• Ongeveer een week geleden liep ik de hele dag rond met een woord in mijn hoofd. Ik had geen idee wat het betekende of hoe het in mijn hoofd kwam. Toen ik thuis kwam zocht ik het woord op; geen duidelijke betekenis. Ik heb het over het Amphrobia.

    Ondanks ik geen idee heb wat het betekent, vind ik het toch leuk klinken en heb ik het nu als naam. ^^

    Wat vinden jullie ervan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het is een leuke naam. (:

    Well, misschien heb je zojuist wel een woord bedacht.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Leuk! (:
    Ik vind het een erg mooi woord en heb ook geprobeerd de betekenis ervan te achterhalen. Er is volgens mij niet echt een betekenis. Zoals Square zegt; misschien dat je zelf een mooie betekenis kunt verzinnen?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 10:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mooie username ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Leuk! Het klinkt inderdaad wel als een echt woord. Je zou zelf een betekenis kunnen bedenken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk! Het klinkt inderdaad wel als een echt woord. Je zou zelf een betekenis kunnen bedenken. (:


    Hamartia

    Knetterdisco schreef:
    Het is een leuke naam. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Knetterdisco schreef:
    Het is een leuke naam. (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."