• Ooh, hebben jullie dat ook niet (fans) als jullie nog eens kijken naar het clipje van durch den Monsoon En je ziet de jongens daar zo op hun jongst


    En dan kijk je nu naar de foto's van in America.

    Ik heb soms het gevoel, Oh, waar is het toch fout gegaan XD ze zijn Zoveel veranderd =(

    en ik vond Bill wel mooier vroeger :( Dan leek ie nog veel meer respect te hebbn




    Hmm oké, dit staat er maag vaag

    IK WIL BILL VAN SCHREI BACK DAAR IS IE SCHATTIG ! sorry da moest ff x3 liet me heerlijk gaan x3


    We can only learn to love by loving.

    Niet mee eens.
    Ik bedoel begrijp dan dat ieder mens opgroeit. Je lichaam groeit, en dus ook je verstand. Je wordt volwassen. En dat is dus ook bij Georg, Gustav, Tom en Bill aan 't handje. Ze worden ouder, gaan volwassener denken, doen volwassen dingen in hun leven, willen er volwassener uitzien, enzovoort. Ze hebben meer succes en ik weet zeker dat ze nog steeds van binnen hetzelfde zijn. Dat laten ze misschien niet blijken, maar ik denk van wel.


    I recycle my thoughts.

    Mee eens Ö


    Listen to what we're not saying..

    Niet mee eens.
    Ik bedoel begrijp dan dat ieder mens opgroeit. Je lichaam groeit, en dus ook je verstand. Je wordt volwassen. En dat is dus ook bij Georg, Gustav, Tom en Bill aan 't handje. Ze worden ouder, gaan volwassener denken, doen volwassen dingen in hun leven, willen er volwassener uitzien, enzovoort. Ze hebben meer succes en ik weet zeker dat ze nog steeds van binnen hetzelfde zijn. Dat laten ze misschien niet blijken, maar ik denk van wel.

    *lookt nr evas woorden*
    eva hou op met gelijk hebben x3 ik vind da nie leuk want ik heb nooit gelijk en jij altijd :'(


    We can only learn to love by loving.

    ik heb het gevoel dat ze vroeger veel meer voor de muziek gingen.. ik bedoel ze waren wel heel blij natuurlijk dat ze beroemd waren geworden maar het tog gewoon voor de muziek deden alsof ze gewoon voor de muziek leefde
    maar nu... het lijkt alsof ze... ja hoe moet ik het zeggen... nu meer gaan voor het beroemd zijn:S


    Love is the world. And that's make my smile.

    Niet mee eens.
    Ik bedoel begrijp dan dat ieder mens opgroeit. Je lichaam groeit, en dus ook je verstand. Je wordt volwassen. En dat is dus ook bij Georg, Gustav, Tom en Bill aan 't handje. Ze worden ouder, gaan volwassener denken, doen volwassen dingen in hun leven, willen er volwassener uitzien, enzovoort. Ze hebben meer succes en ik weet zeker dat ze nog steeds van binnen hetzelfde zijn. Dat laten ze misschien niet blijken, maar ik denk van wel.

    ik denk dat je wel gelijk hebt...


    Love is the world. And that's make my smile.

    Iedereen verandert.
    En tuurlijk is niet alles positief veranderd aan ze, maar dat is bij 'normale' mensen toch ook niet altijd zo? Het valt bij hun nou eenmaal veel meer op, omdat ze zo in de spotlights staan.

    Ook zijn ze niet helemaal opgegroeid zoals normale mensen opgroeien, ik bedoel, we hebben ze als het ware kunnen zien opgroeien. Ze hebben daarvoor gekozen, maar dat is natuurlijk ook niet altijd even makkelijk, als hun een fout maken, weet meteen de halve wereld dat, bij wijze van spreken.
    Ik neem het ze niet kwalijk. ;)

    (...)
    *lookt nr evas woorden*
    eva hou op met gelijk hebben x3 ik vind da nie leuk want ik heb nooit gelijk en jij altijd :'(

    Haha =$. Sorrry


    I recycle my thoughts.

    (...)
    ik denk dat je wel gelijk hebt...

    Dat is dan ook de grootste reden waarom ik fan ben gebleven :'). Ik haak niet af zoals 2/3 fans. En toch als TH weer een concert gaat geven in Nederland en omstreken weet ik zeker dat 2/3 toch naar dat concert gaat. Vind het dan een beetje laf dat ze dan eerst zeiden dat ze echt geen fan meer waren =).


    I recycle my thoughts.