• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    Me gewoon negeren – oke.
    Huil ik voor de tweede keer in stilte over dat kutonderwerp.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 0:30 ]


    Vandinha schreef:
    Me gewoon negeren – oke.
    Huil ik in stilte.



    Noo... Don't cry :c


    26 - 02 - '16

    Over vijf uur moet ik op. Ik kan gewoon niet slapen en dit duurt nu al weken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fucking fuck. Ugh.


    help

    Ik zit al nachten achter elkaar in stilte om je te janken.
    Niemand die het doorheeft, zelfs jij niet.
    Ik ben natuurlijk het meisje die altijd vrolijk is dus het zal altijd goed met me gaan.
    Niemand die me ooit een knuffel heeft gegeven. Niemand die er voor me is geweest. Niemand die me steunt en in me gelooft.
    Ik ben t zo zat >.<


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Vandaag boeken ophalen.
    Ik. Wil. Mijn. School. Niet. In. D:

    Oke, ik mag jouw niet, jij mij niet, Toppie.
    Maar doe er dan niet zo stom over.
    Ik blokkeer je voor een reden hea.
    Het is niet dat ik je zo erg haat, maar meer dat ik verder wil gaan met mijn leven, mag dat?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 8:37 ]


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Ik vind het vervelend dat mijn ouders weer thuis zijn, ik word veel vroeger wakker door hun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen die vrouw van jeugdzorg weer over de vloer. Ik dacht dat die niet meer zou komen nu alleen papa aangeklaagd wordt. Pff, geen zin. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil gewoon naar huis en in bed liggen in jou armen. Ik hoop dat vandaag snel voorbij is.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Doomsday. . . Doomsday.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 12:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben blij met mijn nieuwe username, profielfoto, profiel en signature. *O*

    Sommige mensen..


    26 - 02 - '16

    Betweterige zeur. :W

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 12:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het echt dom als een nieuwe user (die nog maar één post heeft) en zo'n domme username, zo negatief gaat reageren op mijn story idee. Volgens mij is het gewoon een troll. Dat kan je aan de naam al zien.


    26 - 02 - '16