• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn Topic (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Had je Ralf al naar Scorpius toe gestuurd?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke ik ga 'm zoeken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

     met nog de boek in mijn hand liep ik richting de gryffindor leerlingenkamer. Natuurlijk wist ik de wachtwoord niet dus propte ik de boek onder mijn gewaad en bracht het mee naar de grote zaal toe. Zo te zien was de sorteer ceremonie net afgelopen aangezien professor Anderling de sorteerhoed wegbracht. Snel liep ik naar de Gryffindor tafel toe en nam plaats.'Shit,' siste ik toen de boek uit mijn gewaad gleed en naar de tafel achter me rolde, dus de zwadderich tafel. Ik keek op, het zat vlak bij Draco Malfoy. Geschrokken keek ik weer terug. Hoe moest ik die boek tussen zijn schoenen vandaan geritsel..? Zuchtend keek ik weer om en staarde naar zijn achterhoofd.'Malfoy, mag ik even.. ik heb iets laten vallen.' Murmelde ik onzeker.


    .Hij denkt dat het draco is maar het is scorpius :')


    Tadam (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy
    'Malfoy, mag ik even.. ik heb iets laten vallen.' Ik draai me om en zie een kleine jongen. Ik kijk naar het boek dat bij mijn voeten ligt en pak het op. Eerst wil ik het teruggeven, maar dan realiseer ik me dat het jongetje klinkt alsof hij bang van me is. Ik ben natuurlijk in het verleden en misschien is mijn vader wel altijd gemeen tegen deze jongen. Ik open het boek en begin te lezen. De jongen blijft staan en ik kijk op van het boek.
    'Oh, is deze van jou?' Ik kijk in het boek. 'Ah hij is van de bibliotheek. Je vindt het vast niet erg als ik hem even lees hè?' Ik lees weer verder in het boek. De woorden dringen niet tot me door. Zoals altijd als ik iemand pest krijg ik een vervelend gevoel vanbinnen. Ik wil mensen niet pesten, maar mensen doen toch niet aardig tegen mij, maakt niet uit of ik aardig doe of niet. Ik kijk weer naar de jongen. 'Kan je even weg gaan, ik probeer hier te lezen.' Mensen om me heen lachen en ik voel me nog vervelender. Die jongen voelt zich nu misschien wel vreselijk en dat is dan allemaal mijn schuld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb ook @goblet gereageerd


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Draco draaide zich om en keek me even aan, tot ik me realiseerde dat dit geen Draci was. Maar hij leek iets te veel op hem wat griezelig was.
     'Oh, is deze van jou?' Hij kijky naar de biek en pakt hem op. Ik knikte een aantal keren met mijn hoofd en greep naar de boek toe, maar hij gaf het niet terug.
    'Ah hij is van de bibliotheek. Je vindt het vast niet erg als ik hem even lees hè?'
    Ik beet op mijn lip en staarde de jogen aan die verder in het boek las. Oh god, hij mag die niet lezen. Niemand mag denken dat dit boek van mij is.
    'Mag- mag ik het terug?'
    De blonde jogen keek op van mijn boek en staarde me even aan.
    'Kan je even weg gaan, ik probeer hier te lezen.' Mensen begonnen te lachen en ik voelde me rood worden. Oh god, hij is net als Malfoy. Ik heb geen zin in een tweede Malfoy. Eentje is al genoeg. Ik leunde voorover en klapte de boek dicht en greep het vast.
    'Sorry, maar ik heb deze boek gekregen van iemand en..' ik stopte even en keek weg.
    'Mag ik het terug?' Vroeg ik beleefd en keek de jongen weer aan. Kom op Ralf, het word maar eens tijd dat ik sterker in mijn schoenen moet staan.
    'Als je het wilt lezen geef ik het wel aan jou als ik het uit heb,' loog ik snel. Maar natuurlijk, wat ik ga doen is deze boek verbranden en de as in Campbell zijn hutkoffer zetten. En wat gaat deze jongen wel if niet debken als hij al deze afschuwelijke digen leest in deze jongen, het is een zeer duister boek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Ik heb ook @goblet gereageerd


    Wauw, jij bent snel :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb echt geen zin om alle posts terug te lezen, wat is het voor boek :"D


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ik heb echt geen zin om alle posts terug te lezen, wat is het voor boek :"D


    X') het heet "weerwolven en mutaties door leora" titel bedacht door haar dus xq en er staan allerlei duistere dingen in over l.. weerwolven en mutaties :') met allenaal duistere magir en zulke dingen. Campbell had die boek en Ralf opende stiekem zijn hutkoffer omdat hij Camp niet vertrouwde, en zag die boek staan en las het door en werd helemaal gek en bang gan wat er allemaal in stond, helemaal omdat hij ook een van die weerwolven is. In de bieb vroeg ralf hem over die boek en Campbell gaf het aan hem om zo onschuldig mogelijk over te komen en nu heeft ralf die boek en us van plan om het te verbranden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mt vergeten xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Mag- mag ik het terug? Sorry, maar ik heb deze boek gekregen van iemand en.. Mag ik het terug?' Ik zeg niks en kijk weer in de kaft. Campbell Saunders, staat er in een maar al te belend handschrift in geschreven. Ik kijk naar de titel. Typisch iet wat Campbell leest. Zelf vind ik dot soort boeken verschrikkelijk en ik vraag me dan ook af hoe deze onschuldig uitziende jongen hieraan komt.
    'Als je het wilt lezen geef ik het wel aan jou als ik het uit heb.' Ik klap het boek dicht.
    'Dit boek is van Campbell Saunders.' Opeens zie ik hem verderop aan de tafel zitten. 'Ik weet niet waarom jij dit wilt of hebt, maar ik ga het aan hem terug geven.' Ik stop even en kijk hem dan aan. 'En blijf uit mijn buurt.' Ik sta op en loop naar Campbell. Zonder op te letten wie er eigenlijk naast hem zit, duw ik diegene weg en neem ik zelf plaats maast de jongen die zonder dat ik dat wou mijn hart heeft gestolen.
    'Wat moet jij met een boek over weerwolven en mutaties en waarom heeft een jongen ut Griffoendor jou boek?' Ik leg het boek voor hem neer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wow wie gaat nu Ralf of Campbell x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya