• Hallo,

    Wij doen ons profielwerkstuk over Amerikaanse schoolsystemen in vergelijking met de Nederlandse en ik vroeg me eigenlijk af of er mensen ervaring hebben in de Amerikaanse schoolsystemen. Dit zou ons erg op weg helpen want, hoewel internet er helemaal vol mee staat, is dit niet altijd betrouwbaar en eigen ervaringen doen het altijd beter (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik kan je er niet mee helpen, maar is het amders een idee om een internetvriend te zoeken uit Amerika die je wel wil helpen? :Y)
    Anyways, goodluck! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amerikanen hebben geen schoolsysteem. Ik weet niet eens of ik het scholen zou kunnen noemen o.o

    *zat 3 jaar op een Amerikaanse school*


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Amerikanen hebben geen schoolsysteem. Ik weet niet eens of ik het scholen zou kunnen noemen o.o

    *zat 3 jaar op een Amerikaanse school*


    Zou je dan een paar verschillen kunnen noemen met in Nederland? (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hoe het er daar aan toe gaat, kan je vrijwel niet vergelijken met hier om eerlijk te zijn, haha-- da's zo anders.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DiNozzo schreef:
    Ik kan je er niet mee helpen, maar is het amders een idee om een internetvriend te zoeken uit Amerika die je wel wil helpen? :Y)
    Anyways, goodluck! ^^


    Ik heb inderdaad wel vrienden van ons die al een lange tijd in Amerika wonen met kinderen dus ik kan het ook aan hen vragen via facebook, maar ik dacht, laat ik het eerst even aan jullie vragen :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Everdeen schreef:
    Hoe het er daar aan toe gaat, kan je vrijwel niet vergelijken met hier om eerlijk te zijn, haha-- da's zo anders.


    Haha daar kan je dus wel 160 uur aan besteden xd
    Mijn partner is net terug uit Amerika en heeft daar ook op school gezeten, dus dat zal zij ook wel gaan vertellen haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."