• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Een samenvatting…

    Li heeft iedereen bijeen geroepen en toen hebben ze besloten om toverstokken te maken. Dat hebben Li, Aenea en Victor gedaan. Zodra Zoë een stok had, heeft ze Moon vervloekt en Daisy heeft per ongeluk vuurwerk afgevuurd waardoor Jurgen dood is. (die moest nog worden uitgeschreven).

    Verder hebben Zet, Adrienne en Tomas een weggevonden om terug te gaan, want die wilden we ook uitschrijven. (:

    Dus op dit moment is bijna iedereen in het dorp en hebben ze net een stok in handen gekregen. Het zal er wel een chaos zijn, dus ik denk dat ze een manier moeten vinden om normaal met elkaar te leven.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 18:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Moon verwachtte niets anders dan dat Li nu in de war zou zijn. Ondanks alles wat Zoë haar had aangedaan en haar had willen aandoen, had hij haar nooit fysiek pijn gedaan en dat was nu veranderd. De gevoelens die Li voor Zoë koesterde had Moon nooit begrepen. Ze had een hekel aan het meisje dat haar leven had geprobeerd te ruïneren en zelfs haar vriendin had gedood. Het voelde als een verademing dat Li eens uit zijn slof schoot en toegaf aan de pijn en boosheid die haar hart al zolang vervulde.
    Moeizaam was Moon weer opgestaan. Het klimaat had een negatieve uitwerking op haar, ze had het gevoel alsof iedere beweging haar meer energie onttrok en dat vermoeide haar. Ze keek op toen Luuk naar haar toekwam en haar in een omhelzing trok. Moon glimlachte waterig en bleef even in zijn armen staan, zich maar nauwelijks realiserend dat het kwetsbare jongetje over wie ze zich altijd ontfermd had, nu tot een jongeman was veranderd die boven haar uit torende.

    -
    Zodra de eerste stokken waren uitgedeeld, brak er chaos los. In een oogwenk lag de eerste al op de grond, gevolgd door knetterend vuurwerk die een ander naar de maan schoot.
    Aenea maakte zich er niet zo druk om. Haar hoofd was bij de runen die ze had aangetroffen. Het kon haar niet zoveel schelen hoe de boel hier opgelost werd. Ze trok toch haar eigen plan en ze hoefde niet zo zeer haar tijd bij de anderen door te brengen. Ze verlangde naar haar eigen kasteel en besloot die eerst weer van de grond te krijgen, zodat ze een eigen plaats had waar ze zich kon terug trekken. Op die manier zou ze snel aan haar nieuwe stok gewend raken, zodat ze straks niet voor verrassingen kwam te staan.

    -
    ‘Ik moet even wat doen,’ mompelde Brian tegen Daisy. ‘Sykes en Megan blijven bij je.’
    Hij pakte haar hand en bracht deze naar de schouder van zijn vriend, zodat ze wist waar hij was en verliet de groep. Zijn nieuwe toverstaf lag onwennig in zijn hand.
    Voordat hij Brian over Jurgens dood zou vertellen, wilde hij eerst zeker weten dat de jongen echt dood was. Hij moest van vreselijk hoog gevallen zijn, maar niets was onmogelijk in een magische wereld en wie weet had hij het toch overleefd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankje Natas!


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Het was alsof nu pas werkelijk tot Megan doordrong dat Moon en Li in de buurt waren. Ze wilde het liefste wegvluchten en trok aan Sykes' mouw.
    'Ik - ik moet hier even weg,' zei ze zacht. 'Ik moet even weg.' Ze wachtte niet op antwoord en maakte dat ze weg kwam bij de drukte vandaan. Ze vond ergens een rustig plekje en vouwde haar trillende handen tegen elkaar. Dus Li en Moon waren hier ook. Ze hadden gelijk weer een hoop ellende meegemaakt, dat was haar heus niet helemaal ontgaan. Ze had zich er niet toe kunnen zetten om naar hen toe te gaan. Dan had ze onder ogen moeten zien waarom ze zichzelf van het leven had beroofd. Ze had het moeten verklaren tegen Li. Ze schudde haar hoofd. Dat kon ze gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 12:16 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Eva voelde haar maag knorren.
    'Ardaneus, zullen we anders terug naar het dorp gaan?'

    -

    Wense wandelde door de woestijn en zag van achter een zandheuvel een reuzenrad staan. Daarbij stonden twee mensen.

    Epialthes keek even naar Sam, niet goed wetend wat hij nu met hem moest doen. Zijn terugkeer naar zijn thuisland was eigenlijk één grote teleurstelling, gezien zijn familie en vrienden niet meer leefden, tenzij ze zich ergens in de bergen verscholen hielden.
    'Wat ben je nu van plan, Sam? Ik zoek iets om mijn verveling een halt toe te roepen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schrijven jongenss.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze moeten echt wat gaan doen... Met zijn allen of zo... xD

    Ablaze eigende zichzelf een van de verlaten woningen toe. Er was niemand, zelfs geen lichaam van een vergane bewoner, maar dat kon hem niet veel schelen. Hij vroeg zich af in wat voor wereld hij was beland en hoe. Hoorde dit bij het plan? Moest iedereen eerst hierheen? Waar hier dan ook mocht zijn...
    Met een paar spreuken maakte hij het zichzelf gemakkelijk en leek de woonruimte al meer op zijn vertrekken in het kasteel van Syn. Misschien dat Assa er hetzelfde gevoel bij zou krijgen... Als hij haar kon vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Li liep naar Moon en Luuk. Het was eigenlijk veel te warm voor zijn kattenvacht, maar hij wilde niet terug veranderen.
    Hij drukte zijn kop tegen haar hand.
    Is alles oké?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sam keek haar redder aan.
    'Wat ik van plan ben? Ignatius vermoorden als je mee wilt helpen?'

    'En wat wil je daar doen dan?' vroeg Ardaneus.
    'Er is daar net zo min te vreten als hier.'

    Ignatius schopte wat zand naar Zoë en grinnikte.
    'Dat is de tweede keer deze week dat ik je belabberd aantref, Zoë. Word je oud? Word je zwak?'
    Hij toverde een fles wijn tevoorschijn en nam er een slok uit.
    'Moet ik een eind aan je lijden maken?'

    'Jij kunt mij niet doden, Ignatius,' antwoordde ze ongeïnteresseerd. Haar oog deed meer pijn dan ze lief had en ze hoopte dat ze snel een manier zou vinden waarop ze zich weer van dat soort sterfelijke zaken kon ontdoen.
    'Als Li het niet kan, kan jij het al helemaal niet.'
    Ze draaide haar gezicht van hem weg, wetend dat hij zich wel aan haar zou blijven opdringen tot ze weer toegaf en hij haar zo losmaakte dat ze van zijn wijn kon drinken. Wijn die hij nu in overvloed had...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, niet kunnen vind ik een groot woord, Zoë. Ik zou eerder zeggen dat ik het niet zou willen.'
    Hij nam nog een slok en zuchtte toen luid.
    'Heerlijk.'

    Zoë probeerde te berusten in het gegeven dat ze nu op straat lag in het licht van de ondergaande zon, maar dat lukte niet.
    'Maak dat een ander wijs, Ignatius. Het zou je vast plezieren mij een pijnlijke dood te zien sterven.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes