• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    'Ja wat?' vroeg Epialthes nieuwsgierig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ' Als je hier niets te zoeken hebt, kun je wel weer gaan,' zei Ablaze,' die zijn stok op Sam richtte en een paar van haar nagels uit haar vingers liet schieten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'HELP ME!' Schreeuwde Sam

    'Nou nou, niet zo brutaal, kind. Je bent hier wel te gast.' Hij strekte zijn hand zodat de gillende meid begon te zweven en wenkte haar. 'Het is zonde om zo'n mooie vrouw te beschadigen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben Megan en Claire weer even kwijt ... $:


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Misschien kun je Megan gewoon naar Moon sturen die halfdood op de grond ligt. :')?


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ach, ik zou haar ook heel anders behandelt hebben als ik het voor het zeggen had,' gaf ablaze toe.
    Met een zwiepje van zijn staf keerde sam weer bij hem terug.
    'Dit huis wad bovendien leeg, dus ik vind dat k het recht heb het tot mijn eigendom te beschouwen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Quinn was naar buiten gegaan. Ze had geen zin om op de stokken te wachten en ging weer op zoek naar Hermes. Ze voelde zich schuldig omdat ze hem alleen had gelaten, maar ze had gewoon niet geweten wat ze moest doen.
    Ze liep het weggetje weer af en zag Hermes niet heel veel verder op de grond zitten. Ze had een fles water gepakt die Li had laten verschijnen en hoopte dat hij haar deze keer niet zou wegsturen.
    Ze ging zwijgend naast hem in het zand zitten en zette de fles water tussen hen in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Gezien jullie je in mijn land bevinden, heb ik het recht op jullie allemaal.' Hij keek weer naar de jongedame. 'En op dit moment wil ik graag de jongedame. Zij zijn hier immers spaarzaam en het is zonde dat je haar onnodig verspilt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omdat Nick nog steeds geen fatsoenlijk voedsel tegen was gekomen, was hij naar de het dode lichaam van Jurgen gelopen en had hij er een ijsblok omheen getoverd, zodat het vlees goed zou blijven voor het moment hij het wilde bakken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Omdat Nick nog steeds geen fatsoenlijk voedsel tegen was gekomen, was hij naar de het dode lichaam van Jurgen gelopen en had hij er een ijsblok omheen getoverd, zodat het vlees goed zou blijven voor het moment hij het wilde bakken.


    [Iewl]

    Sam keek de man, die haar net gered had van Ablaze aan.
    'Dankje,' mompelde ze. Ze probeerde haar lichaam te bedekken met de kledingstukken die op de grond verspreid lagen.

    Epialthes trok zijn wenkbrauwen op. Hij had eigenlijk wel wat meer verwacht dan een gemompeld 'dank je'.
    Hij keek toe hoe ze de kledingstukken oppakte en wierp toen een blik op Ablaze. Heel even was er verwarring in zijn ogen te zien, maar dat was slechts een fractie van een seconde, voordat het in kille woede veranderde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jouw land?' Ablaze trok sceptisch een wenkbrauw op. 'Je ziet er niet uit als een koning.' Niet dat Syn er wel koninklijk bij had gelopen, maar dat hoefde deze knakker niet te weten.
    Hij raapte het pistool weer op en schoot er vliegensvlug vijf keer mee op Sam.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Epialthes hief zijn hand op en de kogels veranderden in confetti. 'Koningen zijn niet bepaald origineel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ablaze probeerde niet te laten merken dat hij zich wel enigszins geïntimideerd voelde, omdat zijn tegenstander blijkbaar geen toverstok nodig scheen te hebben.
    'Dictators anders ook niet.'
    Dáár wist hij alles van.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes