• Want, After.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op die fanfic (ik lees de larry versie mja) maar ik maak me echt zorgen wat er gaat gebeuren als die fanfic uit wordt gegeven.
    Ik snap niet hoe ze hem dit aan kunnen doen, dit is zó slecht voor zijn imago. Dan kun je wel zeggen ''ja het is maar een verhaal'' maar mensen gaan Harry toch onbewust anders zien. Ik wil hem niet upset zien, ik wil niet dat dat boek uitgegeven wordt en net zoiets wordt als 50 shades of grey. Dat zou toch verschrikkelijk zijn?
    Hoe veel volwassenen hebben 50 shades gelezen zonder te weten dat het oorspronkelijk een fanfictie was? Te veel. Dit gaat ook gebeuren met After en ik wil het niet. Ik wil niet dat Harry te weten komt wat we over hem schrijven en ga zo maar door.
    Ik maak me echt zorgen en het spijt me als ik overdrijf.

    (Na wat misverstanden: DE NAMEN IN HET BOEK WORDEN VERANDERD!)

    En toen werd het een topic om 50 shades of grey belachelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:43 ]

    Vind jij dat After uitgegeven moet worden?

    11.1% (5 stemmen)
     
    Ja

    57.8% (26 stemmen)
     
    Nee

    31.1% (14 stemmen)
     
    Het maakt me niet uit


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb de eerste twee hoofdstukken eens gelezen omdat ik gewoon wilde weten wat er zo geweldig aan is dat alle vrouwen het boek willen hebben en echt waar, zo ontzettend bagger. En de samenvatting alleen al. Meisje uit Seattle heeft nog nooit seks gehad en sluit daarna een sm-contract af met een romantische miljonair. Zeer geloofwaardig. :')
    Ik heb ff een plaatje van tumblr wat basicly de hele 50 Shades of Grey boekenreeks uitlegt het is niet alleen SM maar ook een dominante en abusive relationship de dingen die genoemd worden in de foto is hoe Christian Grey tegen de hoofdpersoon in het boek is:


    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb de eerste twee hoofdstukken eens gelezen omdat ik gewoon wilde weten wat er zo geweldig aan is dat alle vrouwen het boek willen hebben en echt waar, zo ontzettend bagger. En de samenvatting alleen al. Meisje uit Seattle heeft nog nooit seks gehad en sluit daarna een sm-contract af met een romantische miljonair. Zeer geloofwaardig. :')


    ''Hey, ik ben nog maagd, misschien vinden mensen mij nu wel stom. WACHT! Ik kan natuurlijk mijzelf laten slaan en pijn laten doen door iemand die ik niet ken want daar word ik zó opgewonden van.. Dit is echt het beste plan ooit!''


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    harrylouis schreef:
    (...)

    ''Hey, ik ben nog maagd, misschien vinden mensen mij nu wel stom. WACHT! Ik kan natuurlijk mijzelf laten slaan en pijn laten doen door iemand die ik niet ken want daar word ik zó opgewonden van.. Dit is echt het beste plan ooit!''



    HAHAHA.
    Die gif is hilarisch x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nee. Echt niet.

    Oooooh god. Niet alweer zo'n fanfic. :c
    BURN IT.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    harrylouis schreef:
    (...)

    ''Hey, ik ben nog maagd, misschien vinden mensen mij nu wel stom. WACHT! Ik kan natuurlijk mijzelf laten slaan en pijn laten doen door iemand die ik niet ken want daar word ik zó opgewonden van.. Dit is echt het beste plan ooit!''


    Maagdelijkheid laten ontnemen door een vreemdeling is toch het beste idee ooit?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, wat is dit en wat heb ik gemist? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    harrylouis schreef:
    (...)

    ''Hey, ik ben nog maagd, misschien vinden mensen mij nu wel stom. WACHT! Ik kan natuurlijk mijzelf laten slaan en pijn laten doen door iemand die ik niet ken want daar word ik zó opgewonden van.. Dit is echt het beste plan ooit!''



    You just made my day. :'D HAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is eigenlijk best wel bijzonder. Dat die fanfiction word uit geven, bedoel ik.

    En als inderdaad de namen anders zijn in het boek, is er niet zoveel aan de hand. Daarnaast zouden de schrijfster en de uitgeverij misschien wel problemen hebben gekregen als ze Harry's naam zouden blijven gebruiken.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 10:39 ]


    Physics is awesome

    harrylouis schreef:
    (...)

    ''Hey, ik ben nog maagd, misschien vinden mensen mij nu wel stom. WACHT! Ik kan natuurlijk mijzelf laten slaan en pijn laten doen door iemand die ik niet ken want daar word ik zó opgewonden van.. Dit is echt het beste plan ooit!''


    Hahaha, ik weet nauwelijks waar het over gaat, maar this makes my day.


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    Oooooh god. Niet alweer zo'n fanfic. :c
    BURN IT.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    WAAR GAAT DEZE WERELD NAARTOE
    *huilt hysterisch*


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Het is inderdaad zo dat ze niet Harry in de hoofdrol mogen zetten, tenzij ze toestemming krijgen van Harry zelf.
    En ik denk dat Harry dit wel aan kan. Want hey, hij is beroemd en hij heeft zeker weten veel zwaardere dingen meegemaakt.
    Dit is gewoon iets wat bij beroemd zijn hoort. Mensen gaan in verhalen je persoonlijkheid veranderen, en maken je opeens gay.
    Dit is wel iets wat ik erg sneu voor Louis en Harry vind. Maar oké, ik wil hier geen Larry shippers tegen Elounor shippers oorlog starten.
    Het gaat er gewoon om dat het Harry waarschijnlijk niks zal doen. Waar het bij hem om gaat, is dat de echte fans weten hoe hij écht in elkaar zit.
    En als jij dat ook weet, no worries.


    Cute as a button, every single one of you !

    harrylouis schreef:
    (...)

    Ik lees de Larry
    en het is zo voorspelbaar
    maar ik kan niet stoppen want ze zijn zo schattig

    (Ik heb dit probleem vaker)


    herkenbaar


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.