• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Sorry, net toen ik je boek wilde lezen had ik het.. laten vallen en je vriend dacht dat ik het van je had gestolen denk ik. Ik heb die boek niet gestolen, hij had het gegeven omdat ik het een… interessante boek vond.’ Ik kijk naar de jongen die weer terug is gekomen. Irritant.
    ‘Ralf ik heb het niet graag dat mijn boeken op de grond gegooid worden door wat voor reden ook. Je mag hem pas weer lezen wanneer ik hem uit heb; Oke want ik erger me dood om beschadigde boeken te lezen. Ik denk dat het beter is als je nu naar je eigen afdelingstafel gaat; Ralf.’ Campbell pakt het boek en loopt weg. Ik kijk naar de jongen die blijkbaar Ralf heet.
    'Het spijt me van net,' zeg ik. Ik word rood en ren snel achter Campbell aan. Ik zie hem in de gangen lopen.
    'Nog een Griffoendor 'vriend' van je?' vraag ik met de nadruk op vriend. Ik weet niet waarom ik zo doe, maar ik zeg het voor ik het echt doorheb. 'Ik bedoel; ik vraag het me gewoon af. En waarom ging je in het Verboden Bos weg?' Ik ben even stil. 'Ben je verliefd op Weasley?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pff ik dacht iets uber romantisch gaat hij naar George vragen ('x beuuuh XD ohoh :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    haha, Campbell ga naar de leerlingenkamer toe zodat George jullie kan opsluiten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    haha, Campbell ga naar de leerlingenkamer toe zodat George jullie kan opsluiten xq


    Campbell & Scorpius weten beide de wachtwoord toch niet x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell & Scorpius weten beide de wachtwoord toch niet x.o'


    een rondom klaslokaal x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Net wanneer ik een random klaslokaal om mezelf tot rust te krijgen hoorde ik al rennende voetstappen achter me aan komen. ‘Nog een Griffoendor ‘vriend’ van je? Ik bedoel; ik vraag het me gewoon af. En waarom ging je het Verboden Bos weg?’ Ik zweeg terwijl mijn ogen op zijn gezicht rustte en er een lange stilte tussen ons rustte waar ik geen moeite voor deed om het te verstoren.
    ‘Ben je verliefd op Weasley?’ Mijn ogen werden groot bij zijn woorden en ik voelde mijn adem stokken en meteen schudde ik mijn hoofd. ‘Nee.’ Murmelde ik en ik haalde verbaasd een hand door mijn haar en beet verward op mijn lip. ‘Hoe durf je zoiets te denken.’ Vervolgde ik verstrooid. Ik was niet verliefd op George; wat ik voelde; voelde ik bij iedereen. Niet alleen bij George. Ik verwarde het gewoon. Als ik Scorpius zou kussen zou ik het zelfde gevoel hebben. George was niet speciaal ik had gewoon nog nooit iemand anders gekust. Zijdelings keek ik naar Scorpius. Hij was toch verliefd op mij; dan zou het toch niet uitmaken als ik hem voor een keer kuste; hij kreeg een beloning en ik kreeg duidelijkheid. Ik deed een stap dichter naar Scorpius toe waardoor we in de klaslokaal dicht tegen elkaar aan stonden maar toch bevonden zich er paar centimeters tussen ons die ik niet wilde overbruggen. Aarzelend boog ik voorover voordat ik mijn lippen tegen die van hem aandrukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    geroge komt nu


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik wierp Campbell even een blik toe en zuchtte zachtjes. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik van hem hou, en al helemaal niet dat hij ook van mij houd. Dit alles lijkt gewoon zo nep. Met een glimlach keek ik terug naar mijn bord en zag plotseling nog net Scorpius die naast Campbell plaats nam. Met een poker face keek ik ze aan tot Ralf ook aan kwam lopen. Ze leken een ruzie te maken over een boek. Ik fronste mijn wenkbrauwen tot Campbell de boek uit Ralf zijn handen trok en weg liep. Scorpius liep hem achterna even voelde ik onzekerheid in mijn onderbuik kietelen maar dat hield me niet tegen. Spontaan sprong ik weer op en hield Ralf net tegen voordqt hij ook achter ze aan kon lopen.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik aan hem en Ralf keek me licht geschrokken aan.
    'Niets. Er is gewoon een boek die.. Scorpius van me heeft gestolen en Campbell heeft het nu.' Spontaan knikte ik met mijn hoofd en trok Ralf mee de gang op waar Campbell en Scorpius net ook door heen liepen.
    'Dan gaan we het wel halen,' riep ik simpel en Ralf trok zich uit mijn greep om voorop te lopen. Na niet lang lopen zagen we Campbell en Scorpius bij een lokaal staan en praten. Ik zuchtte zachtjes en liep naar een pilaar toe waar achter ik me verstopte.
    'Heei, Campbell, sorry dat ik..' gauw trok ik terug aqn Ralf zijn pols en duwde hem tegen de muur aan bij de pilaar.
    'Stil, ze zijn aan het praten, wacht tot ze klaar zijn en.. en Scorpius weg loopt. Dan kun je het makkelijker aan Cqmpbell je boek terugvragen.'
    'Dat maakt geen logica, Scorpius veranderd niets.' Ik negeerde die zin en tot mijn opluchting bleef Ralf ook staan. Campbell kwam opeens dichter bij Scorpius staan; geeft niets. Misschien zag hij een vlekje in zijn shirt die hij wilde bestuderen, maar zijn lippen kwamen gevaarlijk dicht bij die van Scorpius.. misschien was hij geïnteresseerd geraakt in zijn ogen en wilde die bestuderen. En al mijn onmogelijke opties vlogen weg toen Campbell zijn lippen op die van Scorpius drukte. Mijn kaak viel open en een intense woedde vloog door me door.
    'Verdomme Campbell, ik mag niet met een andere zoenen en jij wel?!' Gilde ik en stak mijn stok uit. Maar voordat ik iets kon doen trok Ralf me weer tegen de muur aan.
    'Wees stil George, jij zei zelf dqt we stil miesten zijn..' ik rukte me los uit zijn greep en kon nog net ergoor zorgen dat Scorpius gewelddadig door de deur de lokaal in werd geblazen voordat Ralf me voor de tweede keer terug trok.
    'George!'
    Ik negeerde hem en met al de vernedering die ik voelde in mijn hart stormde ik op Campbell af maar al gauw hield Ralf me weer tegen en duwde me weer terug.
    'Ralf, ze hebben ons al gezien.'
    Ik duwde Campbell de klaslokaal in waarna Ralf achter me door haastte en ij de deur dichtgooide en een spreuk iver de deur heen sprak zodat het niet meer open kon. Woest keek ik Campbell even aan en schudde intens met mijn hoofd.
    'Serieus, Campbell?' Ik wees mijn stok naar Scorpius toe maar haalde mijn blik niet van Campbell af.
    'Als jij anderen pijn kan doen die mij kussen, kan ik dat ook met personen doen die jou kussen, Campbell.'

    Te vroeg ik weet )':<


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohoh ;o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik post zo, ben aan het eten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben benieuwd wat Scorpius gaat doen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben benieuwd wat campvell gaat doen ;p en weet dat Ralf die boek sowieso gaat krijgen


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben benieuwd wat campvell gaat doen ;p en weet dat Ralf die boek sowieso gaat krijgen


    Dan gaat hij eeuwig George haten als hij dat doet (cat) ik heb allerlei scenario's in mijn hoofd voor Campbell en geen van alle zijn ze goed genoetg xd

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:41 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Nee. Hoe durf je zoiets te denken.’ Even is het stil en ik kijk hem aan. Even kijkt hij me zijdelings aan. Dan komt hij steeds dichterbij. Mijn hart begint sneller te kloppen als hij naar voren buigt en me kust. Eerst ben ik te verbaasd om iets te doen maar dan leg ik mijn hand in zijn haar en trek ik hem iets dichter naar me toe.
    'Verdomme Campbell, ik mag niet met een andere zoenen en jij wel?!' hoor ik iemand schreeuwen maar het dringt niet tot me door. Opeens duwt iemand me hardhandig het lokaal in en geschrokken zie ik dat het George is. Moet die jongen echt overal op komen dagen? Hij duwt Campbell ook naar binnen. De jongen van net komt ook opdagen en sluit de deur.
    'Serieus, Campbell?' Hij wijst met zijn stok naar mij. 'Als jij anderen pijn kan doen die mij kussen, kan ik dat ook met personen doen die jou kussen, Campbell.' Ik frons.
    'Wat doe je moeilijk, Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' Ik loop naar de deur en probeer die te openen. Het lukt niet.
    'Alohomora.' Werkt niet. 'Open de deur, Ralf! Ik heb hier helemaal niks mee te maken!'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Meteen bij de eerste seconde dat ik mijn lippen tegen die van hem drukte voelde ik een naar gevoel opkomen. Alsof het zei dat ik fout bezig was maar voordat ik me los kon trekken voelde ik zijn hand in mijn haar waarbij hij me dichter naar zich toe trok. Ik wilde me lostrekken maar ik bleef verdoofd staan toen ik een welbekende stem hoorde; Verdomme Campbell, ik mag niet met mag niet met een ander zoenen en jij wel?’ met een klap werd Scorpius van mij weg geblazen en voor een seconde kon ik geen angst uit mijn gezicht weg banen.
    Met volle kracht werd ik door George de klaslokaal ingeduwd waardoor ik op de grond viel en de hele wereld leek te veranderen terwijl en voor heel even zag ik mijzelf weer in een hoekje kruipen terwijl mijn pleeg-vader weer zijn hand ophief. Vastberaden mij te straffen omdat ik niet deed wat hij wilde omdat wat hij wilde fout was. Ik voelde mijn hart in mijn keel bonzen en schudde met mijn hoofd waardoor ik de persoon die ik dacht mijn pleeg-vader was in George weer veranderde. ‘Serieus, Campbell? Als jij anderen pijn kan doen die mij kussen, kan ik dat ook met personen doen die jou kussen, Campbell.’ Hij keek mij strak aan en ik kon nu zweren dat ik me nog nooit zo onbehagelijk gevoeld had.
    'Wat doe je moeilijk, Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' De stemmen leken van ver te komen terwijl het toch dichtbij was. Alles was veranderde van een waas naar een vorm en ik kon slechts levenloos vooruit staren terwijl ik mijn benen opkroop tegen mijn lichaam waarmee ik mijzelf zo klein mogelijk maakte en de stem van mijn pleeg-vader steeds harder door mijn hoofd spookte en het beeld in mijn hoofd steeds helder werd terwijl ik zijn aanrakingen haast weer kon voelen. Voor hem leek het teder maar voor mij deed het pijn. Hij moet stoppen maar hij had niet geluisterd. Tranen die over mijn gezicht gleden kon ik nog voelen terwijl ik wist dat ik niet huilde. Ik schudde afwezig mijn hoofd voordat ik mijn hoofd op mijn handen plaatsten.

    I know het is wazig (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya