• Het koste me veel moeite om dit met jullie te delen, ik hoop dat jullie het beseffen als jullie dit lezen.

    Hallo mensen,
    Ik voel me de laatste tijd echt ontzettend rot en dat kom grotendeels door dit forum. Ik heb hier lief en leed gedeeld en altijd hebben mensen mij geholpen of wat voor mogelijke manier dan ook gesteund. Ik waardeer het heel erg dat deze mensen dat gedaan hebben. Ik heb echter ook mindere kanten van dit forum gezien. Ik verwacht kritiek, dus ben bereid om ook deze dingen met jullie te delen;
    - Ik vond dat hoe geheimzinnig er werd gedaan rond de crew richting de users niet bepaald prettig. Ik heb ook gehoord dat er geroddeld is het in het modforum over users. Ik vind dit werkelijk verschrikkelijk en dit heeft mij ook beïnvloed in mijn keuze.
    - Ik merk dat er steeds meer troll-accounts kwamen die onder andere ook mijn ideeën afkraakten.
    - Users zijn gewoon gemeen en reageren bot op elkaar.

    Het spijt me, ik ben ook niet altijd de beste geweest, ook ik heb veel steken laten vallen en fouten gemaakt, maar ik kon het niet meer aan. Dit forum vreet me helemaal op. Ik lig er nachten wakker van en voel me dood ongelukkig. Ik heb me zelf twee maanden lang ontzettend rot gevoeld, omdat ik dacht dat iemand de hele tijd frustraties richting mij had, wat achteraf niet eens waar bleek te zijn. Het feit dat ik daar twee maanden over in de put heb moeten zitten, heeft mijn besluit gewoon vast gemaakt. Ik ga weg. Ik weet niet voor hoelang, misschien wel voor altijd, maar ik ga eerst alles keurig afhandelen voordat ik wegga. Zo wil ik dat mijn rpg's een eigenaar krijgen die goed op ze let en ze goed bijhoudt zodat ze niet dood hoeven te lopen.

    Nogmaals, dit had nooit zo mogen gaan. Het spijt me enorm van de last die ik jullie bezorgd heb van de oneindige zeurtopics die ik heb gemaakt. Ik heb mijn les geleerd en dat is dat niet thuishoor op een forum als deze. Ik hoop dat jullie het begrijpen.


    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:05 ]


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    (...)

    Maar jij hebt zelf toch ook toegang tot het modforum.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar jij hebt zelf toch ook toegang tot het modforum.


    wss wilt ze daar niet op reageren omdat ze weet dat het gebeurd.

    Plus daarbij: alsof mods heilige boontjes zijn,come on.

    Roddelen is heel normaal maar wss willen de mods dat niet tonen omdat ze "professioneel" moeten zijn.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom gaat het nu allemaal over dat wel of niet roddelen bij de mods? Wordt er nog aandacht geschonken aan waar dit topic eigenlijk over gaat? Come on guys...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    wss wilt ze daar niet op reageren omdat ze weet dat het gebeurd.

    Plus daarbij: alsof mods heilige boontjes zijn,come on.

    Roddelen is heel normaal maar wss willen de mods dat niet tonen omdat ze "professioneel" moeten zijn.


    Als roddelen heel normaal is, wat is dan de big deal als de mods het ook zouden doen? Of het nou in het modforum zou gebeuren of in een kletstopic of in een pb, het blijft roddelen. Iedereen doet het wel eens, dus mensen moeten niet zo hypocriet lopen doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Als roddelen heel normaal is, wat is dan de big deal als de mods het ook zouden doen? Of het nou in het modforum zou gebeuren of in een kletstopic of in een pb, het blijft roddelen. Iedereen doet het wel eens, dus mensen moeten niet zo hypocriet lopen doen.



    Dan moeten ze niet volhouden dat ze het absoluut niet doen omdat ze professioneel moeten zijn.

    Dan zeg ik op mijn beurt :piss off

    Nouja ik twijfel de laatste tijd aan veel dingen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maar ik wil hier verder niet op in gaan omdat het Erieka's topic is en het is al erg zat dat ze weg is gegaan vanwege het forum


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ourania schreef:
    (...)

    Als roddelen heel normaal is, wat is dan de big deal als de mods het ook zouden doen? Of het nou in het modforum zou gebeuren of in een kletstopic of in een pb, het blijft roddelen. Iedereen doet het wel eens, dus mensen moeten niet zo hypocriet lopen doen.


    Niet mee eens. Ze hebben een voorbeeldfunctie, mensen kijken naar hun op. Nu zal ik wellicht ook niet degene zijn die daarover moet spreken, want ik roddel ook wel eens over mensen en ik gedraag me ook niet altijd zoals ik misschien zou moeten op het forum, maar als het uitkomt, is het hun eigen schuld. Als je begint te roddelen, weet je wat ervan kan komen, je kent de consequenties en neen, ik vind niet dat moderators onder elkaar zouden moeten roddelen, om de reden die ik hierboven genoemd heb.

    Trouwens, niets direct naar de mods. Ik weet niet of jullie het gedaan hebben en ik ga ook niet beginnen afwegen of jullie het gedaan zouden hebben. Ik vertrouw erop dat dit niet het geval is. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okay, nu voel ik me ergens ook rot.
    Vooral omdat je een lieve meid bent. Maar ook omdat dit vreselijk waar is.
    Ik ga je missen Erieka, en dit bericht is iets wat laat maar dat boeit me niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zou me persoonlijk niet zoveel aantrekken van wat mensen op internet zeggen, maar ergens snap ik je wel.
    Erg jammer in ieder geval dat jij je er zo rot door voelt, ik denk dat veel mensen je gaan missen hier.


    The universal language of art.

    Wat vervelend dat het internet je zo rot kan laten voelen. Hopelijk is het een goede keuze om er (tijdelijk) mee te stoppen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben echt al maanden niet meer op Q geweest maar ik vind het gewoon grappig dat er nog steeds hetzelfde drama is als altijd :') En ik snap niet waarom mensen dingen van internet zich zo aantrekken. Maar dat houdt niet weg dat het jammer is als er iemand stopt met een forum die vroeger leuk was.


    -

    Het is jammer dat je weggaat van Q, maar misschien is dat precies hetgeen wat je nodig hebt. Ik denk eerlijk gezegd wel dat je het te zwaar opneemt, wat niet nodig is omdat het nu eenmaal een site is. Er is nu eenmaal drama en je hoeft het echt niet met iedereen te vinden, maar uiteindelijk is het je eigen keuze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    wss wilt ze daar niet op reageren omdat ze weet dat het gebeurd.

    Plus daarbij: alsof mods heilige boontjes zijn,come on.

    Roddelen is heel normaal maar wss willen de mods dat niet tonen omdat ze "professioneel" moeten zijn.

    Eh, pardon? :'D Het is volkomen bullshit wat je nu zegt, maar oké.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Verdomme, mis ik alle drama weer. Hou mij eens op de hoogte. :c
    OT: Succes ermee Erieka! Misschien moet je je laptop wat vaker wegleggen, dan raakt het internetgedeelte je niet zo erg. Dat is niet bedoeld als kritiek, maar als tip. Ga leuke dingen doen met je vriend en laat Q los. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar jij hebt zelf toch ook toegang tot het modforum.

    + Sorry als mensen mij irritant vinden dat ik zo aandring, hehe. Ik ben gewoon irritant. x')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it