• Het koste me veel moeite om dit met jullie te delen, ik hoop dat jullie het beseffen als jullie dit lezen.

    Hallo mensen,
    Ik voel me de laatste tijd echt ontzettend rot en dat kom grotendeels door dit forum. Ik heb hier lief en leed gedeeld en altijd hebben mensen mij geholpen of wat voor mogelijke manier dan ook gesteund. Ik waardeer het heel erg dat deze mensen dat gedaan hebben. Ik heb echter ook mindere kanten van dit forum gezien. Ik verwacht kritiek, dus ben bereid om ook deze dingen met jullie te delen;
    - Ik vond dat hoe geheimzinnig er werd gedaan rond de crew richting de users niet bepaald prettig. Ik heb ook gehoord dat er geroddeld is het in het modforum over users. Ik vind dit werkelijk verschrikkelijk en dit heeft mij ook beïnvloed in mijn keuze.
    - Ik merk dat er steeds meer troll-accounts kwamen die onder andere ook mijn ideeën afkraakten.
    - Users zijn gewoon gemeen en reageren bot op elkaar.

    Het spijt me, ik ben ook niet altijd de beste geweest, ook ik heb veel steken laten vallen en fouten gemaakt, maar ik kon het niet meer aan. Dit forum vreet me helemaal op. Ik lig er nachten wakker van en voel me dood ongelukkig. Ik heb me zelf twee maanden lang ontzettend rot gevoeld, omdat ik dacht dat iemand de hele tijd frustraties richting mij had, wat achteraf niet eens waar bleek te zijn. Het feit dat ik daar twee maanden over in de put heb moeten zitten, heeft mijn besluit gewoon vast gemaakt. Ik ga weg. Ik weet niet voor hoelang, misschien wel voor altijd, maar ik ga eerst alles keurig afhandelen voordat ik wegga. Zo wil ik dat mijn rpg's een eigenaar krijgen die goed op ze let en ze goed bijhoudt zodat ze niet dood hoeven te lopen.

    Nogmaals, dit had nooit zo mogen gaan. Het spijt me enorm van de last die ik jullie bezorgd heb van de oneindige zeurtopics die ik heb gemaakt. Ik heb mijn les geleerd en dat is dat niet thuishoor op een forum als deze. Ik hoop dat jullie het begrijpen.


    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:05 ]


    26 - 02 - '16

    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Parachutes schreef:
    Ik vind dit heel erg jammer om te horen, want hoewel ik je niet vaak rechtstreeks sprak, ben je voor mij wel echt één van de personen die Quizlet voor mij definiëren. Jij bent altijd één van de personen geweest naar wie ik opkijk hier, met een unieke persoonlijkheid en een eigen verhaal. Ik wil even zeggen dat ik je echt een mooie persoon vind, en dat je trots op jezelf mag zijn. ^^
    Wel begrijp ik heel goed waarom je deze keuze maakt, en daarom respecteer ik dat ook. Quizlet is helaas niet altijd een plek waar je je volledig op je gemak kunt voelen, en soms wordt dat wat te veel, ik heb dat ook wel meerdere keren gehad.
    Daarom vind ik het ook wel heel knap dat je dit durft te delen. Hoewel ik je nog eens terug hoop te zien - zonder gevoel van verplichting, zonder ongemak - begrijp ik je dus goed. Veel geluk en ik weet zeker dat ik voor meerdere mensen hier spreek als ik zeg dat we je zullen missen. <3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ourania schreef:
    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.


    Ik kan het me best voorstellen hoor. Er zijn vast users waar sommige mods zich aan ergeren en waardoor ze ook af en toe even hun frustratie kwijt moeten. Niet dat ik dat hen kwalijk neem, want ik kan het me prima voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat het ongemak schept. Juist door die geheimzinnigheid die een beetje bij het mod-zijn lijkt te horen.

    Heel jammer dat je hier weggaat door het forum, juist omdat het maar een deel van de website is. Toch lijkt het me een verstandige beslissing als je er inderdaad zo mee zit. Toch hoop dat je het in de toekomst weer wilt proberen, gezien het aantal geschokte reacties hier. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ourania schreef:
    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.

    Nou ja, Ik kan me het goed voorstellen als ze over mij zouden roddelen, aangezien ik soms nogal rare dingen doe en zeg als ik boos of verdrietig ben, en ik heb ook wel eens het gevoel dat mensen me oordelen op de dingen die ik dan doe, wat best jammer is... Aangezien ik heus wel betere kanten heb, en geen klein kind ben, wat ik soms wel kan lijken.
    Maar ach, overal wordt wel geroddeld, dus ik trek me er niet al te veel van aan. (-;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Ik kan het me best voorstellen hoor. Er zijn vast users waar sommige mods zich aan ergeren en waardoor ze ook af en toe even hun frustratie kwijt moeten. Niet dat ik dat hen kwalijk neem, want ik kan het me prima voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat het ongemak schept. Juist door die geheimzinnigheid die een beetje bij het mod-zijn lijkt te horen.

    Heel jammer dat je hier weggaat door het forum, juist omdat het maar een deel van de website is. Toch lijkt het me een verstandige beslissing als je er inderdaad zo mee zit. Toch hoop dat je het in de toekomst weer wilt proberen, gezien het aantal geschokte reacties hier. ;D


    Kan wel zijn, maar ik vind het alsnog lullig dat ze hen er zo maar van beschuldigd terwijl ze er enkel over "gehoord" heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Kan wel zijn, maar ik vind het alsnog lullig dat ze hen er zo maar van beschuldigd terwijl ze er enkel over "gehoord" heeft.


    Het is gewoon jammer dat ze dat zodanig ervaren heeft dat ze daar mede door de site wil verlaten. Iets anders dan 'horen' zal ze het nooit, daar dat wat besproken worden onder de mods altijd geheim blijft. Of het nu echt gebeurd is of niet, feit blijft wel dat zij zich daardoor minder op haar gemak voelt hier.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ourania schreef:
    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.

    vroeger was er een keer een soort fout in de site waardoor er de modforum topics bij de normale topics kwam te staan. Toen was er ook een topic genaamd 'lekker roddelen'. Zoiets herinner ik me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)
    vroeger was er een keer een soort fout in de site waardoor er de modforum topics bij de normale topics kwam te staan. Toen was er ook een topic genaamd 'lekker roddelen'. Zoiets herinner ik me.


    Ze hebben ooit eens een rondleiding gegeven door het modforum en toen stond er dit onder een van de subforums: Lekker roddelen!:-)
    Maar dat zal eerder als grap bedoeld zijn.:'D


    Ik wil niet off gaan, maar hier vind je dat.
    Of heb ik dat toch niet daarop gezien? Ik zie het nu niet meer. Weird.D':


    I feel stupid, dat was ook dat topic, sorry iedereen.D':

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 13:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ze hebben ooit eens een rondleiding gegeven door het modforum en toen stond er dit onder een van de subforums: Lekker roddelen!:-)
    Maar dat zal eerder als grap bedoeld zijn.:'D

    Ik wil niet off gaan, maar hier vind je dat.


    Haha, echt? Nah, ik geloof niet dat dat topic destijds bedoeld was om over de users te roddelen. :'D
    Maar het zal vast verwarring scheppen, ja.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Haha, echt? Nah, ik geloof niet dat dat topic destijds bedoeld was om over de users te roddelen. :'D
    Maar het zal vast verwarring scheppen, ja.


    Volgens mij was dat idd als grap bedoeld.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ze hebben ooit eens een rondleiding gegeven door het modforum en toen stond er dit onder een van de subforums: Lekker roddelen!:-)
    Maar dat zal eerder als grap bedoeld zijn.:'D


    Ik wil niet off gaan, maar hier vind je dat.


    Dat topic ken ik want dat heb ik zelf aangevraagd toen. Nee waar ik het over had is iets anders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is heel, heel jammer dat je weggaat, Erieka. Ik ga je heel hard missen.
    Ergens vind ik trouwens wel dat je gelijk hebt. Ik heb geen flauw idee wat er in het modforum gebeurt, maar als het waar is wat je zegt, dan zou ik ook best kwaad zijn. En wat de rest betreft: Ja, daar heb je, vind ik, groot gelijk in. Dat is ook de reden waarom ik niet zoveel meer op het forum kom, enkel voor onderwerpen die me interesseren. Ik ben er ook gedeeltelijk mee gestopt omdat mensen elkaar afkraken voor de fun, gemeen zijn tegen elkaar omdat het "stoer" is, en daar had ik geen zin meer in. En wat die troll-accounts betreft: Dat is laag, echt heel erg laag.

    Ik hoop dat je je de komende tijd beter gaat voelen. Veel geluk! (heart2)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ourania schreef:
    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.


    Ze steekt helemaal de schuld op niemand, ze zegt dat ze het gehoord heeft en dat ze, moest het waar zijn, ze het vreselijk zou vinden en ze niet kan leven met het feit dat er onzekerheid rond bestaat. Zo vat ik het iig op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ourania schreef:
    Het is jammer dat je weggaat, maar ik vind het eerlijk gezegd ook nogal lullig dat je de mods er van beschuldigd dat ze over users roddelen in het modforum. Je hebt het "gehoord" ja, maar heb je ook iets van een printscreen er van gezien? Probably not. Besides, je hebt vast zelf ook wel eens over een andere user geroddeld en of het nou in een kletstopic, gb of pb, wat dan ook is, roddelen blijft roddelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Grohl schreef:
    (...)

    Ze steekt helemaal de schuld op niemand, ze zegt dat ze het gehoord heeft en dat ze, moest het waar zijn, ze het vreselijk zou vinden en ze niet kan leven met het feit dat er onzekerheid rond bestaat. Zo vat ik het iig op.


    Hoe ik het opvat is dat ze er gelijk maar vanuit gaat dat het waar is, terwijl er geen bewijs voor is. Dan moeten er niet maar gelijk conclusies getrokken worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered