• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Sam keek toe hoe de man die net naar binnen was gekomen een betere magiër was dan ieder die ze kende, hij kon toveren zonder stok. Ze zag dat Ablaze hier ook verbaast van was.

    Epialthes glimlachte. 'Ik verwacht niet dat jouw beperkte menselijke brein mijn heerschap ooit zal kunnen doorgronden.' Hij richtte zich tot de jonge dame. 'Ga je met me mee, Sam?'

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 7:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sam knikte en bedankte hem nogmaals.

    (sorry ik heb echt geen inspiratie)

    Hermes keek even opzij, maar toen hij zag dat Quinn naast hem zat besloot hij om weer naar de grond te kijken.

    'Ik heb water,' zei ze zacht. 'Straks droog je uit...'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hermes schudde alleen zijn hoofd en tekende vervolgens figuurtjes in het zand.

    Ik ben gewoon helemaal de draad van het verhaal kwijt. Ik heb het terug gelezen maar ik snap er niks van..


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Quinn zette de fles voor hem neer.
    'Toe... Li maakt nieuwe toverstokken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik haal ze straks wel,' zei Hermes bijna onhoorbaar.

    'Maar...' Quinn wist niet wat ze moest zeggen. Ze stak voorzichtig haar hand uit en streek over Hermes' haren. Ze wist zeker dat hij he tniet wilde, maar ze wilde gewoon dat hij wist dat ze er voor hem wilde zijn en dat ze nooit had gewild dat dit gebeurde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Joshua wist niet zo goed of hij blij moest zijn met het feit dat er twéé personen waren die stokken konden maken. Er zou vast en zeker een gevecht om macht uitbreken, vooral met zeker één gestoorde in hun midden.

    Wat snap je dan niet, Rosanne? Je personages zijn nog op dezelfde plek als de vorige keer dat je schreef...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ablaze verliet met wapperend gewaad het gebouwtje. Hij liet alles achter zonder er nog naar om te kijken en besteedde geen aandacht meer aan Sam. Hij had gedaan wat hij moest doen. Ze leed, ze had pijn, hij had haar tranen gezien en haar horen schreeuwen. Zo was het goed. Bovendien vertrouwde hij die Ignatius toch niet en ging hij er niet van uit dat hij hem zou bevorderen als hij zogenaamd alle macht in handen had gehad.
    Als Ablaze van heersen had gehouden, had hij er misschien zelf wel naar gestreefd om deze mensen tot zijn onderdanen te maken, maar hij had daar geen behoefte aan. Als hij maar vrij was en kon doen wat hij wilde, dan overleefde hij het wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik weet het niet, ik ben gewoon de draad van het verhaal even kwijt. Kan iemand misschien een mini samenvatting geven?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Li liet zich uiteindelijk weer in het zand zakken. Zoë was opgehouden met schreeuwen en stuiptrekken en lag enkel nog hijgend naast hem in een ongemakkelijke houding waarbij haar armen nog steeds op haar rug gebonden waren. Ze voelde Li's ogen in haar huid steken en probeerde hem te negeren.
    'Je bent een monster,' zei hij en hij wendde zijn blik af om het zweet van zijn voorhoofd te vegen met zijn arm die droog aanvoelde van het stuifzand dat over zijn hele lichaam verspreid leek te zijn.
    Hij stond op, maar nam niet de moeite om de touwen rond haar ledematen los te maken. Hij wist dat iemand - Ignatius waarschijnlijk - haar wel weer los zou maken, maar hij had ook geen zin om haar op te sluiten en voor haar te moeten zorgen als een gevaarlijk dier of een wilde gevangene.
    'Je durft me niet te doden,' zei ze en ze maakte een vreemd geluid voort dat als een lach had moeten klinken, maar meer als een kreun klonk door haar droge keel die pijn deed van het schreeuwen. 'Ik ben misschien wel het monster, maar jij bent altijd datzelfde kleine verdorven watje geweest. JIj zult nooit groeien.'
    Li wist dat hij wel gegroeid was. Hij was een mens, puur van binnen en van buiten en hij wist ermee om te gaan. Hoewel hij de fout had gemaakt zijn viel te schaden door haar zo toe te takelen, wist hij dat hij dat kon doen, omdat hij een mens was ook al betekende dat inderdaad dat hij haar niet zou doden. Hij was sterfelijk en zo was dat goed. Zo moest het blijven.
    'Ik ga je die voldoening niet geven.' Hij wist dat ze wilde dat hij die zonde zou begaan, maar hij weigerde haar dat geluk te geven, al was het beter voor iedereen.
    Moon zou teleurgesteld in hem zijn, op zijn minst een klein beetje, maar hij zou niet bij haar kunnen blijven als hij het zou hebben gedaan.
    Li voerde de ingewikkelde spreuken uit die hem de mogelijkheid gaven om in een dier te veranderen. Een faunaat was hij nog niet, maar zo werkte het ook, al was de betovering minder effectief en veel te riskant. Hij wilde echter even geen ledematen meer hebben waarmee hij anderen nog tot last kon zijn.
    Even later schoot een witte kat, verward en afgemat, weg bij het lichaam van Zoë dat er roerloos, maar levend bijlag.
    Ik kom naar je toe, liet hij Moon weten. Het spijt me dat ik wegliep zonder je te helpen...
    Het was een verademing om weer zo met haar te communiceren, al wist hij niet zeker of zijn gedachten de hare konden bereiken, Misschien werkte het niet meer en was hij incapabel. Maar hij was in staat zich te veranderen, al wist hij niet of hij nu nog van gedaante kon veranderen. HEt maakte niet uit. Nu wilde hij bij Moon zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes