelde over hoe Malfoy gewond raakte lijken deze wonden niet afkomstig te zijn door een mislukte spreuk. Deze zijn sneeën. Kunnen jullie me vertellen wat er echt is gebeurd? Jullie zitten niet in de problemen hoor.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen terwijl ik Draco bestudeerde. Hij was zo en zo buitenwesten. Misschien wel levensgevaarlijk dood. Dat was namelijk een minpunt van de spreuk. Het werkte vliegensvlug en sommige vonden het pijnlijker dan de crucio bezwering. Ikzelf vond de versiering die het gaf wel vermaking voor mijzelf. De bloed wat aan alle kanten wegspoot en de muren en plafond verfden. ‘Eerlijk gezegd weet ik het ook niet zo goed.’ Hoorde ik George murmelen. ‘Wat er gebeurd is hebben we vertelt; Madame Plijster. Niet dat ik uw diepgegronde kennis wil beledigen maar het is wel degelijk mogelijk om dit te creëren. Het ligt er juist aan welke spreuk diegene gebruikte. Ik moet eerlijk vertellen dat Draco ook vast het nodige heeft geleerd van zijn vader kwa spreuken. Het is dan ook niet zo raar dat zijn vader nu in Azkaban bevind.’ Ik zweeg en keek even bezorgd naar Draco alsof ik het erg voor hem vond. ‘Ik heb de spreuk die weerkaatste op hem nog nooit eerder gezien, mevrouw. Het leek alsof er allerlei messen in hem staken die je niet kon zien. Werkelijk vreselijk. Duistere magie..’ raadde ik de vrouw aan. ‘Ik snap best dat Draco zo gereageerd heeft. Ik zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben als míjn vader in een cel bevond. Ik kan heugen dat hij erg gesteld op die man was en is. Dan ontplof je eenmaal gewoon sneller.’ Ik glimlachte triest naar de vrouw en maakte voor een seconde oogcontact met George.


    Mijn ene personage vermoord haast mijn andere personage ('x vreselijk :P.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Wat er gebeurd is hebben we vertelt; Madame Plijster. Niet dat ik uw diepgegronde kennis wil beledigen maar het is wel degelijk mogelijk om dit te creëren. Het ligt er juist aan welke spreuk diegene gebruikte. Ik moet eerlijk vertellen dat Draco ook vast het nodige heeft geleerd van zijn vader kwa spreuken. Het is dan ook niet zo raar dat zijn vader nu in Azkaban bevind. Ik heb de spreuk die weerkaatste op hem nog nooit eerder gezien, mevrouw. Het leek alsof er allerlei messen in hem staken die je niet kon zien. Werkelijk vreselijk. Duistere magie.. Ik snap best dat Draco zo gereageerd heeft. Ik zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben als míjn vader in een cel bevond. Ik kan heugen dat hij erg gesteld op die man was en is. Dan ontplof je eenmaal gewoon sneller.’ hij glimlachte en even keek ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Is hij natuurlijk zo een goede leugenaar of heeft hij dit van te voren uit zijn hoofd geleerd? Eigenlijk beviel het me een kleine deel niet. Hij heft net zelf verklaard dat hij een zeer duistere magie heeft gebruikt op iemand en dat beviel me nogal niet. Net als toen hij crucio gebruikte op die beest van de verboden bos en hem dan had gedood.
    'Onzichtbare messen?' Even bleef Madama Polijsten stil na die worden en zo te zien zorgde de vloeistof ervoor dat de littekens zich ook heelden.
    'Oké dan. Als jullie niets hebben dan kunnen jullie beter gauw naar de grote zaal terug keren. Oh, en Weasley, doe je gewaad maar aan.'
    Ik keek terug naar mijn dreuzel kleding en knikte zuchtend waarna ik Campbell even een blik toewierp.


    Breng jij ze maar weg :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 18:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh, overigens, jij was geen Snape in @goblet maar ik :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh, overigens, jij was geen Snape in @goblet maar ik :Y)


    dat zij ik ook :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uhm Lucius Malfoy bevind zich in Azkaban in deel 6 Want dat komt door deel 5. Harry heeft hem verraden toen op de ministerie remember ('x

    daarom begint deel 6 ook met de onbreekbare eed tussen Narcissa en Snape

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 17:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh



    Spam jij maar ook linde haar gb even vol xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh



    Spam jij maar ook linde haar gb even vol xq


    Verander jij je post of moet ik gewoon t feit negeren?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Uhm Lucius Malfoy bevind zich in Azkaban in deel 6 Want dat komt door deel 5. Harry heeft hem verraden toen op de ministerie remember ('x

    daarom begint deel 6 ook met de onbreekbare eed tussen Narcissa en Snape


    Is dit deel zes dan x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is dit deel zes dan x'o


    ... ja ... Harry zit in deel zes op dit moment. The halfblood Prince x'D ---

    James; Harry potter en Albus Potter zitten alledrie in deel zes lees begin post XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Verander jij je post of moet ik gewoon t feit negeren?


    Doe jij dat je het nog nooit hebt gehoord en ik verander het snel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Doe jij dat je het nog nooit hebt gehoord en ik verander het snel.


    Haha je bent ook zo'n held ('x Hopen dat Linde jouw reacties nu niet leest :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya