• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Sinas <3


    26 - 02 - '16

    Op een dag ben ik hier weg, helemaal weg en die dag komt er snel aan!


    Your make-up is terrible

    Mag please mn wifi op school weer werken, en internet daar. ARGH


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Soms zou ik echt niet weten wat ik zonder je zou moeten, Je bent echt mijn aller beste vriendin. Na al die jaren nog steeds en je mening en dat je het een goed idee vind betekend heel veel voor me. Gosh, je zou eens moeten weten hoe erg ik je mis.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En toen stuurde mn mobiel nét pas een berichtje van bijna 2 uur geleden op app. -.-


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sigil schreef:
    Soms zou ik echt niet weten wat ik zonder je zou moeten, Je bent echt mijn aller beste vriendin. Na al die jaren nog steeds en je mening en dat je het een goed idee vind betekend heel veel voor me. Gosh, je zou eens moeten weten hoe erg ik je mis.



    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik word soms echt pissig van die kerel. Hij doet zo makkelijk over dingen die zoveel dieper liggen. Ja, met je geest kun je heel veel doen, maar als je hippocampus verkleinert is kun je hem niet laten groeien door alleen maar positief te denken of zo. Jezus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat ook maar.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Handles schreef:
    Op een dag ben ik hier weg, helemaal weg en die dag komt er snel aan!


    HOezo?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik denk dat ik beroemd ben of zo. Iedereen kent mijn naam en 'herkent' mij ergens van.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Seriously shut the fuck up. Ik heb me blijkbaar vergist in jou.


    help

    Voor sommige mensen is het ook echt nooit goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tien gelukkige maandjes samen. De tijd vliegt toch ook. :]

    Krijg je toch ook hoofdpijn van.


    "Ignite, my love. Ignite."