• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    •

    Arqueiro schreef:
    Jezus, wat en chaos is het op utrecht centraal...
    En ik geloof niet dat dit mijn trein is. Nope.


    Volgens mij zijn er ook werkzaamheden of iets dergelijks, zag ik een keer op een bord staan in station Zwolle ;x


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn er ook werkzaamheden of iets dergelijks, zag ik een keer op een bord staan in station Zwolle ;x


    Indeed, ik had er wel van gehoord, maar niet verwacht dat het zo ernstig was.

    Ot: Great, nu regent het ook nog eens IN het station...


    Stenenlikker

    Vandaag maar weer eens goed voor mijn nieuwe forum gaan zitten en er wat van maken.


    Your make-up is terrible

    Stiekem heb ik helemaal geen zin om zometeen in Ter Apel accordeon te gaan spelen. Al helemaal niet als die meneer inderdaad komt en echt zo vervelend gaat doen als dat de mensen van de Jumbo hebben gezegd dat hij doen zal. Hmpf, het is moeilijk om een grote mond open te trekken. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn buitenlandse schoonmaakster probeert Nederlands te praten. Zó grappig!


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Stiekem heb ik helemaal geen zin om zometeen in Ter Apel accordeon te gaan spelen. Al helemaal niet als die meneer inderdaad komt en echt zo vervelend gaat doen als dat de mensen van de Jumbo hebben gezegd dat hij doen zal. Hmpf, het is moeilijk om een grote mond open te trekken. :/


    Het lukt je wel. ;] Ik moet dringend eens gaan oefenen...

    Ot: waarom zit mijn neus nog steeds verstopt? D:


    help

    Ik haat school, vroeg opstaan etc.
    Mja, dat moest ik ff kwijt, hihi.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ga moet echt wel dringend leren om terug vroeg op te staan. Voor mij is elf uur nu al vroeg. ._.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schiet op stomme xbox! Ik wil dat spel doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Auw!
    Vinger verbrand aan de krultang...Waarom moet het dan ook altijd op het heetste staan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I will never watch The Vampire Diaries again.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trein van 52: half uur vertraging
    Trein van 12: 5 min vertraging, wordt wel meer.
    Komt er een trein aangereden, ns man: oh, dat zal wel de trein van 42 zijn, die volgens mij was uitgevallen.
    -_-


    Stenenlikker

    Dit voelt als midlifecrisis D: Mijn rug doet echt pijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dus gister laat in de middag kreeg ik mijn praktijkovereenkomst die ik maandag, getekend en wel in moet leveren. Nu moet ik morgen wel eerst 15 kilometer fietsen omdat ik anders problemen heb met school terwijl zij het zo laat pas verstuurden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dang it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.