• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    •

    Fuckin’ love this song.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Boeken kaften, hè? Hoe moest dat ook alweer ... :'D

    Waarom iets nu al doen als ik het ook uit kan stellen? Ik wacht tot mijn moeder terug is om me te helpen :Y)

    Crap, wat voor patroon ga ik op die jurk tekenen... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Houd alsjeblieft op over je vriend.
    Sinds de eerste dag dat ik tegen je praat gaat het zowat alleen over je vriend -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I want to draw.. my imagination.
          Cuz I know It's not going to become real.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment wanneer iemand je dit vraagt via ask:

    Can I kiss your feet beautiful :) ?

    Hahaha, ik vind dit echt zo walgelijk, maar zo grappig, lol. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En wat doen we als we geen handen kunnen tekenen?
    In zakken stoppen ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    En wat doen we als we geen handen kunnen tekenen?
    In zakken stoppen ;D.


    Of achter de rug steken en de tekening groot genoeg maken dat voeten ook overbodig zijn! :Y)


    OT: Oke, vanavond kamer opruimen. Morgen druk dus geen tijd. En vrijdag weer kamer opruimen en dan zaterdag met papa mee naar de stort en mijn kledingkast dumpen. Om vervolgens een andere kledingkast van zolder naar beneden te slepen en op te schuren en een ander kleurtje te geven. Neuh, is reuze gezellig joh. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Of achter de rug steken en de tekening groot genoeg maken dat voeten ook overbodig zijn! :Y)


    OT: Oke, vanavond kamer opruimen. Morgen druk dus geen tijd. En vrijdag weer kamer opruimen en dan zaterdag met papa mee naar de stort en mijn kledingkast dumpen. Om vervolgens een andere kledingkast van zolder naar beneden te slepen en op te schuren en een ander kleurtje te geven. Neuh, is reuze gezellig joh. :'D

    Precies! Nja ik teken nu de zijkant van de lichaam.. dus achter de rug werd dan alsnog een pain in the ass :'D
    Voeten staan er ook al niet op ;D Tekening gaat net tot onder het rokje haha ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sommige mensen moeten eens leren om normaal antwoord te geven op een vraag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shuuya schreef:
    (...)
    Precies! Nja ik teken nu de zijkant van de lichaam.. dus achter de rug werd dan alsnog een pain in the ass :'D
    Voeten staan er ook al niet op ;D Tekening gaat net tot onder het rokje haha ;d.


    Oh jah oke, dan moeten de handen inderdaad maar in een zak. x)
    OMG TEKEN EEN ZAK OM DE HANDEN! LETTERLIJK! :'D
    Showen wanneer ie af is? ^^


    OT: omg omg omg! Noooooooo die kast is vreselijk lelijk en klein en moet veel aan gedaan worden! Dan hou ik nog liever mijn huidige kledingkast die uit elkaar valt van ellende! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Oh jah oke, dan moeten de handen inderdaad maar in een zak. x)
    OMG TEKEN EEN ZAK OM DE HANDEN! LETTERLIJK! :'D
    Showen wanneer ie af is? ^^


    OT: omg omg omg! Noooooooo die kast is vreselijk lelijk en klein en moet veel aan gedaan worden! Dan hou ik nog liever mijn huidige kledingkast die uit elkaar valt van ellende! D:


    Haha daar zat ik wel eerst aan te denken :'D Of van; eey ik kan haar ook wanten aan doen..
    Maar ze had een rok en een t-shirt aan dus dat ging zo raar lijken :'D..
    Maar ik laat wel als ik klaar ben met de lijnen ;d. Wil hem ook nog inkleuren namelijk, maar dat kan nog wel even duren :'D..


    OT: Sommige liedjes zijn echt te leuk.. Ik wil kunnen zingen damnit.. Dan klinkt het nog niet zo raar als ik boven ineens mee zing :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En dan moet je volgende week opeens al weer aan de slag met stage.. Spannend.
    Nu snel nog alle series en films kijken die ik wil kijken en alle boeken lezen die ik nog wil lezen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Shuuya schreef:
    (...)

    Haha daar zat ik wel eerst aan te denken :'D Of van; eey ik kan haar ook wanten aan doen..
    Maar ze had een rok en een t-shirt aan dus dat ging zo raar lijken :'D..
    Maar ik laat wel als ik klaar ben met de lijnen ;d. Wil hem ook nog inkleuren namelijk, maar dat kan nog wel even duren :'D..


    OT: Sommige liedjes zijn echt te leuk.. Ik wil kunnen zingen damnit.. Dan klinkt het nog niet zo raar als ik boven ineens mee zing :'D


    Boeiend. Gewoon een vuilniszak om haar handen heenbinden. Is ze het vuilnismeisje. :Y)
    En ik heb geduld. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It feels so weird, and not in a good way.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered