• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf komt ten aanval als het mag :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf komt ten aanval als het mag :'D


    Verras me maar; maar het boek is van mij muahhaha ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Dit boek is van Campbell Saunders. Ik weet niet waarom jij dit wilt of hebt, maar ik ga het aan hem terug geven.' haastig schudde ik mijn hoofd en probeerde de boek uit zijn handen te rukken, zonder succes. hij keek me even aan ik verstijfde door zijn o zo koude blik.
    'En blijf uit mijn buurt.' hij liep richting Campbell toe en gooide de boek voor hem neer en ik kon hem net naast hem zien zitten. haastig sprong ik op en liep naar Campbell en Scorpius toe.
    'sorry, net toen ik je boek wilde lezen had ik het.. laten vallen en je vriend dacht dat ik het van je had gestolen denk ik,' zei ik snel en pakte de boek weer van de tafel op.
    'ik heb die boek niet gestolen, hij had het gegeven omdat ik het een.. interessante boek vond.' ik wierp de blonde jongen even een blik toe. hij is vals. ik haat hem. hij is net als Draco. ik weet niet waarom ik hem zo erg haat maar ja.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat je Ralf blijf van mijn boek af ='3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik haat je Ralf blijf van mijn boek af ='3.


    die boek moet dood (6)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf loopt nu met de zenuwen rond dat Campbell hem iets aan gaat doen door middel van die boek, hij gaat dus nooit ophouden met zijn doel dat hij die boek moet vernietigen. al moet hij de Zwadderich leerlingen kamer in sluipen om die boek te stelen (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf loopt nu met de zenuwen rond dat Campbell hem iets aan gaat doen door middel van die boek, hij gaat dus nooit ophouden met zijn doel dat hij die boek moet vernietigen. al moet hij de Zwadderich leerlingen kamer in sluipen om die boek te stelen (cat)


    Hij weet de passwoord niet ^^ en Ralf krijgt het pas wanneer Campbell het uit heeft.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik probeerde zo normaal mogelijk te gedragen maar ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik kon beter niet meer bij George in de buurt zijn; hem zelfs vermijden en toch trok hij direct mijn aandacht toen hij naar de Griffoendor tafel liep. Ik streek verward met een hand door mijn haar terwijl mijn ogen iedere beweging volgde die hij maakte.
    ‘Wat moet jij met een boek over weerwolven en mutaties en waarom heeft een jongen uit Griffoendor jouw boek?’ ik schrok op en mompelde verbaasd; ‘Scorpius.’ Een boek werd voor mij neergelegd en voordat ik mijn vertrouwde boek weer in mijn handen kon sluiten werd hij weggegrepen en toen ik me omdraaide herkende ik Ralf. ‘Sorry, net toen ik je boek wilde lezen had ik het.. laten vallen en je vriend dacht dat ik het van je had gestolen denk ik. Ik heb die boek niet gestolen, hij had het gegeven omdat ik het een… interessante boek vond.’ Ik wendde mijn blik af naar George en verstrooid haalde ik een hand door mijn haar waarbij ik secondelang stil bleef voordat ik mijn boek uit Ralf handen viste en zuchtte zachtjes. ‘Ralf ik heb het niet graag dat mijn boeken op de grond gegooid worden door wat voor reden ook. Je mag hem pas weer lezen wanneer ik hem uit heb; Oke want ik erger me dood om beschadigde boeken te lezen. Ik denk dat het beter is als je nu naar je eigen afdelingstafel gaat; Ralf.’ Ik stond op van de tafel en klemde het boek tegen mijzelf aan terwijl ik de Grote Zaal uitliep.


    Iemand voor Camp? XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij weet de passwoord niet ^^ en Ralf krijgt het pas wanneer Campbell het uit heeft.


    ik verzin wel iets :') wie weet was er een oude kennis van Ralf die een zwadderaar was en hem wilt helpen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik verzin wel iets :') wie weet was er een oude kennis van Ralf die een zwadderaar was en hem wilt helpen..


    Campbell kan snel lezen en hij had hem al bijna uit :<

    Reageren @ goblet jij :<

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 16:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Ik probeerde zo normaal mogelijk te gedragen maar ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik kon beter niet meer bij George in de buurt zijn; hem zelfs vermijden en toch trok hij direct mijn aandacht toen hij naar de Griffoendor tafel liep. Ik streek verward met een hand door mijn haar terwijl mijn ogen iedere beweging volgde die hij maakte.
    ‘Wat moet jij met een boek over weerwolven en mutaties en waarom heeft een jongen uit Griffoendor jouw boek?’ ik schrok op en mompelde verbaasd; ‘Scorpius.’ Een boek werd voor mij neergelegd en voordat ik mijn vertrouwde boek weer in mijn handen kon sluiten werd hij weggegrepen en toen ik me omdraaide herkende ik Ralf. ‘Sorry, net toen ik je boek wilde lezen had ik het.. laten vallen en je vriend dacht dat ik het van je had gestolen denk ik. Ik heb die boek niet gestolen, hij had het gegeven omdat ik het een… interessante boek vond.’ Ik wendde mijn blik af naar George en verstrooid haalde ik een hand door mijn haar waarbij ik secondelang stil bleef voordat ik mijn boek uit Ralf handen viste en zuchtte zachtjes. ‘Ralf ik heb het niet graag dat mijn boeken op de grond gegooid worden door wat voor reden ook. Je mag hem pas weer lezen wanneer ik hem uit heb; Oke want ik erger me dood om beschadigde boeken te lezen. Ik denk dat het beter is als je nu naar je eigen afdelingstafel gaat; Ralf.’ Ik stond op van de tafel en klemde het boek tegen mijzelf aan terwijl ik de Grote Zaal uitliep.


    Iemand voor Camp? XD


    nadat Albus George zou wegtrekken zou Camp toch komen :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nadat Albus George zou wegtrekken zou Camp toch komen :'D


    Ja maar dat duurt nog eeuwen. dus camp kan ondertussen wel de zaal uit lopen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Ik probeerde zo normaal mogelijk te gedragen maar ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik kon beter niet meer bij George in de buurt zijn; hem zelfs vermijden en toch trok hij direct mijn aandacht toen hij naar de Griffoendor tafel liep. Ik streek verward met een hand door mijn haar terwijl mijn ogen iedere beweging volgde die hij maakte.
    ‘Wat moet jij met een boek over weerwolven en mutaties en waarom heeft een jongen uit Griffoendor jouw boek?’ ik schrok op en mompelde verbaasd; ‘Scorpius.’ Een boek werd voor mij neergelegd en voordat ik mijn vertrouwde boek weer in mijn handen kon sluiten werd hij weggegrepen en toen ik me omdraaide herkende ik Ralf. ‘Sorry, net toen ik je boek wilde lezen had ik het.. laten vallen en je vriend dacht dat ik het van je had gestolen denk ik. Ik heb die boek niet gestolen, hij had het gegeven omdat ik het een… interessante boek vond.’ Ik wendde mijn blik af naar George en verstrooid haalde ik een hand door mijn haar waarbij ik secondelang stil bleef voordat ik mijn boek uit Ralf handen viste en zuchtte zachtjes. ‘Ralf ik heb het niet graag dat mijn boeken op de grond gegooid worden door wat voor reden ook. Je mag hem pas weer lezen wanneer ik hem uit heb; Oke want ik erger me dood om beschadigde boeken te lezen. Ik denk dat het beter is als je nu naar je eigen afdelingstafel gaat; Ralf.’ Ik stond op van de tafel en klemde het boek tegen mijzelf aan terwijl ik de Grote Zaal uitliep.


    Iemand voor Camp? XD


    Scorpius kan hem wel achterna lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Scorpius kan hem wel achterna lopen.


    Is goed :p
    Ze zijn toch BFF

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 16:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    gaat Camp nu naar zijn leerlingen kamer toe? want dan gaat ralf hem ook volgen :')

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 16:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••