• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    † Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    † Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    † Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    † Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    † Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    † Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    † Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    † Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    † Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    † Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    † Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    † Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    † Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    † Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe zit het met Macabres personage, wat is zij van de familie?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    Hoe zit het met Macabres personage, wat is zij van de familie?

    I have no idea. Even afwachten op haar antwoord. Het is heel leuk dat jullie zo enthousiast met jullie rollen bezig zijn, haha, maar jullie hoeven het niet zo snel af te hebben hoor! =)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Annies innerlijk is ongeveer af.

    Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik er van morgen tot dinsdag niet ben. Ik zal meteen als ik terugben mijn rollen afwerken.


    help

    Raava schreef:
    Annies innerlijk is ongeveer af.

    Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik er van morgen tot dinsdag niet ben. Ik zal meteen als ik terug ben mijn rollen afwerken.

    Er is geen haast bij =)
    Op welke pagina staat ze?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik moet van het weekend werken en kan waarschijnlijk dan niet schrijven c': Dus ik wil het graag voor vrijdag avond af hebben ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pagina 6, als ik het goed heb. (:

    Oh, ik moest hiervoor even toestemming vragen. Cheryl en ik hadden besproken dat Thalia de Moriartys kende en dat zou zijn omdat zij de buren van de Charmed Ones zijn. Is dit in orde, of liever niet?


    help

    Shimekukuri schreef:
    Haha, ik moet van het weekend werken en kan waarschijnlijk dan niet schrijven c': Dus ik wil het graag voor vrijdag avond af hebben ;3

    Volgende week is er ook nog, lieve schat c: Doe rustig aan haha.

    Raava schreef:
    Pagina 6, als ik het goed heb. (:

    Oh, ik moest hiervoor even toestemming vragen. Cheryl en ik hadden besproken dat Thalia de Moriartys kende en dat zou zijn omdat zij de buren van de Charmed Ones zijn. Is dit in orde, of liever niet?

    Ja hoor, waarom niet? Eh, is dit dan ook incl. het weten van hun krachten?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 23:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Raava schreef:
    Pagina 6, als ik het goed heb. (:

    Oh, ik moest hiervoor even toestemming vragen. Cheryl en ik hadden besproken dat Thalia de Moriartys kende en dat zou zijn omdat zij de buren van de Charmed Ones zijn. Is dit in orde, of liever niet?


    Dan kennen meteen alle Charmed Ones de Moriatys toch?


    •

    • Avalyn Tamora-Jane Halliwell


    • • •


    Rol:
    • Charmed one, heks.
    Naam:
    • Avalyn Tamora-Jane Halliwell
    Leeftijd:
    • 23, 4 Februari 1991
    • Waterman


    Krachten:
    • Avalyn heeft geen actievve krachten. Haar krachten zijn vooral passief en dan in de zin dat zij een demoon niet kan aanvallen door middel van haar krachten. Hierdoor heeft zij teakwondo en kickboks lessen genomen zodat ze zich niet al te nutteloos voelt.
    • Basic Powers
    -- Spell Casting
    -- Potion Making
    -- Scrying

    .


    • Active Powers
    -- Empathy:
    The ability to feel, sense and understand other people's feelings and emotions.
    • • Psychic Reflection:
    The ability to reflect emotions and/or memories back onto a person or onto another being.
    • • Power Channeling:
    The ability to draw upon the powers of other beings, thus allowing the channeler to harness or exploit the activated powers of those they are channeling. Through the use of this ability Avalyn can access Deviation, which she often uses to deviate attacks back at enemies.
    • • Power Replication:
    The ability to channel and replicate the powers of other magical beings within close proximity.
    • • Sharing Visions:
    The ability to share visions with other psychics by holding hands, palm to palm.
    -- Levitation:
    he ability to propel oneself into the air and hover. She can also extend her levitation power to levitate other people and objects when in physical contact with them. Also, while levitating she can kick an enemy over a distance of several feet.

    Avalyn is tot al deze gave's in staat, maar moet ze nog ontwikkelen. Zo heeft ze voor nu alleen nog het Leviteren en van haar Empathy gave tot Power Channeling onder de knie.


    Karakter:
    • Brutaal:
    Avalyn is niet bepaald op haar mondje getrapt, ze heeft altijd een weerwoord, weet wat ze wil waardoor ze al te graag haar mening uit en wilt ook vaak genoeg het laatste woord hebben. Dit is niet bij ieder geliefd, vooral niet bij een demoon waarmee ze vaak genoeg in discussie gaat. Avalyn heeft een voorliefde voor goede discussies. Ze heeft een hekel aan meningloze persoonlijkheden en probeert te ook te ontwijken.
    • Artistiek:
    Ava heeft een voorliefde voor kunst en muziek. Ze studeert kunstgeschiedenis en doet dit ook met alle plezier. Musea en muziekwinkels zijn onveilig voor Ava, haar kamer heeft in haar tienerjaren vol met CD’s en oude LP’s gehangen en nu nog steeds verzameld ze genoeg. In haar vrije tijd besteed ze tijd aan schilderen. Gewoon voor de ontspanning, vroeger speelde ze ook piano maar dit doet ze alleen nog wanneer ze even aan de boel wilt ontsnappen.
    • Magie:
    Sinds klein af aan wist Ava al dat haar familie speciaal was. Ze kon altijd op haar gevoel rekenen en ondanks dat dat geen verklaring is voor de krachten die de familie heeft, heeft ze er altijd in geloofd. Het was haar nooit verteld dat zij uiteindelijk een heks was, maar goed. Avalyn is altijd gevoelig geweest voor de ‘bedtime stories’ die haar oma vertelde. Alle verhalen over nymphen, heksen, tovenaars en griezelmonsters vond Avalyn altijd erg fascinerend. Het past ook wel een beetje bij haar karakter. Ze is niet erg bijgelovig ingesteld, maar heeft wel altijd haar kleine dingen zoals dat vrijdag de 13e ook daadwerkelijk een ongeluksdag is. Ze geloofd dat iedere relatie die ontstaat op vrijdag de 13e of kind dat wordt geboren op vrijdag de 13e gedoemd is tot een vervloekte toekomst vol ongeluk en miserabele gebeurtenissen.
    • Nieuwsgierig:
    Avalyn is erg nieuwsgierig, dit brengt haar samen in combinatie met haar koppigheid vaak in de problemen. Ze wilt altijd van alles weten, is erg leergierig en dit vooral als het om haar magische achtergrond gaat. Ze kan zich uren verdiepen op de zolder in ‘the Book of Shadows’
    Haar gave voor premenitions is ook een oorzaak voor haar nieuwsgierigheid, ze wil altijd zo veel mogelijk te weten komen over haar visioenen. Wat het betekent, of het goed of slecht is en of ze het kan voorkomen of niet.

    • Ongeduldig:
    Avalyn heeft geen geduld wanneer het op wachten aankomt, ze heeft er ook een gruwelijke hekel aan wanneer zij iets besteld en ze dagen moet wachten. Ze is meer iemand van gelijke actie en dingen ondernemen.
    • Emotioneel:
    Tamora-Jane heeft de neiging zich mee te laten slepen door haar kracht voor Empathy. De gave om gevoelens van andere aan te voelen en deze gevoelens te gebruiken. Hierdoor probeert ze haar eigen gevoelens op een laag pitje te zetten, ze probeert ze te onderdrukken zodat ze zich meer kan richten op de gevoelens die ze van andere aanvoelt. Toch heeft ze daar niet altijd de controle over. Wanneer er bijvoorbeeld ‘heftige’ gevoelens zowel agressief als romantisch bij iemand opspelen kan ze er zelf ook door onder beinvloed raken.


    Uiterlijk:
    • Avalyn heeft lang donker haar, bijna pik zwart. Haar lichte huid die vaak door de zon gebruind is, is gaaf. Ze heeft de lengte van 1.68 m lang. Door het vele trainen heeft ze lange, gespierde benen gekregen. Ze heeft een tatoeage op haar onderarm van een vogeltje. Ze heeft een nagelbijt tik wanneer ze nerveus is. Het is eigenlijk echt iets wat haar handen ontsierd. Ze heeft alle mogelijke oplossingen voor haar probleem geprobeerd, maar niks lijkt te werken. Tape om haar vingers, nagels met smerig smakende nagellak lakken, niks helpt.
    Verder heeft ze donkere wenkbrauwen die haar blauwe ogen goed uit laten komen. Ze heeft volle roze lippen die ze vaak fel rood stift en een een stel rechte tanden. Over haar getatoeëerde arm heeft ze een litteken vanaf haar pols, dwars over de binnenkant van arm die midden op haar bovenarm stopt. Dit litteken heeft ze overgehouden aan een ongeluk toen ze acht jaar oud was. Het ongeluk is altijd voor haar verzwegen tot het jaar dat ze achter haar krachten kwam.


    Geschiedenis:
    • Litteken:
    Avalyn heeft een litteken dwars over de binnenkant van haar arm lopen. Dit litteken heeft ze gekregen toen ze een jaar of acht was en werd aangevallen door een Wendigo. Ze was te jong om dit volledig te herinneren en haar oma had een memory spell op haar uitgeoefend. Het enige wat ze zich kon herinneren was dat ze ooit was aangevallen door een beest. Op een dag kreeg Avalyn toen ze haar litteken aanraakte een visioen. Dat was de dag dat ze voor het eerst in aanraking kwam met haar gave, haar visioen was van het verleden. Van de dag dat ze aangevallen werd.
    • Familie:
    Avalyn is de middelste van de drie zussen en zit hierdoor vaak genoeg tussen de zussen in. In hun jongere jaren had Ava vaak bonje met haar oudere zus Amethyst. o.a. Over speelgoed wat de meisjes moesten delen of over wie er wel en niet mocht helpen etc. Ze woonde in het familie Halliwell huis die generaties lang in hun familie zit.
    Zoals ieder kind had ook Ava last van separatieangst. De angst om van iemand gescheiden te worden. Dit had Avalyn alleen heel erg. Ze was een kindje dat echt heel erg gehecht was aan haar ouders en het liefst overal met hen mee naar toe ging. Toen Patty en Victor Bennett, de vader van de meisjes gingen gescheiden had het een stempel achtergelaten op Avalyns persoonlijkheid. Ze was er kapot van en ondanks dat zij niet weet waarom ze waren gescheiden heeft ze het hem altijd kwalijk genomen dat hij weg was gegaan. Na de scheiding woonde ze samen met Patty in huize Halliwell, de meisjes hadden allemaal gave's of krachten en vaak genoeg kregen Ava en Amethyst ruzie over het gebruik ervan. Vooral ook omdat Ava als enige van alle drie eigenlijk niks kon. Haar krachten ontwikkelde zich pas na de scheiding. Ze ontwikkelde haar Empathy gave en was nog altijd jaloers op haar oudere zus die dingen kon laten 'bevriezen' en zelfs op haar jongere zusje die voorwerpen kon laten bewegen.
    Toen Patty een paar jaar overleed, begon Amethyst langzaam aan gek te worden. Haar gave voor Empathy maakte haar kapot, het verdriet van iedereen om haar heen en vooral ook van haarzelf werd te veel. Ook de terugkeer van Victor was een moeilijke situatie voor haar. Na het overlijden stonden de meisjes onder toezicht van hun oma, een vrouw waar Ava zich weer erg aan begon te hechten. Haar Seperatieangst hielp niet bij haar gave. Penny heeft na de dood van Patty de krachten gebonden en het geheugen van alle drie de meisjes gewist, zodat ze zelf niet in gevaar konden worden gebracht. Victor was eigenlijk verantwoordelijk voor de meisjes, maar toen hij ruzie kreeg met Penny heeft hij ervoor gekozen om met de horizon te vertrekken. Het enige contact dat de meisjes hadden was op verjaardagen wanneer hij een kaartje stuurde. Vanaf het overlijden van Patty werd Amethyst erg verantwoordelijk. Ze stelde zich erg verantwoordelijk op en Avalyn keek op naar haar oudere zus, ze begon zich meer als een moeder te gedragen en Amethyst hielp hun oma met het zorgen voor de meisjes. Ondanks dat hun krachten waren gebonden, vertelde Penny, Avalyn altijd verhaaltjes over vreemde wezens, heksen, nymphen en andere wezens. Dit vond Avalyn erg interessant en ze wilde steeds meer te weten komen en meer verhalen horen. Hierdoor bouwde ze een erg goede band op met haar oma en zelfs de band tussen Ava en Amethyst begon steeds beter te worden.
    Toen Penny overleed aan een hartinfarct was Avalyn 19. Ze vond het heel moeilijk om daar overheen te komen en toen Thalia terug moest naar Victor en AMethyst vertrok naar Japan stond ze er alleen voor. Ze wist niet wat ze doen moest met het enorme huis wat op alle drie de namen stond en wat ze met alle spullen moest doen. Avalyn wilde het huis verkopen in eerste instantie, maar besefte toen dat het nooit zou lukken. Ze nam het Amethyst heel erg kwalijk dat ze weg was gegaan en wilde eigenlijk niet dat Thalia met Victor mee ging. Ze was er uiteindelijk kapot van dat iedereen haar in één keer verliet. Avalyn woonde een hele lange tijd alleen in het huis. Tot Amethyst terug kwam en weer introk. Sinds dien is hun band niet altijd helemaal top geweest.
    Thalia daarentegen trok gelijk weer in toen ze 18 werd. Daar was Avalyn erg blij om aangezien ze één zus terug had. De nacht dat Amethyst terug kwam, was ook dezelfde nacht dat de meisjes erachter kwamen dat ze heksen waren. Avalyn was er erg nuchter onder, ze wist dat ze speciaal was en dat er ze met een reden een heks was.

    • School:
    Op school was Ava nogal een buitenbeentje, ze sloot zich van vele af. Had altijd bonje met de leerlingen en leraren en was in alle pauzes of te vinden in het kunst- of muzieklokaal . Haar muziek en kunst leraren waren ook de enige met wie zij een band had op heel de school . Haar middelbare school carrière verliep ondanks haar wangedrag wel goed. Haar cijfers waren over het algemeen goed, vooral voor haar talen terwijl haar Natuur- en Wiskunde een stuk lager waren. Na de middelbare school heeft ze ervoor gekozen om kunstgeschiedenis te gaan studeren. Ze zit nu in haar laatste jaar zou dit jaar af moeten studeren.

    Extra:
    • Baan:
    Avalyn werkt ‘s avonds in de lokale club als bartender. Haar voorliefde voor alcohol en muziek maken dit de perfecte baan voor haar.
    • Ring:
    Ava heeft de ring van hun overleden oma om haar vinger zitten. Het is een zilveren band die voor ‘bescherming’ zorgt.
    • Angst:
    Avalyns grootste angst is om haar zussen weer in één keer kwijt te raken.
    • Vechtsport:
    Aangezien Avalyn gave’s heeft waarmee ze niemand direct pijn kan doen, heeft ze ervoor gekozen om taekwondo en kickboks lessen te volgen. Dit liet haar een stuk minder nutteloos voelen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 15:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @Mirte: Dat is net waarom ik het vraag. :')

    @Hawkins: Nope. Ze zijn onwetend. :3


    help

    Raava schreef:
    @Mirte: Dat is net waarom ik het vraag. :')

    @Hawkins: Nope. Ze zijn onwetend. :3

    Okay, dan is 't goed :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Satana schreef:
    (...)
    Hawkins: De lichtgids is net ingenomen door Magnus, maar demonen zijn nog altijd gewenst (:


    Oh, werkelijk? Dan zou ik heel graag nog een demon reserveren. ^^


    A girl who wonders.

    Malt schreef:
    (...)

    Oh, werkelijk? Dan zou ik heel graag nog een demon reserveren. ^^

    Man of vrouw?

    Nogmaals; denk aan de hoeveelheid krachten, guys! Het zou gemeen zijn als ik zou zeggen dat deze een stuk geminderd moeten worden, maar ik heb er het alle vertrouwen in dat jullie het realistisch weten te houden en niet 'onoverwinnelijk Mary/Gary-sue' spelen. Als ik dit zie gebeuren, denk ik dat het beter is als de krachten geminderd moeten worden.
          Voor de users die problemen hebben met krachten bedenken en nog iets moeten verzinnen, kunnen ze dit opzoeken op deze site. Je mag maar twee krachten uitzoeken, als je geen kracht vindt die zichzelf kan uitbreiden en een beetje op elkaar lijken/zelfde soort kracht zijn. Geen al te krachtige uitzoeken waardoor je personage onverslaanbaar lijkt of iets met het weer/elementen.

    @ Shimekukuri: Bij sommige stukken twijfel ik doordat het allemaal een beetje té krachtig lijkt, maar ik vertrouw erop dat je het realistisch weet te houden en niet onoverwinnelijk al elke gevecht wint. :]
    'Hij heeft net zo’n bleke huid alleen heeft hij zwarte littekens over zijn gezicht en lichaam die beginnen bij het middelpunt van zijn rug. Verder heeft hij een scherpe tong en een kokende huid.' Belthazor heeft toch een rode huid met zwarte strepen/littekens?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Man of vrouw?


    @ Shimekukuri: Bij sommige stukken twijfel ik doordat het allemaal een beetje té krachtig lijkt, maar ik vertrouw erop dat je het realistisch weet te houden en niet onoverwinnelijk al elke gevecht wint. :]
    'Hij heeft net zo’n bleke huid alleen heeft hij zwarte littekens over zijn gezicht en lichaam die beginnen bij het middelpunt van zijn rug. Verder heeft hij een scherpe tong en een kokende huid.' Belthazor heeft toch een rode huid met zwarte strepen/littekens?



    Ja klopt, alleen heb ik de rode huid weggelaten. Over de hoeveelheid krachten bij Christian, het zijn veel verschillende krachten die hij niet volledig uit kan voeren. In tegenstelling tot Mr. Turner in Charmed die alles vlekkenloos leek te kunnen. Ik twijfelde of ik 3 krachten zou kiezen di hij echt uitmuntend kon of meer een paar krachten die hij vrijwel maar tot een bepaald punt kan gebruiken. Als het trouwens een probleem is moet je het zeggen, ik hou het sowieso realistisch anders is er ook niks aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    (...)

    Ja klopt, alleen heb ik de rode huid weggelaten. Over de hoeveelheid krachten bij Christian, het zijn veel verschillende krachten die hij niet volledig uit kan voeren. In tegenstelling tot Mr. Turner in Charmed die alles vlekkenloos leek te kunnen. Ik twijfelde of ik 3 krachten zou kiezen di hij echt uitmuntend kon of meer een paar krachten die hij vrijwel maar tot een bepaald punt kan gebruiken. Als het trouwens een probleem is moet je het zeggen, ik hou het sowieso realistisch anders is er ook niks aan.

    Nee, dat over die krachten had ik vooral over je heks - niet je demon. Ik weet dat je het realistisch houd, but I just wanted to say it fo' sho'. Voordat er verdere problemen komen, e.d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.