• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    Tigresse schreef:
    (...)

    Tot een half jaar geleden, weigerde ik ze uit te trekken toen ik moest gaan slapen. Mijn moeder was daar echt zwaar op tegen. :')

    OT: Ik heb een nieuwe laptop. *O*


    Hehe, dat heb ik ook heel lang gedaan, maar nu slaap ik niet meer lekker met een bh aan.


    Your make-up is terrible

    Ik moest maar eens mijn bed verlaten.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm on the battlefield like oh my god - knock your soldiers down like house of cards.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had echt gehoopt dat jij mij wel zou begrijpen en dat je het erg zou vinden wat die bij me heeft gedaan..
    Do you even care about me?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yes, yes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh nice, college kaart al binnen ! En het is niet eens een lelijke foto


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zo mooeeee.


    Your make-up is terrible

    Nog twee dagen. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Toch maar naar de huisarts gegaan vanmorgen. Waarschijnlijk is het een virus en niet iets engs wat ik heb opgelopen in Bali. :') Helaas wel nu een week lang intensief aan de neusspray om mijn verkoudheid en hoofdpijn weg te werken. Als ik nog niet beter ben eind van de week, dan bloedprikken. D:

    Dan maar hopen dat je het iets vindt. . .
    Ik heb er best lang aangewerkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als dit nog lang zo doorgaat, dan krijg ik straks afkickverschijnselen van de Dafalgan. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    je kunt ook echt iets saai winden hé leer eens Nederlands

    Lol, that's funny xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)
    Lol, that's funny xD

    You just made my day.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zucht.


    26 - 02 - '16

    Eh... Wat moet ik hier nou van vinden? D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.