• Heyhey! Heb al een tijdje niet meer gedaan aan RPG's. But I'm back! Hoop dat jullie deze RPG leuk vinden. Voor 5SOS en/of TFIOS-fans is deze zeker aan te raden, naar mijn idee.

    Verhaallijn

    Vier vriendinnen hebben elkaar ontmoet in een kankerziekenhuis. Hoe? Alle vier lijden ze aan deze verschrikkelijke ziekte, elk op hun eigen manier. De meiden hebben één gezamenlijke passie: het lezen van The Fault in Our Stars, hun lievelingsboek. Met de een gaat het beter dan met de ander, maar toch zijn ze alle vier lid van een slaapwekkende praatgroep, waar ze volgens henzelf niks te zoeken hebben. Totdat er vier jongens (het lijkt me duidelijk wie deze jongens zijn XD ) de praatgroep komen bezoeken, alle vier hebben ze kanker overleefd. Na een saai uur praten over de strijden die je hebt overleefd en hoe je nog steeds vecht tegen de tumoren, leren de jongens ieder een meisje kennen. Er ontstaan 4 lovestories, elk op hun eigen manier. Just like The Fault in Our Stars.


    Rollen:

    Luke Robert Hemmings: Gereserveerd LoveHemmings
    Ashton Fletcher Irwin: Gereserveerd Mashtonx
    Michael Gordon Clifford: Gereserveerd MikeyClifford
    Calum Thomas Hood: Gereserveerd Dakruon

    Meisje: Mavey Chanel Gómez Whisperings
    Meisje: Sadie Lynn Beckett Thaluke
    Meisje: Chiara Alice Sanchez Depayx
    Meisje: Katharina Favre Banshees

    Voor de duidelijkheid, de jongens hebben kanker overleeft en de meiden lijden nog steeds aan deze ziekte.

    Invullijstje:

    Jongens:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Hoelang genezen:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe het nu gaat)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe gaat het nu)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Als jullie wat missen in het invullijstje, geef het aan!

    Regels:

    - Minimaal 7 regels, 200 woorden.
    - Met leestekens en hoofdletters typen wordt op prijs gesteld
    - Houd het realistisch! Liefde groeit. Dus niet dat na de eerste dag er direct een stel is gevormd.
    - OOC graag met haakjes.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Is dit voor jou niet haalbaar: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter enz.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Alleen ik, Whisperings maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan, tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    - Koppels worden gemaakt via een namenkiezer, dus (voorbeeld) mocht jouw personage gekoppeld zijn met Calum, laat dan geen liefde bloeien tussen haar en Ashton. (Nogmaals, voorbeeld XD)
    - HAVE FUN (:

    Als jullie iets missen, geef het door! Ik probeer niet alles over te nemen uit TFIOS, ik vind het gewoon een geweldig verhaal!

    "Okay?"
    "Okay."

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Het klinkt misschien raar, maar… heeft iemand al een idee welk soort kanker je voor je personage gaat gebruiken? Ik wil namelijk niet dezelfde soort kiezen…


    Ik ga denk ik voor bloedkanker, weet ik nog niet zeker.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ikzelf ga denk ik voor longkanker… Aangezien ik daar ooit (vier jaar geleden of zo XD) een spreekbeurt over heb gehouden en er daarom meer van weet.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik ga denk ik voor huidkanker.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Maakt het heel veel uit als iemand dezelfde soort heeft, want alle soorten die hier genoemd zijn 'ken' ik zelf wel bij naam en ik heb al gekeken op zo'n site en daar staan allemaal dingen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Ik zit te twijfelen tussen nierkanker, bloedkanker en longkanker. Nu kan nierkanker wel, maar dat is ook zelf weer heel uitgebreid en alles ..


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Maakt het heel veel uit als iemand dezelfde soort heeft, want alle soorten die hier genoemd zijn 'ken' ik zelf wel bij naam en ik heb al gekeken op zo'n site en daar staan allemaal dingen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Ik zit te twijfelen tussen nierkanker, bloedkanker en longkanker. Nu kan nierkanker wel, maar dat is ook zelf weer heel uitgebreid en alles ..


    Van mij mag het, ik weet alleen niet of LoveHemmings het oké zou vinden als je bloedkanker zou kiezen. Mijn personage (nog niet af) komt vanavond.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nog 1 ding: De jongens zijn genezen van de kanker. Dus zorg ervoor dat als je een van de boys hebt gereserveerd, je geen ongeneeslijke ziekte kiest.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik wou baarmoederkanker zeggen voor Ashton, tot ik erachter kwam dat hij natuurlijk een jongen is :p
    Ik ga denk ik dan maar voor Dikkedarmkanker.

    AsshiexIrwin schreef:
    Ik wou baarmoederkanker zeggen voor Ashton, tot ik erachter kwam dat hij natuurlijk een jongen is :p
    Ik ga denk ik dan maar voor Dikkedarmkanker.


    Haha :p. Alleen nog iemand die Calum wilt reserveren en dan wachten tot alle rollen zijn ingevuld! Heb er zin in! x


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa


    Naam: Ashton Fletcher Irwin.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Wanneer werd de kanker geconstateerd: Op zijn 18de, hij kreeg last van zijn ontlasting, bloed verlies en verloor veel gewicht terwijl zijn eetpatroon niet veranderde. Eerst dacht hij gewoon dat het door alle stress kwam die hij meenam vanuit zijn werk. Toen hij na een paar weken ook meerdere keren flauwviel en last kreeg van buikkrampen, is hij op advies van zin ouders naar de huisarts gegaan. Deze heeft hem onderzocht en doorverwezen naar het ziekenhuis. Hier werd duidelijk dat een kwaadaardige tumor in zijn dikke darm zat, dus kreeg hij de diagnose dikke darmkanker.
    Hoelang genezen: Een half jaar geleden was hij
    Welk soort kanker: Dikkedarmkanker.
    Status: komt
    Karakter: komt
    Uiterlijk: komt
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 9:41 ]


    Naam: Mavey Chanel Gómez
    Leeftijd: Zestien jaar oud (4 januari)
    Wanneer werd de kanker geconstateerd: Toen Mavey veertien jaar oud was, één dag voor haar vijftiende verjaardag.
    Welk soort kanker: Longkanker. Het meisje heeft gewoon ongeluk gehad. Ze was gezond, had nooit gerookt of iets in die trant en voelde zich kiplekker. Tot ze plotseling moeite kreeg met ademen. Ze werd naar het ziekenhuis gebracht, waar, na een onderzoek, longkanker werd geconstateerd, niet bekend of het ongeneeslijk was. Het is in ongeveer 15% van de gevallen geneeslijk, maar Mavey blijft hoop houden.
    Status: (hoe gaat het nu) Ondanks de onderzoeken die regelmatig uitgevoerd worden en het feit dat ze hulp nodig heeft om te ademen (wat ze op dezelfde manier wilde zoals Hazel uit haar lievelingsboek het had; buisjes, aangesloten aan een zuurstoftankje die bij de kin uiteen splijten, achter haar oren vallen en dan onder haar neus weer bij elkaar komen) gaat het redelijk goed met Mavey. Ze probeert te genieten van het leven, gaat ook twee halve dagen in de week naar school, simpelweg om haar leven een beetje op te pakken. Ze heeft eens in de zoveel tijd wel het probleem dat ze geen lucht meer krijgt. Dan moet ze in het minst erge geval even rustig worden en ergste geval naar het ziekenhuis worden gebracht.
    Karakter: Mavey is een sociaal meisje die voor de kanker werd geconstateerd veel vrienden had. Op dit moment heeft ze nog steeds veel contacten, maar door het feit dat Mavey niet vaak meer naar school gaat en sowieso niet veel buiten komt, zijn een aantal vriendschappen verwaterd. Het meisje is altijd al populair geweest, niet zo zeer populair, maar ze viel wel altijd op. Misschien kwam dat door haar gekke persoonlijkheid, of door haar aparte stijl, maar ze is erg goed in aandacht trekken. Dit doet ze dan ook graag, maar ze maakt daarvoor geen misbruik van haar kanker. Ze schaamt zich stiekem voor haar ziekte.
    Mavey is een meisje met grote fantasieën en een goed gevoel voor humor. Ze lacht de hele dag door en is een grote bom gekheid. Ze is graag haarzelf, maar probeert ook te voldoen aan eisen van anderen. Dat is haar valkuil, dat gaat namelijk niet altijd. Als Mavey naar A wilt en de ander naar B, zou het meisje serieus waar overwegen om voor B te kiezen, omdat ze de ander blij wilt maken. Daarom schaamt ze zich voor haar kanker, omdat ze bang is dat ze niet meer aan alle eisen voldoet als ze ziek is. Mavey probeert het weg te wuiven, ze probeert wel eens zonder de slangetjes in haar neus te lopen (zie foto), meestal zonder succes, ze heeft een pruik gekocht en doet alsof de ziekte er niet is. Maar ze kan er niet onderuit. Verder heeft Mavey een andere valkuil, boosheid en frustratie. Ze probeert haar frustratie weg te duwen, maar wanneer het eruit komt, komt het er ook echt uit. Zo ontstaan er veel ruzies en is de vriendschap die ze op achtjarige leeftijd met Donna O'Neill had gesloten twee jaar geleden afgesloten. Daar heeft Mavey heel veel spijt van.
    Uiterlijk: Mavey is om te beginnen een opvallend meisje, eerder beschreven in het kopje "karakter". Ook met haar kledingstijl en uiterlijk. Het meisje is niet groot, 1:64 is haar lengte en ze weegt 65 kilo. Haar huid is licht getint dankzij de zon en haar afkomst en haar ogen zijn mooi bruin. Niet licht, niet donker, gewoon mooi. Haar wangen zijn iet wat opgeblazen, net als haar polsen, voeten en enkels, wat Mavey erg onzeker maakt. Haar enige trots was haar - haar. Haar glanzende, lichtbruine lokken. Maar toen dat dankzij de chemo uitviel, had ze geen enkel uiterlijk kenmerk om blij mee te zijn. Mavey kocht een pruik, wat ze beschouwt als haar echte haar. Mavey's kledingstijl bestaat vooral uit schattige, trendy dingen. Ze draagt graag jurkjes, of korte broeken. In het haar draagt ze altijd een bloemenkrans (te zien op de foto), of ze steekt er speldjes met bloemetjes in. Hoewel Mavey geen lelijk meisje is, blijft ze erg onzeker over haar uiterlijk.
    Extra: Mavey is claustrofobisch en heeft een enorme zwak voor het boek The Fault in Our Stars van John Green, net zoals de meiden die ze in het kankerziekenhuis heeft ontmoet.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:43 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mavey is denk ik af. Misschien pas ik haar later nog aan. Is ze zo goed voor iedereen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Chiara Alice Sanchez
    Leeftijd: Chiara is 18 jaar oud. (15 maart)
    Wanneer werd de kanker geconstateerd: Chiara heeft schildklierkanker. Dit werd geconstateerd toen ze 17 jaar oud was.
    Welk soort kanker: Schildklierkanker
    Status: (hoe gaat het nu)
    Chira heeft geluk gehad, zoals de dokters vaak zeggen. Geluk, dat het 'maar' schildklierkanker is. Haar overlevingskans is dan ook groot, zo'n 80-90%. Schildklierkanker groeit langzaam en als ze er niet op tijd achter was gekomen had het kunnen uitzaaien naar haar longen. Gelukkig waren haar ouders alert toen ze ineens op korte termijn heel vaak last had van heesheid en keelpijn. Ook was ze vaak benauwd. De dokters hadden een simpele verklaring, gewoon een simpele keelontsteking. De antibiotica die ze kreeg sloeg achteraf niet aan, wat ook logisch was, aangezien het heel wat anders was dan een keelontsteking, het was schildklierkanker. Op dit moment is haar status stabiel, ze heeft geen chemokuren nodig want de doktoren willen het eerst proberen met bestraling. Mocht dit niet werken, hebben ze altijd nog een back-up plan van een operatie. Hier was ze blij om, ze wilde absoluut haar haren niet kwijt raken. Het gaat langzaamaan beter, de keelpijn word minder en de zwelling in haar keel trekt langzaam maar zeker weg. De dokters zijn tevreden met haar herstel maar willen niet te vroeg juichen. De heesheid in haar stem zal ze waarschijnlijk altijd houden. Ze gaat nu 3 dagen in de week naar school om toch bij te blijven en haar vriendinnen te kunnen blijven zien. Dit gaat soms moeizaam, doordat ze nog snel benauwd is en daardoor vermoeid raakt.
    Karakter:
    Chiara is een rustig meisje wat vaak een beetje teruggetrokken is. Ondanks dat heeft ze veel vriendinnen waar ze mee omgaat, zowel op school als buiten school om. De laatste tijd zit ze snel verzonken in haar eigen gedachten en denkt ze veel na over hoe haar leven had kunnen zijn als ze er niet snel genoeg achter gekomen was of als het toch uitgezaaid was naar haar longen. Chiara is van nature uit een leuk meisje dat geen moeite heeft met haar mening te delen en daarvoor uit te komen, dit doet ze dan ook. Soms vinden mensen het vervelend dat ze zo recht voor haar raap is maar haar ouders en vrienden zijn eraan gewend en kunnen er meestal wel om lachen. Chiara zal niet snel op mensen afstappen maar als ze eenmaal met ze in gesprek is zal ze ook uit haar schulp kruipen en wat meer van zichzelf laten zien. Chiara is een intelligent meisje maar heeft het de laatste tijd wat moeilijk met zich lang te concentreren. Dit resulteert dan ook in zesjes op haar proefwerken en dit irriteert haar uitermate. Ze is erg perfectionistisch en kan er enorm van balen als dingen niet lopen zoals zij het graag had gewild. Ze is een meisje dat vrij snel jaloers is, wat van haar is is van haar en dit zal ze ook niet snel met anderen delen. Ze heeft moeite met belangrijke beslissingen te maken en is wat wispelturig.
    Uiterlijk:



    Barbara Palvin
    Chiara is een leuk meisje om te zien. Ze heeft lange bruine haren met wat highlights erin en opvallend blauwe ogen. Ze heeft altijd veel om haar uiterlijk gegeven en was dan ook als de dood voor chemotherapie. Ze wilde niets liever dan haar haren houden. Chiara is 1.70 lang en heeft een slank figuur. Van de bestraling is weinig tot niks te zien. Haar huid is op sommige plekken wat roder geworden en zo ook op haar gezicht, net onder haar kaaklijn. Dit probeert ze zo goed en zo kwaad als het kan te verhullen met concealer, al wil dit nog niet echt werken. Chiara heeft volle lippen en een slanke neus. Haar kledingstijl is vrij simpel maar verschilt wel van dag tot dag. De ene dag is ze tevreden met een spijkerbroek en sneakers, terwijl ze de andere dag een jurkje en hakken draagt. Om make-up geeft ze niet zoveel, afgezien van haar concealer, haar eyeliner en haar mascara.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 23:48 ]

    Ik schrijf me uit, sorry.


    El Diablo.

    Chiara is done!

    Ik faceclaim Amber Heard, mijn personage komt denk ik morgen. (:


    That is a perfect copy of reality.