• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Owkee, nu herinner ik me weer waarom ik school zo awkward vind...


    -

    Pffff ik moet een tien halen, voor een tien eet ik al mijn cursussen op, als ik geen tien haal nu, weet ik het ook niet meer :(


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Oke. Geen doorzettingsvermogen.


    † Love? I want to sleep.

    Stop met fucking nep doen en schijnheilig gedrag te vertonen.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Dat is echt heftig! D:


    Hij is redelijk zwaar autistisch, had het al lastig, en toen maakte zijn vriendin het uit... Zo sneu :c


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Hij is redelijk zwaar autistisch, had het al lastig, en toen maakte zijn vriendin het uit... Zo sneu :c


    Awwh :c
    Dat is echt erg..


    26 - 02 - '16

    Nee alsjeblief, doe dit niet...Je laat me niet beter voelen.
    Integendeel zelfs, ik word er alleen maar onzekerder van. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik krijg trek.

    En ik heb dus echt geen zin meer in dit gehele gezingezeik. Waarom kan mijn 'gezin' niet gewoon maar nog uit 3 personen bestaan? Hij maakt toch alles alleen maar kapot.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 16:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet echt niet wat er met me aan de hand is, maar ik vind het vreselijk D:


    wat was dit ookalweer

    God, wat kan Minecraft toch leuk zijn. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tireeed


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paaaaaaap, ga niet zeuren over hw, en drijgen met de pc uit te doen -.-


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Typisch.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een rpg daarover vind ik echt niet kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Een rpg daarover vind ik echt niet kunnen.


    Is het die rpg wat ik denk dat je bedoelt?


    26 - 02 - '16