• Hello everybody,

    Ik ben op zoek naar wat verhalen die ik kan volgen.
    Ik houd vooral van Vampire Diaries, The Hunger Games en Harry Potter, maar ook bijvoorbeeld van 5sos of one direction verhalen.
    Just let me know of je een leuk verhaal hebt en I'll check it out!

    Daarnaast heb ik zelf ook een nieuw verhaal en het zou heel veel voor me betekenen als je er een kijkje bij zou willen nemen:

    •••
    Haunted Innocence • TVD
    •••



    'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderd. Ik moest het accepteren en wat ik ben.'



    .

    Ik heb twee Harry Potter verhalen, maar ze zijn beide al afgerond.


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…


    Every villain is a hero in his own mind.

    Writing to him || Ashton Irwin

    Writing to him || Ashton Irwin.



    " Dear Dairy. I want to hold hands and waste fridays night with him. "


    Soundtrack || AsshiexIrwin || Kruml
    Start on 21 august 2014 || depression and self-harm present. || 16+ warning ||

    Hij gaat binnenkort van start (;
    99 Days - Styles


    Enjoy life

    Till We Grow Older • the Marauders







    You've got to live your life
    While your blood is boiling
    Those doors won't open
    While you stand and watch them



    Cha-Ching (Till We Grow Older), Imagine Dragons




    De Marauders maken Zweinstein nog altijd onveilig, met behulp van Mestbommen, Dr. Vleermans Voortreffelijke Natstartend Nietschroeiend Vuurwerk en Remus' brein.
    Sirius probeert Lily en James dichter bij elkaar te brengen, Peter wil op dieet en Severus Sneep vraagt zich af wat het vreemde groepje dieren die 's nachts met volle maan ronddwalen te betekenen heeft.


    Alles behoort toe aan JK Rowling



    Er zijn al enkele hoofstukken.


    Not all those who wander are lost.










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet


    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^


    Once there was a girl • a Harry Potter next generation story



    Once there was a girl with an apple. She killed a black haired boy.


    Er was eens een meisje diep in de bossen, alleen en beeldschoon. Ze had een appel in haar hand met maar een paar tandafdrukken, maar geen hap. Er was ook een lijk voor haar voeten. Het was een dode, zwart harige jongetje. En er was ook een duistere teken die in hoog in de sterren loze hemel hing, die net nog te zien was tussen de ritselende bladeren van de hoge bomen. De meisje staarde maar naar die lijk en nam een hap uit haar appel, alsof ze niets verkeerds had gedaan terwijl haar toverstok slapjes in haar andere hand hield tussen haar dunne, kwetsbare vingers waar er geen botten in leken te zijn.

    En er was eens een jongen, een bekende jongen dankzij zijn achternaam, en dankzij zijn wereldberoemde vader. de tweede zoon van de wereldberoemde jongen man met een litteken in de vorm van een bliksemschicht, dus zijn zoon, de jongen met de altijd nette haren- tenminste- als zijn oudere broer niet bij hem is om het te verpesten. Bevroren als een stambeeld stond hij tussen de bladeren en de struiken waar de bloemen net langs zijn gezicht hingen, de maneschijn die in zijn ogen reflecteerden die waren gevuld met pure angst en verbazing, staarde hij naar de lijk van de zwart harige jongen en zijn ogen flitsten naar de meisje toe wiens ogen nu in die van hem staarde en wegrende.



    'Waarom geloof je me niet; Scorp? Hij is terug. Of- of tenminste zijn dochter, zijn ziel zit in HAAR!'
    'Waarom ik je niet geloof? hoor je wel wat je zelf zegt? Je word paranoïde Albus.'





    Deze verhalenlijn speelt zich af in Albus zijn vijfde leerjaar. Er zullen hoofdstukken tussendoor geactiveerd worden waar Albus in zijn eerste, tweede, derde en vierde leerjaar zal zitten. Een grote gedeelte daarvan heeft bijna niets te maken met de verhalenlijn zelf en is soort van een flashback.



    • 12+ • thriller • hary potter fanfiction • next generation • a riddle story • http://www.quizlet.nl/stories/143342/once-there-was-a-girl--a-riddle-story--next-generation-/# •


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    new story, Neem aub een kijkje.

