• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Iemand voor Sirius of Scorpius?


    Ralf kan naar Scorpius :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ralf kan naar Scorpius :'D


    Oké :) Ralf komt naar Scorpius? Scorpius zit aan de Zwadderich-tafel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 22:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

     met nog de boek in mijn hand liep ik richting de gryffindor leerlingenkamer. Natuurlijk wist ik de wachtwoord niet dus propte ik de boek onder mijn gewaad en bracht het mee naar de grote zaal toe. Zo te zien was de sorteer ceremonie net afgelopen aangezien professor Anderling de sorteerhoed wegbracht. Snel liep ik naar de Gryffindor tafel toe en nam plaats.
    'Shit,' siste ik toen de boek uit mijn gewaad gleed en naar de tafel achter me rolde, dus de zwadderich tafel. Ik keek op, het zat vlak bij Draco Malfoy. Geschrokken keek ik weer terug. Hoe moest ik die boek tussen zijn schoenen vandaan geritsel..? Zuchtend keek ik weer om en staarde naar zijn achterhoofd.
    'Malfoy, mag ik even.. ik heb iets laten vallen.' Murmelde ik onzeker.


    Hij denkt dat het draco is maar het is scorpius :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jr hebt George verlaten x') dan leest hij wel zijn boek die voor george alleen gaat over Campbell, als je hem niet wilt zien xq of draco kan komen om hem uit zijn Campbell-dagdroom te helpen zodat George de bieb uit rent om Campbell te vinden x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jr hebt George verlaten x') dan leest hij wel zijn boek die voor george alleen gaat over Campbell, als je hem niet wilt zien xq of draco kan komen om hem uit zijn Campbell-dagdroom te helpen zodat George de bieb uit rent om Campbell te vinden x')


    Uch ik verander mijn post wel xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch ik verander mijn post wel xd


    Waarom dat :'D ik zeg niet dat je post slecht is, ik vraag alleen wat er nu kan gebeuren aangezien ze niets meer te doen hebben x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Tot mijn ergernis pakte hij het boek aan. Ik had hem nog niet helemaal uit en ik verheugde me om het uit te lezen. Nu was ik het kwijt. ‘Z-zal ik doen, dankjewel…’ Maar goed dat ik zo’n vrijgevig persoon was. Een ander had deze boek vastgekluisterd in een kluis. Van alle boeken die ik gelezen heb en dat was meer dan in deze bibliotheek paste was dit een van de interessantste en mystieuze. ‘Dan ga ik maar alvast naar de grote zaal.’ Ik wist met moeite een glimlach op mijn gezicht te zien. ‘Tot ziens, Ralf.’ Hij beende de kamer uit en ik zuchtte mijn boek gedag. Ik keek naar George die in het donker een boek leek te lezen. Hoewel ik het niet toe zou geven maakte mijn hart een raar sprongetje bij zijn aanblik. Toch draaide ik mijn hoofd weg. Ik moest deze onzin negeren en weg gaan. Helaas wist ik dat als hij bij me stond staan dat onmogelijk leek. Alsof we twee magneten waren. Zachtjes ritste ik mijn hutkoffer dicht en verbeet de ergernis dat mijn hutkoffer nu een troepje was door de inbreker genaamd Ralf. Ik deed nonverbaal locomotor en de hutkoffer verdween alvast naar mijn kamer. Waar dat ook wezen mocht en met wie ik nu sliep. Waarschijnlijk nog steeds met diezelfde leerlingen als afgelopen jaren die ik aardig onder controle had. Alweer werd mijn blik getrokken naar George die nog steeds dezelfde positie aan had gehouden en de verleiding was te groot om naar hem toe te gaan. Veels te groot naar mijn zin. ik keek van George naar de deur en weer terug en beet nerveus op mijn lip. Voordat ik er erg in had had ik al de eerste passen ondernomen naar George. Een keer maar. Nog een keer wilde ik zijn lippen tegen die van mij voelen. Dan zou ik weten dat wat tussen ons speelde niks betekende. Helemaal niks en kon ik verder gaan met mijn leven. Zachtjes knielden ik voor hem neer en staarde hem minutenlang zwijgzaam aan voordat ik voorzichtig naar hem toe boog en een hand via zijn oor naar zijn haar liet glijden en de ander naar zijn schouder om mijn lippen tegen die van George aan te planten. Totaal de boek negerend die op zijn schoot lag.


    >:') Draco komt zo.. mss na George post en anders daarna ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Sorry; Ralf. Ik vind het super aardig van je dat je mijn hutkoffer kwam brengen maar ik was hier ook voor een boek want ik ben het vergeten mee te nemen en gezien ik in een dreuzel-weeshuis leef kan niemand het opsturen. Maar ik zie je vast gauw weer, oke?’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik trok mijn benen op en zette de boek er tegen aan terwijl ik Campbell met mijn ogen volgde die ergens aan een tafeltje ging zitten. Al snel kwam Ralf ook naar hem toe gelopen en keek me even aan. Snel keek ik terug naar mijn boek.
    ‘Toevallig, want.. want ik zocht ook een boek over, over.. Sprookjes voor jonge heksen. Voor mijn kleine zusje.’ ik trok mijn wenkbrauwen op bij het horen van Ralf zijn stem en schudde afkeurend met mijn hoofd terwijl ik maar naar de letters van mijn boek staarde.
    ‘Ik bedoel. Heb jij een extra boek over.. ‘’fabeldieren’’? De mijne heb ik kwijtgeraakt.’ ‘Je bent een slechte leugenaar; Ralf. Je kan me of nu vertellen wat er werkelijk aan de hand is of je kan blijven liegen waar ik dwars doorheen prik. Ik heb per slot van rekening maar een boek van Verzorging van Fabeldieren. Ik had namelijk niet gedacht aan twee exemplaren te kopen dit jaar. Daarnaast zijn de lessen nog niet begonnen dus waarom zou je het in vredesnaam nodig hebben? Je leek me niet echt een type die met zijn neus in de boeken zat waar we het in de trein al over gehad hebben. Maar als je het zo graag wilt doorlezen; wie ben ik om je tegen te houden. Ik ken het zo en zo al uit mijn hoofd.’ ik grijnsde toen Campbell dat zei en negeerde hun verdere gesprek maar en richtte me tot de onbekende boek. Ik ben geen lezer, ik haat boeken zelfs. Maar wat maakt het nu uit? Ik klapte de boek even dicht en keek naar de titel.
    "Wonderen van magie" heette deze boek. Ik zuchtte, overtuigd dat dit saai gaat worden en bladerde even door. Het zat vol met stukjes verhalen die een band hadden met spreuken en toverdranken. Deze boek is vast en zeker voor eerste of tweede jaars studenten die op een "leuke" manier over magie willen leren. Ondanks dat bladerde ik door tot ik absurd stilstond bij de kopje met "liefdesdrank" en meteen gingen mijn gedachtes zich overschakelen naar Campbell.

    Ik legde een been even weer recht en keek Campbell schuin aan voordat ik me weer in de verhaal over het liefdesdrank begon te lezen. Het was iets van drie bladzijdes lang wat ontzettend veel was. Dus om het ook vermakelijk voor mij te maken verplaatste ik de meisje en jongen van deze korte verhaaltje in met mij en Campbell. Met een glimlach las ik verder. Ik verdiepte me steeds meer en meer tot ik bij de laatste bladzijde kwam van deze korte verhaal, puur omdat ik mezelf en Campbell erin heb gegooid. Ik sloeg de stukje over waarin de meisje.. ik dus, de potion aan het brouwen was wat puur theorie was en spoelde door naar de punt waar ik de liefdesdrank aan Campbell gaf, en hij me op de lippen kuste. Mijn glinlach verdween even tot ik de stukje las dat Campbell de liefdesdrank helemaal niet had ingenomen en mij met puur echte liefde had gezoend.

