• Linkje

    Coole citybuilder met een flinke dosis humor. Je bent president van een bananenrepubliek en moet je bevolking tevreden houden, guerilla strijders neerslaan en ondertussen de VS en de USSR tevreden houden. Ik vond het wel cool, en voor 39 cent moet iedereen het proberen :Y) Is wss wel een pricing error en zal daarom snel gefixed worden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 19:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    BoterBabbelaar schreef:
    Even uit het topic,
    maar weet je hoe dat zit met dit;

    Mijn vriend heeft Amnesia gedownload via zijn account op steam, ik heb hem nu ook via zijn account gepakt, maar nu moeten we dus beiden inloggen. Heel leuk, want we kunnen streamen en dan kunnen we gelijk op één spel spelen, waardoor ik de muis doe en hij de wasd. MAAR;
    Ik heb nu een account aangemaakt, maar als ik wil spelen moet mijn vriend eerst een bevestiging geven dat het oké is, en dan kan ik spelen. Maar als hij zelf wil spelen, dan heb ik nog maar 5 minuten en dan gooit het spel mij eruit.

    Weet je wat er aan de hand is? Want het is vreemd.


    Een apart topic aanmaken voor zaken die over iets anders gaan is niet verboden hoor. Sterker nog, dat is beter dan een ander topic hijacken.

    Lees dit: http://store.steampowered.com/promotion/familysharing ik heb geen idee hoe je het eerste doet maar vermoed dat je met het tweede family sharing gebruikt. Deze link is voor de FAQ, waar onder andere jouw vraag wordt beantwoord.

    Nikki, anders even kijken of het morgen aankomt? Wil wedden dat heel wat mensen tropico hebben gekocht en een account willen aanmaken...


    quidquid excusatio prandium pro

    Yeah, lijkt me wel het beste. Ik kijk morgen wel verder, nu heb ik toch geen zin meer om te spelen, haha.


    Your make-up is terrible