    'Who's that?'
    'Harry Styles'
    'Harry who?'
    'Styles. He's new. He's hot, right?'
    'Uhm.. yes'
    'He came from the big city'
    'To a small town like this, why?'
    'Nobody knows, he is a closed book'
    'okay, but that's is weird'
    'Yeah... i know'


    Is it true love? • Harry Styles


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga je onbeschaamd mijn OP aanraden.:Y)

    Perfect voor als je zin hebt in een iets zwaarder verhaal.

    De Kruismoordenaar



    Erik Van Loovere is rechercheur van de Antwerpse politie, hij is 51 jaar en wordt ook wel bestempeld als superflik. Hij heeft al verschillende belangrijke moordzaken opgelost en heeft al veel onderscheidingen gekregen. Erik is getrouwd met Nina DeVreese maar heeft geen kinderen omdat zijn vrouw geen baby kan krijgen, dit zorgt soms voor frustraties.
    Hij werkt in een team van vijf andere mensen en zijn partner is Michel Bouwier.
    Op een dag komt er een melding van een moord in een hotel, Erik en zijn team komen ter plaatsen en treffen een gruwel aan; in de kamer ligt het vol bloed en het slachtoffer hangt gekneveld aan zijn bed. Doodsoorzaak: Een snijwonde in de vorm van een kruis.
    Hij springt direct op de zaak en gaat op onderzoek. Maar de dader heeft geen sporen nagelaten. Wie zou het gedaan hebben? Erik gaat zoeken tussen de familie en duikt in het verleden van het slachtoffer, maar vindt niks. Uiteindelijk wordt er nog een moord gepleegd met dezelfde modus operandi, ook in een hotel. Wat later wordt er nog iemand vermoord in een hotel. Erik gaat achter een brute seriemoordenaar aan en hij krijgt druk van hogerop want door de moorden blijven toeristen weg uit Antwerpen. En dan wordt zijn vrouw ontvoerd, kwam Erik te dichtbij? De tijd dringt voor zijn vrouw.


    ~Auteur: Debbaut (Jarne)
    ~Cover: Macabre (Michelle)
    ~Stad Antwerpen
    ~Politie thriller
    ~Personages zijn zelf verzonnen en mogen niet gebruikt worden in andere verhalen.
    ~Ik post één keer per week.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een story over Draco Malfoy van al 44 delen en ik probeer elke dag te posten. ^^ als je intresse hebt neem dan maar een kijkje :p
    Marry me or die (Draco Malfoy)
    http://www.quizlet.nl/stories/143248/marry-me-or-die-draco-malfoy/

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 0:07 ]


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    http://www.quizlet.nl/stories/144800/donacutet-cry-ii-zayn-malik/


    It is so dark, its not save like this. This is no live, no hope. You cant trust anybody. You have no good feeling about it!
    It is just soo diffrent, you cant see any shit and that sucks at all. It changes soo much.

    Its just weird when it happens and you unexpected. and your stuck with it all your life.

    It was all his fault.


    Live is what you make, so make it beautiful

    La Douleur exquise

    La douleur exquise
    (n.) the heart-wrenching pain of wanting the affection of someone unattainable

    Iets willen dat je niet kan krijgen.

    Iemand missen die weg is.

    Verliefd op het onbereikbare.

    C'est la douleur exquise



    Ik hoop dat je even een kijkje wilt nemen.
    Opmerkingen, tips,... zijn altijd welkom


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    •••••••••••••••••••


    On the phone
    I can tell that you wanna move on
    Through the tears
    I can hear that I shouldn't have gone
    Every day gets harder to stay away from you
    So tell me

    Are we wasting time
    Talking on a broken line?
    Telling you I haven't seen your face in ages
    I feel like we're as close as strangers
    Won't give up
    Even though it hurts so much
    Every night I'm losing you in a thousand faces
    Now it feels we're as close as strangers




    ••




    I’m over this, I’m over you
    I’m not gonna waste my life away
    This is my independence day




    ••••••••••••••••••••




    • 5 Seconds Of Summer bestaat niet
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Geschreven door: Ansolo
    • Geen bromance




    ••••••••••••••••••••

    Who's the murderer? // Harry Styles



    Het zou echt fijn zijn mocht je eens een kijkje nemen!
    Bedankt!


    “Be yourself; everyone else is already taken.” - Oscar Wilde