    Ik zucht even. Wat doe ik in hemels naam? Mezelf en Campbell in een liefdesverhaaltje gooien en verbeelden dat het echt is.. dit gaat sowieso nooit lukken in het echt. Ik en Campbell hebben geen echte liefde.
    Geschrokk keek ik op toen ik een hand op mijn schouder voelde en ik de boek losloet die op mijn schoot landde. Campbell stond recht voor me en zijn hand gleed door mijn haren heen.
    'Campbell,' fluisterde ik zijn naam alsof ik hem wakker probeerde te krijgen. Zijn andere hand deed hij bij mijn schouder en even hapte ik naar adem voordat hij zijn lippen op die van mij drukte wat mijn hart even deed stoppen. De boek gleed van mijn schoot af en ik deed ook mijn handen op zijn schouders en trok mezelf overeind via de muur achter me waardoor ik onze kus verbrak. Mijn hart kreeg weer een soort tintelingen terwijl ik in Campbell zijn ogen keek en even terug naar de boek op de grond.
    'Ralf is weg neem ik aan.' Grijnzde ik zachtjes en keek hem weer aan.
    'Wat is het nou, de ene keer haat je me en de andere keer kus je me.' Vroeg ik dan aan hem.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 23:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Tadam :Y) lekker een lange post xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    He bokkes :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voordat ik er erg in had verbrak hij de zoen terwijl er weer teveel emoties door mij heen zweefde. De een onbegrijpelijker dan de ander. Hij stond op en mijn handen volgde zijn bewegingen waardoor ze op dezelfde plekken op zijn schouder en nek bleven liggen. ‘Ralf is weg neem ik aan.’ Ik bleef maar in zijn ogen staren als antwoord op zijn vraag terwijl ik niet eens in de gaten had dat mijn hand zijn haar streelde.
    ‘Wat is het nou, de ene keer haat je me en de andere keer kus je me.’ Ik keek omlaag waardoor mijn ogen langs zijn lippen flitsten en mijn adem deed stokken. Ik wist zeker dat mijn hart vandaag overuren gemaakt had en het feit daarop beangstigde me. Ik had een redelijk stabiel leven maar George wist het wankel te brengen. Ik bleef stevig zijn schouder vast houden en masseerde die zachtjes terwijl ik weer naar George keek vanonder mijn wenkbrauwen. ‘Ik wilde alleen maar testen of ik wat voor je voelde…’ ik glimlachte lichtjes terwijl mijn ogen weer langzaam afzakte naar zijn lippen en voor ik het goed en wel overwoog drukte ik me zo dicht mogelijk tegen George aan om mijn lippen weer op die van hem te drukken terwijl mijn hand in zijn haar zachtjes aan zijn haar trok en de cocon van vlinders losgebarsten leek te worden in mijn maag. Dit was fout. Ik mocht dit niet doen. Dit hoort niet. Ik hoorde niet verliefd te worden of te zijn. Niet dat ik dat was. Ik had hetgeen wat ik vreesde opgesloten en de sleutel die was ik kwijt. Abrupt liet ik met mijn lippen die van George los maar toch kon ik het niet opbrengen om onze lippen verder te scheiden dan een millimeter of twee. Mijn adem streek zachtjes tussen mijn lippen door wat mij aanspoorde om zachtjes op George lip te bijten en onze lippen weer samen te smelten waardoor mijn hand van zijn schouder naar borstkast gleed en mijn neus tegen zijn neus aantikte. Een enorm vreemde warmte nam mijn lichaam over en mijn hoofd leek te tollen terwijl ik langzaam mijn ogen weer openschoof en George gezicht herkende. Waar was ik in vredesnaam mee bezig. Weer haalde ik mijn lippen van de zijne af en een steek ging door mij heen toen een hand zijn haar los liet en de ander van zijn borstkast afgleed.
    ‘…Maar dat doe ik overduidelijk niet.’ mijn stem klonk een beetje schor waar ik me om schaamde en zo normaal mogelijk mijzelf omdraaide terwijl mijn hart luid bonsde dat ik kon zweren dat George het zou kunnen horen. Ik liep de bibliotheek uit en toen ik om het hoekje kwam werden mijn passen sneller terwijl mijn hand door mijn haar streek en mijn ademhaling jachtig tekeer ging.

    Mij leek het leuk als je hem ging volgen maar dan vind je Draco i.p.v. Campbell die je vervolgens ook aanziet als Campbell xD hihi.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ia goed, dan zoent George Dracp wel vol op de mond en hij denkt dat het campbell is x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ia goed, dan zoent George Dracp wel vol op de mond en hij denkt dat het campbell is x')


    Haha George is gewoon niet zo slim.. ('x @ Goblet niet en @ Meet Generations niet :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya