• Het koste me veel moeite om dit met jullie te delen, ik hoop dat jullie het beseffen als jullie dit lezen.

    Hallo mensen,
    Ik voel me de laatste tijd echt ontzettend rot en dat kom grotendeels door dit forum. Ik heb hier lief en leed gedeeld en altijd hebben mensen mij geholpen of wat voor mogelijke manier dan ook gesteund. Ik waardeer het heel erg dat deze mensen dat gedaan hebben. Ik heb echter ook mindere kanten van dit forum gezien. Ik verwacht kritiek, dus ben bereid om ook deze dingen met jullie te delen;
    - Ik vond dat hoe geheimzinnig er werd gedaan rond de crew richting de users niet bepaald prettig. Ik heb ook gehoord dat er geroddeld is het in het modforum over users. Ik vind dit werkelijk verschrikkelijk en dit heeft mij ook beïnvloed in mijn keuze.
    - Ik merk dat er steeds meer troll-accounts kwamen die onder andere ook mijn ideeën afkraakten.
    - Users zijn gewoon gemeen en reageren bot op elkaar.

    Het spijt me, ik ben ook niet altijd de beste geweest, ook ik heb veel steken laten vallen en fouten gemaakt, maar ik kon het niet meer aan. Dit forum vreet me helemaal op. Ik lig er nachten wakker van en voel me dood ongelukkig. Ik heb me zelf twee maanden lang ontzettend rot gevoeld, omdat ik dacht dat iemand de hele tijd frustraties richting mij had, wat achteraf niet eens waar bleek te zijn. Het feit dat ik daar twee maanden over in de put heb moeten zitten, heeft mijn besluit gewoon vast gemaakt. Ik ga weg. Ik weet niet voor hoelang, misschien wel voor altijd, maar ik ga eerst alles keurig afhandelen voordat ik wegga. Zo wil ik dat mijn rpg's een eigenaar krijgen die goed op ze let en ze goed bijhoudt zodat ze niet dood hoeven te lopen.

    Nogmaals, dit had nooit zo mogen gaan. Het spijt me enorm van de last die ik jullie bezorgd heb van de oneindige zeurtopics die ik heb gemaakt. Ik heb mijn les geleerd en dat is dat niet thuishoor op een forum als deze. Ik hoop dat jullie het begrijpen.


    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:05 ]


    26 - 02 - '16

    Pabu schreef:
    Dat had ik ook, zo'n twee jaar geleden. Toen had ik het even helemaal gehad met Quizlet, en vooral het forum. Ik was van plan om voor altijd weg te blijven, maar na ruim een half jaar kwam ik alweer terug. ^^
    Oftewel, ik begrijp dus hoe je je voelt. Hopelijk blijf je niet voor altijd weg, dat zou jammer zijn. :c


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind het altijd jammer om zulke dingen te horen, hoewel ik het heel goed begrijp. Vroeger trok ik me dingen hier ook aardig aan, maar tegenwoordig heb ik geleerd om het allemaal te laten gaan, maar zoiets kost ook tijd. Er zitten ook gewoon een paar mensen op die altijd lullig of gemeen doen en ik snap niet waarom. Ik doe het soms ook, maar meestal is het niet eens mijn bedoeling.
    Ik hoop dat we je nog eens terug zien, of dat je gezellig langskomt op mijn forum. Mag nu ook wel, maar dan kan je alleen tegen mij praten, haha.


    Your make-up is terrible

    Wauw. Ik las dit echt met tranen.
    Ik begrijp je en misschien is het wel beter voor je om afstand te nemen.
    Ik zal het wel gaan missen, though...

    Ik wilde eigenlijk net weer een gif spam beginnen met je maar dat zal ik maar moeten missen.
    Ik hoop dat je ooit weer terugkomt ma ar zo niet,mag je me toevoegen op facebook als je dat wilt ;)

    Hier mijn allerlaatste gif naar jouw, het gene wat je zo leuk vind :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het echt vreselijk dat die gmene persoontjes hier, al de leuke mensen weg te jagen :c
    Ik vond je echt gezellig :c &Ik hoop dat je je stiekem snel bedenkt en terug komt :c
    Maar ik respecteer je keuze en snap hem.
    But we'll miss you <3
    *huuugeee hug*


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik denk dat je alles wat hier op dit forum gezegd en gedaan wordt een tikkeltje te zwaar neemt, als ik eerlijk ben. Maar goed, jammer dat het zo gelopen is voor je.


    ars moriendi

    Ik ga je missen..

    Schweinsteiger schreef:
    Ik denk dat je alles wat hier op dit forum gezegd en gedaan wordt een tikkeltje te zwaar neemt, als ik eerlijk ben. Maar goed, jammer dat het zo gelopen is voor je.


    Bij sommige mensen komen zulke dingen harder aan dan bij anderen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Bij sommige mensen komen zulke dingen harder aan dan bij anderen.

    Nouja, daar bouw je vanzelf een schild voor op als het goed is. Vooral op het internet ben je kwetsbaar omdat iedereen kan zeggen wat hij of zij wil zonder zijn of haar gezicht te laten zien. Dat is de reden waarom ik drama op Quizlet nooit zo serieus neem.


    ars moriendi

    Schweinsteiger schreef:
    (...)
    Nouja, daar bouw je vanzelf een schild voor op als het goed is. Vooral op het internet ben je kwetsbaar omdat iedereen kan zeggen wat hij of zij wil zonder zijn of haar gezicht te laten zien. Dat is de reden waarom ik drama op Quizlet nooit zo serieus neem.


    Ik doe mijn best om al die dingen niet al te serieus te nemen, maar het geeft me toch altijd een rotgevoel. :c Hoewel ik niet meer zo kwetsbaar ben als vroeger.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind dit heel erg jammer om te horen, want hoewel ik je niet vaak rechtstreeks sprak, ben je voor mij wel echt één van de personen die Quizlet voor mij definiëren. Jij bent altijd één van de personen geweest naar wie ik opkijk hier, met een unieke persoonlijkheid en een eigen verhaal. Ik wil even zeggen dat ik je echt een mooie persoon vind, en dat je trots op jezelf mag zijn. ^^
    Wel begrijp ik heel goed waarom je deze keuze maakt, en daarom respecteer ik dat ook. Quizlet is helaas niet altijd een plek waar je je volledig op je gemak kunt voelen, en soms wordt dat wat te veel, ik heb dat ook wel meerdere keren gehad.
    Daarom vind ik het ook wel heel knap dat je dit durft te delen. Hoewel ik je nog eens terug hoop te zien - zonder gevoel van verplichting, zonder ongemak - begrijp ik je dus goed. Veel geluk en ik weet zeker dat ik voor meerdere mensen hier spreek als ik zeg dat we je zullen missen. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arqueiro schreef:
    Ik vind het echt naar om te horen dat je je door dit forum zo naar voelde ): Ondanks dat ik je nooit heel veel gesproken heb, zal ik je wel gaan missen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arqueiro schreef:
    Ik vind het echt naar om te horen dat je je door dit forum zo naar voelde ): Ondanks dat ik je nooit heel veel gesproken heb, zal ik je wel gaan missen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is heel naar maar ik begrijp je keuze. Ik heb het een paar jaar geleden ook gehad dus ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik hoop je ooit nog eens terug te zien


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh dat vind ik echt heel naar dat je je zo rot voelde daardoor en ik ga je wel echt missen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Om eerlijk te zijn verbaast het me niet eens dat er geroddeld wordt over de users. Maar dat terzijde. Ik snap je volledig. Nog niet eens zo lang geleden zat ik er ook even doorheen. Hopelijk kom je snel weer terug. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!