• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Urgh, ik maak mr zorgen over Cqmpbell zijn post. George wilt hem niet kwijtraken ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Urgh, ik maak mr zorgen over Cqmpbell zijn post. George wilt hem niet kwijtraken ;-;


    ik heb al gepost hoor :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alsnog, george wilt hem niet kwijtraken ;-; en dexe keer meen ik dit tien keer meer dan dat ik het daarnet scheef aangezien ik campbell zijn post nu heb gelezen ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Alsnog, george wilt hem niet kwijtraken ;-; en dexe keer meen ik dit tien keer meer dan dat ik het daarnet scheef aangezien ik campbell zijn post nu heb gelezen ;-;


    Ben benieuwd wat george gaat doen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry, ik was film aan het kijken met mijn familie. Daarna ga ik post zo snel mogelijk schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasels

    Scorpius krabbelde overeind en vuil keek ik hem aan terwijl ik mijn stok maar naat hem bleef wijzen. Niet mijn fput; ik doe Campbell gewoon na.
    'Wat doe je moeilijk Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' Hij loopt naar de deur en verstijfd liet ik mijn stok dalen. Wat doe ik.. verlaag ik me nou echt tot zijn niveau?
    'Alohomora.' Werkt niet. 'Open de deur, Ralf! Ik heb hier helemaal niks mee te maken!'
    'Hou je mond, Scorpius, ik heb deze verdomde deur niet dicht gedaan!' Verbaasd keek ik naar Ralf wiens hoofd rood was geworden en ik schudde met mijn hoofd.
    'Vergeet het, die deur gaat niet open.' Siste ik.
    Ik draaude me om en propte de stok terug in mijn zak. Campbell zat in de hoekje van de kamer en leek gespannen te zijn. Ik wierp mijn ogen ten hemel en met gesloten ogen ging ik gespannen met mijn handen door mijn haren.
    'Campbell..' fluisterde ik in mezelf en liep richting Campbell toe.
    'Laat me niet alleen, oik wil niet weer achtergelaten worden; was jij niet diegene die dat zei?'
    Ik knielde voor hem neer en schoof zijn arm weg zodat ik in zijn ogen kon kijken.
    'Was jij niet diegene die Draco aanviel omdat hij me kuste?' Vroeg ik dqn weer en wierp Scorpius even een blik toen
    'Eerst beloof ik je dat ik je nooit achter ga laten, en dan kus je Scorpius die toevallig ook iets voor je voelt. Wat is het nou, Campbell? Ik hou van je, echt waar. Ik weet niet hoe dat komt maar je hebt iets speciaals waardoor je mijn hart en ziel hebt gestolen. Ik wil zeker zijn of je hetzelfde voor mij voelt of mij gewoon hebt gebruikt als een soort proefkonijn of experiment om te kijken wat liefde is.' Zei ik en stond weer op. Ik haat het zo erg. Ik wil echt niet geloven dat hij me heeft gebruikt als experiment. Maar dat is slechts een gok. En ik hoop dat ik het fout heb.




    Ralf Auron

    'Wat doe je moeilijk, Weasley. Moet je je echt overal mee bemoeien? En wijs die stok ergens anders heen.' Hij loopt naar de deur toe waar ik stond en angstig sprong ik een dtap opzij
    'Alohomora.' Werkt niet. 'Open de deur, Ralf! Ik heb hier helemaal niks mee te maken!' Ik voelde me rood worden en mijj handen vormden zich een vuist. Weet je, ik ben het zat. Haat de hele Malfoy familie me nou? Elke keer schreeuwen ze tegen me, elke keer nemen ze mij te grazen omdat ik toevallig die ene zwakke jongen ben die altijd inzeker ennerveus is. Nee, deze keer niet Malfoy.
    'Hou je mond, Scorpius, ik heb deze verdomde deur niet dicht gedaan!' Schreeuwde ik en liep naar hem toe.
    'Je bent ook net als je vader, wat hebben jullie met mij? Je vader nam me ook altijd te grazen of schreeuwde naar me ook al heb ik niets gedaan, toevallig omdat ik die ene zwakke jongen ben.' Siste ii en liep schaamteloos van hem weg.
    'Zeg dat maar aan je vader. Als ik niet meer leef in de toekomst, komt het vast en zeker door je vader. Ik ben het helemaal zat van jullie.' Even begon ik me te schamen om wat ik allemaal riep maar toch nam ik op de grond plaats en leunde tegen de muur aan. Ik ontweek zijj blikken en ik wist zeker dat niemand toch naar me luisterde; ze luisteren nooit naar me omdat ik toch altijd onzin uitratel. Ik haat het, ik haat mezelf zo. Geen wonder dat ik geen vrienden heb op Ginny na dan die ik geen een keer heb gezien tot nu toe.

    Kijk wat je Ralf hebt aan gedaan ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk dat er een Ralf/Scorpius bitchfight gaat komen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Net als Ralf/Draco van @ goblet :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Hou je mond, Scorpius, ik heb deze verdomde deur niet dicht gedaan! Je bent ook net als je vader, wat hebben jullie met mij? Je vader nam me ook altijd te grazen of schreeuwde naar me ook al heb ik niets gedaan, toevallig omdat ik die ene zwakke jongen ben.' Ralf loopt van me weg en ik kijk hem met medelijden achterna. 'Zeg dat maar aan je vader. Als ik niet meer leef in de toekomst, komt het vast en zeker door je vader. Ik ben het helemaal zat van jullie.' Ik weet niet wat ik moet zeggen.
    'Laat me niet alleen, ik wil niet weer achtergelaten worden; was jij niet diegene die dat zei?' Ik draai me om naar George en Campbell. De ene helft van mij wil toe blijven kijken, de andere niet. Er is maar één ding waar ze het over eens zijn; ik wil hier weg. 'Was jij niet diegene die Draco aanviel omdat hij me kuste?' Draco? Ik kijk verbaasd naar George.
    'Eerst beloof ik je dat ik je nooit achter ga laten, en dan kus je Scorpius die toevallig ook iets voor je voelt. Wat is het nou, Campbell? Ik hou van je, echt waar. Ik weet niet hoe dat komt maar je hebt iets speciaals waardoor je mijn hart en ziel hebt gestolen. Ik wil zeker zijn of je hetzelfde voor mij voelt of mij gewoon hebt gebruikt als een soort proefkonijn of experiment om te kijken wat liefde is.' Ik ga gewoon op de grond zitten waar ik nu sta. Ik wil dit allemaal niet meer horen, dus leg ik mijn handen over mijn oren. Waarom moet ik hierbij zitten? Ik heb niks gedaan. Ik weet dat Campbell niet echt van me houdt, dat is namelijk overduidelijk. Ik kijk naar Ralf, die ook op de grond zit en ga naast hem zitten.
    'Het spijt me.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Volgorde; Campbell - George - Ralf - Scorpius (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.. dit zijn meneer en mevrouw Hastings.’ Het echode in mijn hoofd terwijl ik zíjn gezicht nog voor me ziet. Hoe hij omdraaide in zijn stoel waar ik in de deuropening stond met de begeleider van sectie B. ‘Campbell…’ de arm die hij naar me uitstak. Ik voelde iemand aan mijn arm zitten en ik wilde me woedend losrukken. ‘Hou op.’ Mompelde ik terwijl de beeld verdween en ik in een kast stond terwijl ik de tafelreel erachter gade konden sloegen waar mijn adem jachtig heen en weer ging. ‘We hebben toch niks aan hem en nu is hij ziek. We dumpen hem..’ hoorde ik dezelfde brute mannen stem zeggen. ‘Nee; straks verteld hij wat we met hem gedaan hebben en dan komen we in de problemen.’ Siste de vrouwenstem. ‘Denk je dat hij werkelijk wat gaat zeggen. Hij praat toch niet en tegen sputteren doet hij ook niet meer..’ Ik plaatste gestrest mijn handen tegen mijn oren. ‘..Campbell?..’ ik beet hard op mijn lip die algauw kapot schoot waardoor er bloed mijn mond in gleed. ‘…experiment..’ met een ruk stond ik op terwijl de kamer tolde. ‘Ik wil het niet; hoor je dat; blijf van me af.’ In een flits pakte ik mijn stok. In plaats van dezelfde mannen gezicht te zien ontmoette ik Georges gezicht. Ik hijgde zachtjes en ik voelde een enorme schaamte opkomen gezien ik midden in een kamer schreeuwde naar iemand die er niet was terwijl ik mijn toverstok opgeheven had. Zonder nog iemand aan te kijken liep ik langs George heen naar de deur die niet open kon. Snel ratelde ik in mijn hoofd allerlei spreuken op waardoor de kamer meerdere malen verlicht werd maar alweer leek het fataal. Net zoals in de trein. Ik bleef stil staan terwijl ik mijn hoofd boog. Ik wil niet opgesloten zitten. Niet nu. Niet nu ik weer jeugdherinneringen naar boven kreeg. Ik wilde het niet. Ik wilde mijn pleeg-ouders niet meer zien tenzij ze onder mij liggen. Smekend om genaden terwijl ik hun hele lichaam verbouw. Niet dat daar veel voor moest doen. Ze waren mismaakt zowel van binnen als buiten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god Campbell, wat moet George nu doen :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god Campbell, wat moet George nu doen :'o


    De deur openen dx


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan niet, het kan alleen open van buiten, wist je nog x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kan niet, het kan alleen open van buiten, wist je nog x')


    Dan zou ik hem gauw bij de deur weg halen en zijn mond snoeren voordat hij om hulp gaat roepen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya