• Heyhey! Heb al een tijdje niet meer gedaan aan RPG's. But I'm back! Hoop dat jullie deze RPG leuk vinden. Voor 5SOS en/of TFIOS-fans is deze zeker aan te raden, naar mijn idee.

    Verhaallijn

    Vier vriendinnen hebben elkaar ontmoet in een kankerziekenhuis. Hoe? Alle vier lijden ze aan deze verschrikkelijke ziekte, elk op hun eigen manier. De meiden hebben één gezamenlijke passie: het lezen van The Fault in Our Stars, hun lievelingsboek. Met de een gaat het beter dan met de ander, maar toch zijn ze alle vier lid van een slaapwekkende praatgroep, waar ze volgens henzelf niks te zoeken hebben. Totdat er vier jongens (het lijkt me duidelijk wie deze jongens zijn XD ) de praatgroep komen bezoeken, alle vier hebben ze kanker overleefd. Na een saai uur praten over de strijden die je hebt overleefd en hoe je nog steeds vecht tegen de tumoren, leren de jongens ieder een meisje kennen. Er ontstaan 4 lovestories, elk op hun eigen manier. Just like The Fault in Our Stars.


    Rollen:

    Luke Robert Hemmings: Gereserveerd LoveHemmings
    Ashton Fletcher Irwin: Gereserveerd Mashtonx
    Michael Gordon Clifford: Gereserveerd MikeyClifford
    Calum Thomas Hood: Gereserveerd Dakruon

    Meisje: Mavey Chanel Gómez Whisperings
    Meisje: Sadie Lynn Beckett Thaluke
    Meisje: Chiara Alice Sanchez Depayx
    Meisje: Katharina Favre Banshees

    Voor de duidelijkheid, de jongens hebben kanker overleeft en de meiden lijden nog steeds aan deze ziekte.

    Invullijstje:

    Jongens:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Hoelang genezen:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe het nu gaat)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe gaat het nu)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Als jullie wat missen in het invullijstje, geef het aan!

    Regels:

    - Minimaal 7 regels, 200 woorden.
    - Met leestekens en hoofdletters typen wordt op prijs gesteld
    - Houd het realistisch! Liefde groeit. Dus niet dat na de eerste dag er direct een stel is gevormd.
    - OOC graag met haakjes.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Is dit voor jou niet haalbaar: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter enz.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Alleen ik, Whisperings maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan, tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    - Koppels worden gemaakt via een namenkiezer, dus (voorbeeld) mocht jouw personage gekoppeld zijn met Calum, laat dan geen liefde bloeien tussen haar en Ashton. (Nogmaals, voorbeeld XD)
    - HAVE FUN (:

    Als jullie iets missen, geef het door! Ik probeer niet alles over te nemen uit TFIOS, ik vind het gewoon een geweldig verhaal!

    "Okay?"
    "Okay."

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Parrish schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry.


    Maakt niet uit. Er is weer een meisje vrij!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Depayx schreef:
    Chiara is done!


    Ze is goed! Ik zet haar erbij!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik laat mijn reservatie toch vallen.


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Ik laat mijn reservatie toch vallen.

    [Crossover van m'n voeten, dit.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hmm...doe me maar een meisje...
    Ik weet nu al wel 100% zeker dat ik niet per drie dagen kan schrijven in verband met school.
    Sowieso iedere week wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Denys schreef:
    Ik laat mijn reservatie toch vallen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sadie Lynn Beckett.

    ‘’A woman who cuts her hair is about to change life.’’ ~ Coco Chanel.



    Leeftijd: Sadie is zeventien jaar oud.
    Wanneer werd de kanker geconstateerd: Op haar vijftiende.
    Welk soort kanker: Baarmoederhalskanker. Er is ook geconstateerd dat als Sadie het red dat ze alsnog geen kinderen zou kunnen krijgen.
    Status: Het gaat redelijk goed, al is ze nog niet helemaal genezen.
    Innerlijk: Sadie houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is nog wel redelijk slim. Sadie kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Sadie is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Ongeduldig is ze wel. Ze kan soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Sadie houdt ook wel van lezen, dit is wel redelijk lastig met haar dyslexie. En de ene lukt haar beter dan de andere. Sadie voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment.

    Uiterlijk: [FC: Dianna Agron] Sadie had altijd mooie lange blonde lokken, maar na een paar chemo’s viel dit uit, dit knipte ze dus ook en ze was ook een tijdje kaal. Hierdoor droeg ze vaak een muts, wat op school nooit mocht. Wat haar altijd tranen in haar ogen gaf. Toch was ze redelijk trots dat ze kaal door de school liep. Nu is het al weer langer, iets wat ze geweldig vindt! Ze heeft een lief gezicht en haar huid heeft een lichte kleur. Haar ogen hebben een bruine kleur waar ook groen in te vinden is. Deze wordt omringd door een rij lichte wimpers waar ze ondanks dat ze ziek is toch mascara opdoet. Sadie’s lippen hebben een zachtroze kleur, die mooi staat bij haar lichte huid. Ze is ook niet zo heel lang; 1 meter 70. Haar ogen zijn trouwens ook niet zo goed. Vaak doet ze lenzen in, maar op dit moment heeft ze vaker haar bril op.
    Extra: Sadie heeft dus dyslexie. Verder houdt ze ervan om piano te spelen en te zingen. Ze heeft vroeger ook op karate gezeten, maar toen ze ziek werd is ze hier mee gestopt.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 19:18 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dagges -> Thaluke


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje?

    De soort daar denk ik nog even over naar en ik fc: taylor hill

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:07 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Hmmm... Twijfels.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Hmmm... Twijfels.


    Neem je tijd. We zitten nog lang niet vol en ik ben niet van plan dit rollentopic te sluiten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Michael met maagkanker?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 19:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Reserveer Ash maar voor me (; Mocht ik toch uiteindelijk geen tijd hebben zal ik het doorgeven!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 19:43 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell




    You're making this hard for me, when all I need is to be set free


    Naam: Katharina Favre
    Leeftijd: 17 (26 - 07 - 1997)
    Wanneer werd de kanker geconstateerd: 3 maand geleden.
    Welk soort kanker: Alvleesklierkanker/leverkanker: Katharina is een bijzonder geval als het om alvleesklierkanker gaat. Dit omdat het haast nog nooit is voor gekomen dat iemand dit op een 17 jarige leeftijd heeft gekregen. Helaas voor Katharina hebben ze dit pas veelte laat ontdekt. Pas nadat er een uitzaaiing in ontstaan naar de lever. Ze hebben dit ontdekt met verschillende onderzoeken. Zo heeft ze een echo en een ct scan en mri gehad. Na deze onderzoeken hebben ze ook nog een kijkoperatie gedaan om er zeker van te zijn dat er niet meer uitzaaiingen zijn ontstaan. Het is ook bekent dat Alvleesklierkanker veel te laat word opgemerkt. Dit betekend voor Katharina dat er weinig kans is om te overleven. Het enigste wat ze nu nog kunnen doen is de tumoren remmen en zorgen voor uitstel. Ze zijn nog niet zo heel lang begonnen aan Radiotherapie, zodra ze hier wat verder mee zijn willen ze kijken of er een operatie gedaan kan worden etc. Er is echte wel een kleine kans dat ze dit kan overleven.
    Status: Om eerlijk te zijn gaat het zeer slecht met Katharina, ze doet voor de buiten wereld als of er niks aan de hand is. Ze wil ook zeker niet toegeven dat ze ziek is. Omdat als ze toegeeft het ook echt waar is. En ze eerder denkt dat dit een nachtmerrie is waar ze nog niet uit kan wakker worden. Katharina gaat nu al 2 maanden niet naar school omdat ze dit niet vol kan houden. Ze is veel op haar kamer te vinden en ligt dan vaak in bed voor haar uit te staren. Katharina heeft nog maar weinig zin om iets te doen. Het enigste waar ze echt haar bed voor uit zou willen gaan is kunstschaatsen. Helaas is dit ook te vermoeiend. Maar dat wil niet zeggen dat ze dit niet doet. Katharina gaat sowieso elke week een nacht naar de ijsbaan die in het bezit is van haar ouders. Het is niet dat ze druk bezig is op het ijs. Nee ze rijd vaak alleen maar langzaam een paar rondjes om uiteindelijk op het ijs te zitten na te denken.
    Karakter: Katharina is een vrolijk iemand een persoon die andere mensen mee wil nemen in haar vrolijkheid. Hierdoor kan ze redelijk druk zijn, ze probeert het andere altijd naar hun zin te maken en cijfert haar zelf vaak helemaal weg. Het maakt haar ook vaak niks uit als de andere ook maar schrik hebben. Katharina is niet echt de type die graag alleen wilt zijn, maar nu ze ziek is wilt ze niet anders dan dat. Ze wil er niet met andere over praten. Bang dat ze elk moment in huilen uit kan barsten. Hierom heeft ze altijd haar mp4 speler bij haar en luistert ze de hele dag door naar muziek. Dit heeft ze echter ook mee als ze naar de praat groep moet. Gelukkig heeft ze nog wel het respect en doet de oordopjes uit zodra er gepraat word. Bij haar drie goeie vriendinnen heeft ze hem ook niet op, maar ook daar praat ze niet veel meer. Katharina is een trouw iemand naar haar vrienden en familie toe. Helaas is ze nu al in een korte periode een aantal vrienden kwijt geraakt. Maar nu weet ze echter wel wie haar echte vrienden zijn. Ondanks dat \Katharina druk kan zijn, heeft ze ook zo haar rustige momenten. Die krijgt ze vaak in de avond en dan moet ze ook echt tot haar zelf komen en rustig kunnen worden. Als ze druk naar bed gaat kan ze namelijk ook niet makkelijk in slaap vallen en ligt ze de hele nacht te woelen. Vandaar ook dat ze savonds een uur voor ze naar bed gaat zich helemaal terug trekt in haar kamer, en alles wat met de buitenwereld te maken heeft uit zet om rustig een boek te kunnen lezen of iets anders. Katharina kan erg koppig zijn, vaak op de verkeerde momenten. Ze is ook erg eigenwijs en besluiteloos. Ze twijfelt te lang en te vaak hier door komt ze ook regelmatig in de problemen en spijt genoeg weet ze zich niet altijd te redden en heeft ze grotere problemen dan haar besluitlozeheid. Katharina kan een perfectionist zijn met sommige dingen en dit kan soms echt irritant zijn voor andere mensen. Zodra ze iets moet doen, wil ze het dus ook goed doen. Op dit moment zit ze echter wel in een depressieve moment. Die ze waarschijnlijk nog wel vaker gaat krijgen.
    Uiterlijk: FC: Taylor Hill
    Extra:

    (al vast een zeer klein begin. Ga er zo mee verder)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 22:12 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light